A digitális világban is az ügyfeleket segíti a Dachser

forrás: Prím Online, 2019. július 2. 16:49

A logisztikai szektor számára nélkülözhetetlen a digitális megoldások beépítése a szolgáltatási spektrumba, amennyiben haladni szeretnének az Ipar 4.0 által diktált trendekkel. A logisztikai szolgáltatások kapcsán az ügyfelek a gyors és egyszerű rendelésleadás mellett azt is szeretnék monitorozni, merre jár épp a feladott szállítmány, és tudni akarják, kérdés esetén kihez fordulhatnak. Az automatizáció és a digitális előretörés tehát minden folyamatot, így az ügyfélkapcsolati rendszert is nagyban meghatározza. Nincs ezzel másként a vezető német logisztikai vállalat, a Magyarországon is az élmezőnybe tartozó Dachser sem.

A digitális logisztikai folyamatok végrehajtása és optimalizációja terén eszközölt számos fejlesztésnek köszönhetően a Dachsert a logisztikai szektor vezetőjeként és úttöröjeként tartják számon. A Dachser folyamatosan figyeli és értékeli a legfontosabb trendeket és technológiákat, hogy a leginnovatívabb fejlesztéseket vezethesse be, melyekkel ügyfelei kényelmét szolgálhatja. 

 

A digitalizáció hosszú ideje a vállalat napi szintű működésének része, az első EDI (Electronic Data Interchange, azaz elektronikus adatcsere) szolgáltatásokat az ügyfelek már 1985 óta használhatják, eLogistics online felületük pedig 2002 óta elérhető. A Dachser eLogistics platform különböző szolgáltatásokat foglal magába egy felületen a nagyobb ügyfélkényelem és az egyszerűbb használat érdekében. Az ügyfelek számos logisztikai funkciót vehetnek igénybe online: valós időben figyelhetik rendeléseiket, ellenőrizhetik a költségeket, a számlázást vagy épp a raktárkészleteket, netán a szállítás módját. A rendszer jelenleg 70.000 felhasználóval jelentkezik világszerte.

 

„A Dachser 2013-ban indította az eLogistics blogot, hogy egy újabb platformot teremtsen, melyen keresztül kommunikálhatnak az ügyfelekkel” – mondta el Weisz István, a magyarországi Liegl&Dachser IT szolgáltatásokért felelős értékesítési menedzsere. „A Dachser blog direkt kommunikációs csatorna, a közösségimédia-felületekhez hasonló elven működik” – folytatja Weisz. Lehetőség van visszajelzés adására, kommentelésre, értékelésre, posztok írására, sőt a felhasználók egymásnak is adnak tippeket, ötleteket” – mondja Weisz. A blog fókuszában a napi logisztikai ügyek és az eLogistics applikációk állnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához

Home Agent néven indított állandó távmunkaprogramot a Vodafone Magyarország meglévő és újonnan belépő ügyfélszolgálatos kollégák körében – ezzel úttörő szerepet vállalva az innovatív, digitális munkavégzés kialakításában. A programmal a távközlési vállalat lokációtól függetlenül kíván munkalehetőséget teremteni, olyan munkavállaók számára, akik otthonaikat nem – vagy csak korlátozottan – tudják elhagyni, vagy olyanok számára, akik csekély munkalehetőséggel bíró térségben élnek. A Home Agent sikerét mi sem mutatja jobban, minthogy az elmúlt pár hónapban már 270-en jelentkeztek a programba. 

2020. október 30. 12:41

Az automatizálás lehetőségei az élelmiszeriparban

Együttműködő robotok vagy más néven kobotok további automatizálási lehetőségeket teremtenek az élelmiszeriparban. Jellemzőjük, hogy szűkös termelési területen, emberek közvetlen közelében is képesek a munkavégzésre, a feladatok és új feladatokra történő átcsoportosítás gyors kivitelezése, valamint intuitív programozás és kezelés. Támogatják az ömlesztett áruk kiszedését (pick and place), valamint a raklapozás folyamatait nagy vállalatokban és kis létesítményekben egyaránt.

2020. október 30. 10:12

Profi szakembert találni még nem volt ilyen egyszerű!

Szerződést kötött a Qjob.hu szakemberkereső és a DEKRA Akademie Felnőttképző Központ. A partnerség létrejötte által a DEKRA nemzetközileg elismert tanúsítvánnyal rendelkező szakembereket biztosít majd a Qjob.hu felületén, ezzel nagyobb biztonságot adva az oldalon regisztrált megrendelők számára. De nem csak a szakik kiválasztása kap könnyítést, hanem a Qjob.hu segítené szeretné a DEKRA diákjait azzal, hogy tanulmányaik befejeztével gyakorlatot szerezhetnek az oldalra felkerülő alkalmi munkákkal. 

2020. október 29. 19:35

Innovatív technológiák az autózásban: hálózatba kapcsolt autók

Az autóipar technológiai fejlődésével egyre többen használnak internetre kapcsolt autókat: becslések szerint 2019-ben már 28,5 millió hálózatba kapcsolt autó volt forgalomban világszerte. Az intelligens közlekedési rendszerek segítségével ezek a járművek képesek egymással és a körülöttük lévő infrastruktúrával is valós időben kommunikálni, az így rendelkezésre álló adatok alapján pedig hatékonyan fejleszthető a közlekedési rendszer, illetve a közlekedésbiztonság. A flottakezelésben piacvezető LeasePlan most bemutatja, hogyan működnek azok a fejlett információs és kommunikációs technológiák, amelyek mindezt lehetővé teszik.

2020. október 29. 17:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás