A Razer két évre szerződött le az Evil Geniuses csapattal
A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája bejelentette új partnerségi megállapodását az Evil Geniuses-szel (EG), amely a világ egyik legrégebbi, világszerte széles rajongói bázissal rendelkező, profi esport csapata.
A fentiek az Evil Geniuses visszatértét jelzik a Team Razer kötelékébe, és egybeesnek Dota 2 csapatuk kijutásával a The International 2019 bajnokságra. Az intenzív bajnokság elmúlt öt éve során az EG Dota 2 csapata következetesen a legjobb öt helyezett között végzett.
Az Evil Geniuses-t az elkövetkező két évben a Razer látja el esport-minőségű perifériáival - köztük fejhallgatókkal, billentyűzetekkel, egerekkel és felületekkel (egérpadokkal) - mind a felkészülések, mind a versenyek során.
Az Evil Geniuses közismert első osztályú Dota 2 és Call of Duty (COD) csapatairól, de a Fortnite, a Rocket League, a Rainbow Six: Siege, az Artifact, a Smash Bros és a Street Fighter V játékok versenyeiben is képviselteti magát csapatokkal. Legjelentősebb eredményeik közé tartozik a The International 2015 Dota 2 Championship, és a Call of Duty World League Championship 2018 megnyerése. Dota 2 csapatuk nemrégiben az MDL Disneyland Paris Dota 2 harmadik helyét szerezte meg, és csúcsformában vág neki a közelgő The International 2019 versenynek.
„A Team Razer büszke rá, hogy a esportok legmagasabb szintjén működhet együtt az Evil Geniuses csapatával.” - nyilatkozta David Tse, a Razer globális esport-igazgatója. „Szenvedélyükkel és elkötelezettségükkel mindig inspirálólag hatnak ránk, partnerségünket pedig a legkiválóbb technológiák és készségek fogják hajtani.”
Az EG Dota 2 csapatában egy igazi esport sztárversenyző-páros található: Artour “Arteezy” Babaev egy Üzbegisztánban született, kanadai játékos, akinek livestreamjeit több mint félmillióan követik. Syed Sumail “SumaiL” Hassan, a pakisztáni esport csodagyerek pedig minden idők legfiatalabb játékosaként nyerte meg a The International Dota 2 Championship bajnokságot, és ő volt az is, aki a legifjabbként, mindössze 16 évesen átlépte az 1 millió dolláros határt az esport nyereményekben. Amikor augusztusban elindul az idei The International verseny, a Team EG pedig a Dota 2 legjobb csapataival kerül szembe a következő díjért folytatott harcukban, minden szem rájuk és csapattársaikra fog szegeződni.
Az EG COD-csapata a kétszeres Call of Duty világbajnok párossal, Jordan „JKap” Kaplan-nal (2015, 2016) és Bryan „Apathy” Zhelyazkov-val (2016, 2018) száll versenybe. Ők ketten az egyedüli olyan játékosok, akik három egymást követő Call of Duty bajnokság döntőjében is szerepeltek, JKap pedig az összes COD játékos közül a legtöbb döntős részvétel (4) rekordját is magáénak mondhatja. Az öt emberből álló csapatot egy további Call of Duty világbajnok - Dillon „Attach” Price - teszi teljessé, aki a valaha volt legfiatalabb játékosként (2015-ben, 18 éves korában) nyerte meg a COD Championship bajnokságot.
„Együttműködésünk a Team Razerrel hihetetlen értékkel bír.” - tette hozzá Phillip Aram, az Evil Geniuses ügyvezető igazgatója. „A Razer nagy teljesítményű gamer eszközei a legmagasabb szintet képviselik, és újabb versenyelőnyöket biztosítanak játékosaink számára. A Razer a tökéletes márka, amellyel élvezhetjük a folyamatos sikereket, és versenybe szállhatunk a The International ismételt elhódításáért."
Kapcsolódó cikkek
- Idén is várják a jelentkezőket az AHa! BrainStore programra
- Különleges európai partnermegállapodást írt alá az LG és a Ricoh
- Alliance csapata újra csatlakozik a Team Razer elit esport versenyzőinek klubjához
- A Razer új termékeivel kiváló játékminőséget kínál pénztárcabarát áron
- A Razer bemutatja új, valentin-napi Quartz Pink Edition termékcsaládját
- A Fujitsu RunMyProcess és az Okin BPS gyorsítják az IBM Notes digitális átalakulását
- A Razer bemutatta legújabb vezeték nélküli billentyűzetét és egerét
- Az új Razer Gold és Razer Silver a jutalmak további módjait hozza el
- A díjnyertes Razer Blade 15 gamer laptop mostantól Ethernet csatlakozással és kettős tárhellyel is elérhető
- A Razer két új eszköze útközben is kiváló vezérelhetőséget és immerziót biztosít
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.