Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
Tavaly lépett piacra hazánkban a romániai székhelyű e-kereskedelmi vállalat, a Retargeting.biz és az eddigi tapasztalataikat felhasználva bővítik szolgáltatásukat, valamint újabb fejlesztéseket hajtanak végre a megoldásaikon, amelyekkel a webáruházak forgalmát, a vásárlási élmény javítását szeretnék még inkább elősegíteni. A cég rövid idő alatt a kelet-európai régió egyik meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát az online marketing tevékenység automatizálása terén, és jelenleg több mint 3000 ügyfelet szolgál ki. A közelmúltban beléptek a görög e-kereskedelmi piacra és vele párhuzamosan megújították a magyar nyelven is elérhető honlapjukat.
A Retargeting.biz sikerének titka abban rejlik, hogy a gépi tanulási képességekkel rendelkező marketing automatizációs alkalmazásuk, a GDPR előírásoknak mindenben megfelelve, adatokat gyűjt az online boltok látogatóival kapcsolatban: figyeli a műveleteket, az egyéni érdeklődést, valamint a kedvenc termékeket, hogy ezek alapján automatikusan csoportokat hozzon létre. Ennek megfelelően ha a felhasználó otthagyja a bevásárló kosarát vagy vásárlás nélkül böngész a termékek között, akkor a későbbi webes navigációja során olyan hirdetésekkel fog találkozni, amely az online áruház termékeit, valamint az adott márkát segítenek megjegyezni, még akkor is, ha már elhagyta a weboldalt.
Az ügyfeleknek ráadásul lehetőségük van néhány kattintással aktiválni a platformon az „elhagyott bevásárló kosár-remarketing” és a „látogatói remarketing” kampányokat. A célközönség és a célzás kijelölése automatikusan történik, míg a kampány a megfelelő termékekkel személyre szabottan jelenik meg a felhasználók oldalán. Mivel a Retargeting.biz egyik célja, hogy biztosítsa a hirdetések létrehozásának leghatékonyabb módját, kampányaiban előre meghatározott címsorokkal, szövegekkel, call-to-action megoldásokkal és márkaépítő elemekkel dolgozik.
A vállalat a napokban élesítette a saját, megújult weboldalát is, ami még inkább a felhasználói élményre összpontosít, könnyebben használható, felhasználóbarát, minden eszközre optimalizált, tartalma pedig egyszerűen áttekinthető. A román, angol, magyar és bolgár nyelvű változat mellett a honlap már görögül is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi tanácsadó testületben a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója
- Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
- További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
- Új Business Director a Panasonic-nál
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Az LG 2030-ig megvalósítja a teljes karbonsemlegességet
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Magic Quadrant felmérése szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: Kate ellenáll a hódolók ostromának
Egyre többen veszik igénybe Kate, a K&H személyes digitális asszisztensének segítségét. Bár vannak, akik bolondoznak Kate-tel, őt ez sem zavarja: kedvesen kitér az oda nem illő kérdések elől. Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője szerint a mesterséges intelligencián alapuló személyes digitális asszisztens bevált, az ügyfelek megszerették, és Kate is minden nap tanul tőlük valamit.
Okosotthon: megoldás az energiatakarékosság és a kényelem jegyében
Alighogy hozzászoktunk az okoseszközök használatához, máris beszivárgott a mindennapokba az okosotthon kifejezés is. Kovács István Péter, az A1 Solar műszaki vezetője válaszolt azokra a kérdésekre, hogy hogyan kapcsolható össze az okosotthon funkciók használata az energiatakarékosságos szándékkal és miért érdemes intelligens és integrált megoldásokban gondolkozni azoknak, akik napelemes rendszeren keresztül termelik – vagy tervezik megtermelni – a villamosenergiát.
Innovatív Járműtechnológiák Kompetencia Központot adtak át Budapesten
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Karán átadták a Bosch innovációs ökoszisztémájának részét képező Innovatív Járműtechnológiák Kompetencia Központot. Az új központ eszközei és szimulációs rendszerei egyedülállóak a hazai műszaki felsőoktatásban. Segítségükkel a hallgatók az elmélet mellett naprakész gyakorlati tudásra tehetnek szert, illeszkedve a hazai és nemzetközi iparági trendekhez, igényekhez. A Műegyetem kampuszán megvalósult fejlesztés – a BME KJK képzéseihez kapcsolódóan – évente 60-80 egyetemi hallgató mellett a kar oktatói számára is korszerű teret biztosít szakmai munkájuk támogatásához.