Új Business Director a Panasonic-nál

forrás: Prím Online, 2019. május 28. 16:20

A Panasonic bejelentette, hogy az új pénzügyi évvel kezdődően kibővíti a cseh menedzsment hatáskörét. Peter Menky-nek, aki jelenleg a Panasonic Marketing Europe divízión belül Csehországot és Szlovákiát vezeti, további régióval bővül a feladatköre, amely magában foglalja Magyarországot és az adriai régiót is. Martin Jedlička, aki a Panasonic Marketing Europe-on belül Csehország és Szlovákia jelenlegi marketingigazgatója az előbb említett országokkal kibővített régió marketingkommunikációs igazgatójaként támogatja majd Peter Menky munkáját.

Peter Menky 2013 óta dolgozik a Panasonic-nál. Kezdetben az értékesítési osztály tagja volt, amelyet 2014-től értékesítési igazgatóként vezetett. 2017 óta regionális igazgatóként felügyelte a vállalat valamennyi tevékenységét a cseh és a szlovák piacokon. 2019 áprilisában Csehország és Szlovákia mellett kiterjesztették hatáskörét Magyarországra és az adriai régióra is. „Az új régió nagy kihívás számomra, mert eléggé egyedi és sok szempontból összetett: több pénznem, uniós tagországok és nem uniós tagországok tartoznak hozzá, különböző mentalitás jellemzi őket és sok új kérdés és téma merül fel. De hiszek benne, hogy a Prágában jól megtervezett üzleti modellel, amelyet a helyi igényekhez igazítva fogunk alkalmazni, sikeresek leszünk az új csapatommal a kibővített régióban is. Én minden tőlem telhetőt megteszek ennek érdekében,” - vázolta fel a jövőt Peter Menky az új regionális igazgató.

 

Martin Jedlička marketingmenedzser, aki 2018-ban csatlakozott a Panasonic Marketing Europe-hoz szintén új feladatokat kapott a régió bővítésével, és mostantól Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és az adriai régióban irányítja a marketingtevékenységeket. Eddigi pályafutása során Martin Jedlička az LG Electronicsnál és a T-mobile-nál dolgozott marketingmenedzserként.

 

„Világos a feladatunk: folytatnunk kell a kommunikációt a fiatalabb generációk felé, és hatékonyan növelnünk kell a márkaismertséget, amit már tavaly is jó eredményekkel végeztünk. Ezt kívánjuk átvezetni az új régiókba is. Ez kihívás, de mi készen állunk rá,” - foglalta össze a teendőket Martin Jedlička.

Kulcsszavak: +céginfo Panasonic

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

2019. július 18. 17:06

A 4iG megvásárolja a T-Systems Magyarországot

2019. július 9. 11:43

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26
online sportfogadás