Az online sportfogadások kora elérkezett

forrás: Prím Online, 2019. június 12. 18:47

A hagyományos sportfogadási irodák ideje leáldozóban van: egyre többen interneten keresztül hódolnak szenvedélyüknek, és az éppen kéznél lévő eszközük révén követik nyomon a különféle közvetítéseket.

Ma már a sportfogadás teljesen máshogy zajlik, mint évekkel ezelőtt. Nem kell elmenni egy fogadóirodába, online, interneten keresztül is egyszerűen megtehetjük tétjeinket. A közvetítéseket pedig ugyanazon az eszközök nézhetjük, amin korábban fogadtunk. Így a tétek is könnyedén módosíthatók, anélkül, hogy ki kellene mozdulnunk a lakásból, vagy módosítani a programunkat azért, hogy személyesen elmenjünk egy fogadóirodába.

 


Itt sem kell elkötelezni feltétlenül magunkat, akár több helyre is regisztrálhatunk. A lényeg, hogy legyen egy felhasználói azonosítónk, melynek révén megtehetjük tétjeinket, követhetjük az élő közvetítéseket stb.

 

Az egyes bónuszok – amelyeket a különféle fogadóirodák kínálnak – viszont segíthetnek a döntésben. A legtöbb fogadóiroda igyekszik kiegyensúlyozott bónuszpolitikát folytatni, a döntéshez mindenképpen érdemes megnézni, hogyan szerezhetjük meg azokat, és hány feltételt kell teljesíteni.

 

A pókerekhez tartozó bónuszok a legmagasabbak közé tartoznak. Ez nem véletlen, hiszen itt az egyes felhasználók egymás ellen játszanak, maga a fogadóiroda pedig csak a közvetítésért kér egy bizonyos százalékot.

 

Az online bukméker oldalak további előnye pedig, hogy jelentősen magasabb szorzókat kínálnak az átlagnál. Hogy mi ennek az oka? A válasz egyszerű. Nem kell fizikailag helyet bérelniük, így a működési költség egy jelentős része a zsebükben marad, ráadásul a 24 órás rendelkezésre állás még tovább növeli az érdeklődést. Mindezt pedig az élő közvetítésekre való fogadás lehetősége koronázza meg.

 

A legtöbb fogadóiroda pedig mobilra optimalizált oldallal is rendelkezik, így a mobil sportfogadások lehetősége is adott. Sok esetben az alapfunkciókhoz még alkalmazást sem kell letölteni, a reszponzív oldalak révén akár útközben is megtehetjük tétjeinket.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy magyar pro bono kampány két díjat is nyert Cannes-ban

Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A pro bono kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség csatlakozott, a projektet 30 000 nevezésből választották be a legjobb reklámok közé. A megvalósításában a Wavemaker, az Umbrella és a Sans Cliché működött közre.

2019. június 27. 10:00

Sláger a hibrid, de nehéz kezelni

Az adatmennyiség óriási ütemben való növekedése, valamint a hatékonysági és biztonsági elvárások jelentős mértékben átalakítják az adattárolási környezetet. A vállalatok már nem kötelezik el magukat egyetlen IT-infrastruktúra mellett, hanem azt a kombinációt választják, amely éppen a leginkább megfelel nekik és az ügyfelek igényeinek. 

2019. június 27. 09:04

Munkába állnak a programozó anyukák - végzett az első évfolyam

A programozóhiány továbbra is égető probléma, miközben bőven vannak tartalékok a munkaerőpiacon: például a kisgyermekes anyukák, akik rugalmas lehetőségek hiányában nehezen illeszkednek vissza a munka világába. Őket célozta meg a Green Fox Academy és az Academy4MoMs tavaly ősszel közösen elindított programozóképzése, amely június 25-én ért véget. Milyen szintre jutottak el a 9 hónapos kurzus végére az első évfolyam hallgatói, és milyenek az elhelyezkedési lehetőségeik? Ezekről is szó volt a képzést lezáró demón, amelyet jelentős érdeklődés övezett.

2019. június 26. 19:01

Így játszik egy magyar gamer

Az átlagos internetezők másfél, a core gamerek alkalmanként közel két és fél órát töltenek játékkal − ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Egy friss, reprezentatív hazai kutatásból az is kiderül, milyen eszközön, milyen típusú játékkal játszunk a legszívesebben.

2019. június 26. 17:33

Kutatás az elektronikus fizetésről

Az Elektronikus Fizetési Stratégia (EFS) kialakításával kapcsolatos szakmai munka részeként, az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) tagjai közreműködésével országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett a hazai elektronikus fizetés helyzetéről. A kutatás kitért a lakosság elektronikus fizetéssel kapcsolatos ismereteire, preferenciáira, valamint igényeire is.

2019. június 26. 16:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50
online sportfogadás