Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

forrás: Prím Online, 2019. június 18. 12:41

A Huawei a tavalyi évhez képest egy helyet javítva, az előkelő 47. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban a cég zsinórban negyedszerre kapott helyet az első 50 vállalat között, márkaértéke nyolc százalékkal nőtt az elmúlt egy évben. 

Tovább nőtt a globális márkaindexe, és újabb helyezéssel lépett előre az idei BrandZ 100 legértékesebb márkáit bemutató listáján a Huawei. A WPP és Kantar Millward Brown által évente összeállított, globális márkaértéket vizsgáló rangsorban a vállalat nyolc százalékos növekedésével a 47. helyet foglalja el, a technológiai cégek között a 15., a rangsorban szereplő kínai márkák között pedig a 7. helyen végzett. A Huawei nemzetközi listákon való egyre jelentősebb helyezései elsősorban az okostelefon-piaci erős jelenlétének köszönhetők, a BrandZ elemzésében méltatta a Huawei P30 sorozat készülékeinek kiemelkedő kameraképességeit, valamint Mate X hajlítható okostelefon technológiai innovációját. A vállalat az IDC vezető elemzőcég adataira támaszkodva kiemelte, hogy a Huawei az egyetlen olyan mobilgyártó, amely képes évről évre több mint 50 százalékkal növelni eladásait, globális okostelefon-piaci részesedése jelenleg 19%. A BrandZ idei listáján a Huawei mellett további 14 kínai brand is szerepel, melyek összesített márkaértéke éves szinten 7 százalékkal nőtt.

 

Az IDC 2019. I. negyedéves jelentése alapján a Huawei 2018-hoz képest 282,2 százalékos éves növekedést tudhat magáénak okoseszköz-eladásai tekintetében, az idén márciusban bemutatott prémium kategóriás készüléksorozata, a P30 széria pedig a tavalyi P20-hoz hasonlóan kiemelkedő nemzetközi eladási mutatókat produkál.

Kulcsszavak: Huawei BrandZ +céginfo

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A magyar startup felhasználói 100 milliót kerestek az elmúlt évben

Minden bizonnyal sokakban felmerül a kérdés, hogy pontosan mit is takar az, hogy egy vállalkozás „startup”-nak minősül. Alapvetően egy mikro- vagy kisvállalkozásként induló cégforma, amely tőke befektetőkre vár, melyből megvalósíthatja önálló és nagyratörő terveit. Egy startup cég esetében az egyik legszembetűnőbb képessége, az az innováció. A startup világban folyamatos az újra törekvés, az újítás jellemzi, legyen szó termékről, szolgáltatásról de nem utolsó sorban egy módszerről. Leginkább ami meghatározó, az az a mentalitás, hogy valami olyan értéket közvetítsen és adjon, amely eddig nem volt jellemző, elérhető. 

2021. január 16. 12:24

Felértékelődött az informatikai vezetők szerepe

A statikus stratégiák ma már gyakran csalódást okoznak, versenyhátrányt jelentenek egy vállalat számára. Míg egyensúlyt kell teremteni az agilitás és stabilitás között, a módszerek és megoldások, informatikai eszközök olyan támogatást adnak, amit a cégvezetésnek ki kell aknázni a sikerhez. Ebben egyre nagyobb szerepet kapnak az informatikai vezetők, áll a Deloitte Tech Trends 2021 kiadványban, amely a sikeres végrehajtást szolgáló együttműködés 6 alappillérét is lefekteti.

2021. január 16. 10:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05

Egy Waldorf-iskola nyerte a VISZ digitalizációs pályázatát

2020. december 11. 16:40
online sportfogadás