Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz

Henger Attila, 2019. június 6. 11:26

Tavaly lépett piacra hazánkban a romániai székhelyű e-kereskedelmi vállalat, a Retargeting.biz és az eddigi tapasztalataikat felhasználva bővítik szolgáltatásukat, valamint újabb fejlesztéseket hajtanak végre a megoldásaikon, amelyekkel a webáruházak forgalmát, a vásárlási élmény javítását szeretnék még inkább elősegíteni. A cég rövid idő alatt a kelet-európai régió egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát az online marketing tevékenység automatizálása terén, és jelenleg több mint 3000 ügyfelet szolgál ki. A közelmúltban beléptek a görög e-kereskedelmi piacra és vele párhuzamosan megújították a magyar nyelven is elérhető honlapjukat.

A Retargeting.biz sikerének titka abban rejlik, hogy a gépi tanulási képességekkel rendelkező marketing automatizációs alkalmazásuk, a GDPR előírásoknak mindenben megfelelve, adatokat gyűjt az online boltok látogatóival kapcsolatban: figyeli a műveleteket, az egyéni érdeklődést, valamint a kedvenc termékeket, hogy ezek alapján automatikusan csoportokat hozzon létre. Ennek megfelelően ha a felhasználó otthagyja a bevásárló kosarát vagy vásárlás nélkül böngész a termékek között, akkor a későbbi webes navigációja során olyan hirdetésekkel fog találkozni, amely az online áruház termékeit, valamint az adott márkát segítenek megjegyezni, még akkor is, ha már elhagyta a weboldalt.

 

Az ügyfeleknek ráadásul lehetőségük van néhány kattintással aktiválni a platformon az „elhagyott bevásárló kosár-remarketing” és a „látogatói remarketing” kampányokat. A célközönség és a célzás kijelölése automatikusan történik, míg a kampány a megfelelő termékekkel személyre szabottan jelenik meg a felhasználók oldalán. Mivel a Retargeting.biz egyik célja, hogy biztosítsa a hirdetések létrehozásának leghatékonyabb módját, kampányaiban előre meghatározott címsorokkal, szövegekkel, call-to-action megoldásokkal és márkaépítő elemekkel dolgozik.

 

A vállalat a napokban élesítette a saját, megújult weboldalát is, ami még inkább a felhasználói élményre összpontosít, könnyebben használható, felhasználóbarát, minden eszközre optimalizált, tartalma pedig egyszerűen áttekinthető. A román, angol, magyar és bolgár nyelvű változat mellett a honlap már görögül is elérhető. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09