A digitális világban is az ügyfeleket segíti a Dachser

forrás: Prím Online, 2019. július 2. 16:49

A logisztikai szektor számára nélkülözhetetlen a digitális megoldások beépítése a szolgáltatási spektrumba, amennyiben haladni szeretnének az Ipar 4.0 által diktált trendekkel. A logisztikai szolgáltatások kapcsán az ügyfelek a gyors és egyszerű rendelésleadás mellett azt is szeretnék monitorozni, merre jár épp a feladott szállítmány, és tudni akarják, kérdés esetén kihez fordulhatnak. Az automatizáció és a digitális előretörés tehát minden folyamatot, így az ügyfélkapcsolati rendszert is nagyban meghatározza. Nincs ezzel másként a vezető német logisztikai vállalat, a Magyarországon is az élmezőnybe tartozó Dachser sem.

A digitális logisztikai folyamatok végrehajtása és optimalizációja terén eszközölt számos fejlesztésnek köszönhetően a Dachsert a logisztikai szektor vezetőjeként és úttöröjeként tartják számon. A Dachser folyamatosan figyeli és értékeli a legfontosabb trendeket és technológiákat, hogy a leginnovatívabb fejlesztéseket vezethesse be, melyekkel ügyfelei kényelmét szolgálhatja. 

 

A digitalizáció hosszú ideje a vállalat napi szintű működésének része, az első EDI (Electronic Data Interchange, azaz elektronikus adatcsere) szolgáltatásokat az ügyfelek már 1985 óta használhatják, eLogistics online felületük pedig 2002 óta elérhető. A Dachser eLogistics platform különböző szolgáltatásokat foglal magába egy felületen a nagyobb ügyfélkényelem és az egyszerűbb használat érdekében. Az ügyfelek számos logisztikai funkciót vehetnek igénybe online: valós időben figyelhetik rendeléseiket, ellenőrizhetik a költségeket, a számlázást vagy épp a raktárkészleteket, netán a szállítás módját. A rendszer jelenleg 70.000 felhasználóval jelentkezik világszerte.

 

„A Dachser 2013-ban indította az eLogistics blogot, hogy egy újabb platformot teremtsen, melyen keresztül kommunikálhatnak az ügyfelekkel” – mondta el Weisz István, a magyarországi Liegl&Dachser IT szolgáltatásokért felelős értékesítési menedzsere. „A Dachser blog direkt kommunikációs csatorna, a közösségimédia-felületekhez hasonló elven működik” – folytatja Weisz. Lehetőség van visszajelzés adására, kommentelésre, értékelésre, posztok írására, sőt a felhasználók egymásnak is adnak tippeket, ötleteket” – mondja Weisz. A blog fókuszában a napi logisztikai ügyek és az eLogistics applikációk állnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Gyorsan növekvő romániai szolgáltatóval lépett partnerségre a Packeta

A webáruházak számára automatizált szolgáltatásokat nyújtó easySales bejelenti, hogy integrálta platformjába a Packeta Magyarországi futárhálózatot. Az együttműködésnek köszönhetően az easySales szolgáltatását használó e-kereskedők hozzáférhetnek a Packeta több mint 1900 hazai átvételi pontjához, így több lehetőségük nyílik, hogy hatékonyan juttassák el termékeiket vásárlóikhoz Magyarországon.

2022. december 5. 20:07

Az ABB bemutatja mobil töltőjét a Formula-E világbajnokság 9. szezonjához

Az ABB új szerepében, a sorozat hivatalos töltőbeszállítójaként bemutatta azt a töltéstechnológiát, amelyet az ABB FIA Formula-E világbajnokság 9. szezonjában fognak alkalmazni.

2022. december 5. 18:33

Okoseszközök segítik a DACHSER-t a nemzetközi gyűjtőforgalomban

Intelligens nyomkövetők folyamatos telepítésével segíti 8500 db csereszekrénye útját az európai gyűjtőszállítmányozási hálózatán belül a DACHSER. A technológiai újításnak köszönhetően a csereszekrények – amelyekből a DACHSER magyarországi telephelyein több mint 260 db van forgalomban – útja valós időben követhető és az érkezési idők is pontosan kiszámíthatók. A logisztikai cég szállításirányítási rendszeréből származó útvonaladatokkal együtt egy központi felületen és térképen jelennek meg a tehergépkocsik és csereszekrények pozíciójának adatai. Az úgynevezett „telematikai táblák” teljesen új, innovatív lehetőségeket kínálnak a fuvarszervezéssel foglalkozó munkavállalók számára, és az ellátási lánc fokozott átláthatóságából is az ügyfelek is profitálnak.

2022. december 5. 17:02

Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért

Sok vállalat számára törvény írja elő, hogy rögzítsék az ügyfélszolgálatra érkező telefonhívásokat. Az ilyen, ún. compliance okokból tárolt felvételekkel azonban nemcsak a jogszabályoknak való megfelelést biztosíthatják a szervezetek, de akár az ügyfelek elégedettségének szintjét is növelhetik az adatok további elemzésével. 

2022. december 5. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2022. december 2. 13:58

Innovatív építőipari vállalkozás vezetőit díjazta a FIVOSZ

2022. november 29. 12:39

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55