Új kódolatlan hetekkel jelentkezik a UPC Direct

forrás: Prím Online, 2019. június 11. 19:16

Eljött az ideje, hogy a tévéinket a konyhába költöztessük, ha még nem lenne ott egy készülékünk, hiszen júniusban gasztronómiai hetek várnak ránk, telis tele ízletes ételkülönlegességekkel, friss receptekkel és nem utolsó sorban izgalmas főzőversenyekkel. A UPC Direct júniusi kódolatlan heteiben a tévénézők új receptekkel tervezhetik meg a nyári menüt, és a világ legkülönfélébb konyháit ismerhetik meg olyan népszerű főzőcsatornák műsoraiból, mint például a Food Network, amely június 11. és 26. között a UPC Direct minden ügyfele számára előfizetési csomagtól függetlenül biztosítja a kulináris kalandokat.

Jó hír az ínyenc tévénézőknek! Június 11. és 26. között a UPC Direct minden előfizetője számára kódolatlan elérést biztosít a Food Network csatornához és változatos gasztro műsorokkal fűszerezi meg a nyári szezont. Az új évszakban üdítő és egészséges receptekből meríthetünk ihletet, kiélezett gasztro vetélkedőkön izgulhatunk a világ legkeresettebb kulináris szakembereinek és food truck séfjeinek kalauzolásával, sőt, még a pizza és az eszpresszó szülőhazáját is felfedezhetjük.

 

Tyler Florence televíziós házigazda és mesterszakács New York legtehetségesebb séfjeit invitálja a Bite Club tévés főzős műsorsorozatba, amelyben öt versenyző szakács méri össze tudását olyan éttermek konyháiban, ahol még egyikük sem járt azelőtt. Ketten főznek, a másik három séf pedig zsűriként vesz részt a megmérettetésben. A versenyzőknek titkos összetevőket kell használniuk, de alapvetően bármit felhasználhatnak, amit a konyhában találnak. Az öt séf rivalizálása kíméletlen összecsapásokat, rengeteg feszültséggel teli pillanatot és erős személyiségek párharcait ígéri a nézőknek, amelyek végén kiderül, ki lesz a Bite Club bajnoka. A sorozat a Food Network műsorán minden kedden 19:50-kor látható.

 

A televíziós főzős vetélkedők egyre nagyobb népszerűséget nyernek, így a Food Network műsorán is több programot találunk ebben a kategóriában: 9. évadával jelentkezik a The Great Food Truck Race gasztro vetélkedő műsor, mégpedig a Vadnyugatról. Tyler Florence hét food truck csapatot gyűjtött össze, akik életük talán legnagyobb kalandjára vállalkoznak. Gasztronómiai felfedezőútra indulnak és megtanulnak a világ különböző tájairól származó alapanyagokkal dolgozni és persze számos kihívásban kell bizonyítaniuk kulináris rátermettségüket a vetélkedő során, hogy legyőzzék ellenfeleiket. 

 

A food truck csapatok minden héten új városban veszik fel a kötényt és mérik össze tudásukat. Végül a két legjobb csapat küzdhet meg az 50 000 dolláros fődíjért. A The Great Food Truck Race elsöprően izgalmas adásait minden hétfőn 19:50-kor nézhetik meg a Food Network műsorán.

 

A kódolatlan Food Network mellett a TV Paprika, a Sony Max és a VIASAT3 is különleges gasztronómiai műsorokkal készül júniusra.

A Medium TV csomagtól elérhető TV Paprika csatorna szintén változatos műsorkínálattal jelentkezik most nyáron az ínyenc tévénézők és az utazásra vágyók számára egyaránt. Többek közt a Nápoly ízei David Roccoval című műsorban a híres séf a történelmi olasz városba kalauzolja a nézőket, ami a kulináris túrák kincsesbányája, és nem mellesleg a pizza és a kávé őshazája is. David Rocco kulináris barangolásait minden hétvégén 17:40-kor követhetik nyomon a különleges olasz gasztro fogások iránt érdeklődők a TV Paprika műsorán.

 

 

Akik még több új receptet szeretnének bezsebelni a nyárra, és az igazán egészséges ételeket szeretnének kipróbálni, Pepe egészséges konyhája biztos segítségükre lesz. Peter Siska, alias Pepe séf szerint a jó étel semmiképp sem lehet bonyolult, és receptjeivel mindenkinek garantáltan sikeres főzést kínál. Az egészséges ételek séfje minden hétköznap 17:40-től látható a TV Paprika csatornáján.

 

 

A Sony Max csatorna szintén olyan népszerű főzős műsorokat tűzött programjára mint például a Gordon Ramsay – A pokol konyhája. A hírhedten indulatos skót mesterszakács nevével fémjelzett főzős valóságshow 12. évada minden hétköznap 14:00-tól látható. A műsor ismétlései az epizódok másnapján, minden hétköznap reggel 8-kor nézhetik meg. Június 16-tól pedig A pokol konyhája 13. évada kezdődik és minden vasárnap látható a Sony Max műsorán.

 

 

Végül, de nem utolsó sorban a VIASAT3 a Sütimester című brit gasztro-vetélkedővel színesíti a nyári műsorpalettát, amelyben amatőr cukrászok mérik össze tudásukat bonyolultabbnál bonyolultabb receptúrákat megvalósítva, amelyeket aztán szigorú szakmai zsűri értékel. Hogy a tíz versenyző közül ki lesz az Nagy-Britannia legjobb amatőr cukrásza, kiderül a VIASAT3 műsorán június 22-től minden szombat és vasárnap reggel. A június 15-16-i hétvégén a cukrász show különleges kiadását, a Krémek krémje versenyt követhetjük nyomon, amelyben már profi cukrászok mérettetnek meg a fortélyos cukrászpróbák során.

 

 

A csatornákat a UPC Direct által biztosított műholdas adóvevővel rendelkező előfizetők megtalálhatják az alábbi csatornahelyekre kapcsolva:

 

 

További információk, hírek és a csatornák teljes listája megtalálható a upcdirect.hu oldalon és a UPC Direct Facebook oldalán!

A kódolatlan időszak alatt a UPC Direct Facebook oldalának követői gasztronómiai kvízt kitöltve nyereményjátékban is részt vehetnek.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy magyar pro bono kampány két díjat is nyert Cannes-ban

Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A pro bono kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség csatlakozott, a projektet 30 000 nevezésből választották be a legjobb reklámok közé. A megvalósításában a Wavemaker, az Umbrella és a Sans Cliché működött közre.

2019. június 27. 10:00

Sláger a hibrid, de nehéz kezelni

Az adatmennyiség óriási ütemben való növekedése, valamint a hatékonysági és biztonsági elvárások jelentős mértékben átalakítják az adattárolási környezetet. A vállalatok már nem kötelezik el magukat egyetlen IT-infrastruktúra mellett, hanem azt a kombinációt választják, amely éppen a leginkább megfelel nekik és az ügyfelek igényeinek. 

2019. június 27. 09:04

Munkába állnak a programozó anyukák - végzett az első évfolyam

A programozóhiány továbbra is égető probléma, miközben bőven vannak tartalékok a munkaerőpiacon: például a kisgyermekes anyukák, akik rugalmas lehetőségek hiányában nehezen illeszkednek vissza a munka világába. Őket célozta meg a Green Fox Academy és az Academy4MoMs tavaly ősszel közösen elindított programozóképzése, amely június 25-én ért véget. Milyen szintre jutottak el a 9 hónapos kurzus végére az első évfolyam hallgatói, és milyenek az elhelyezkedési lehetőségeik? Ezekről is szó volt a képzést lezáró demón, amelyet jelentős érdeklődés övezett.

2019. június 26. 19:01

Így játszik egy magyar gamer

Az átlagos internetezők másfél, a core gamerek alkalmanként közel két és fél órát töltenek játékkal − ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Egy friss, reprezentatív hazai kutatásból az is kiderül, milyen eszközön, milyen típusú játékkal játszunk a legszívesebben.

2019. június 26. 17:33

Kutatás az elektronikus fizetésről

Az Elektronikus Fizetési Stratégia (EFS) kialakításával kapcsolatos szakmai munka részeként, az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) tagjai közreműködésével országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett a hazai elektronikus fizetés helyzetéről. A kutatás kitért a lakosság elektronikus fizetéssel kapcsolatos ismereteire, preferenciáira, valamint igényeire is.

2019. június 26. 16:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50
online sportfogadás