15 év után kapott új arculatot a Profession.hu

forrás: Prím Online, 2019. július 3. 14:07

A kezdeti fehérgalléros célközönséget megszólító állásportál az évek alatt tömegtermékké változott, ennek megfelelően formálta át a megjelenését a Profession.hu. A több ezer felhasználó segítségével kiválasztott új arculat célja, hogy úgy sugározzon megbízhatóságot, hogy közben a fiatalabb korosztályok is frissnek és barátságosnak találják.

A Profession.hu eredeti, a prémium megjelenésre koncentráló arculata még egy olyan időszakban született, amikor az online álláskeresés kizárólag a fehérgalléros munkakörök területén kezdett terjedni. 2008-ban és 2015-ben történt pár apróbb frissítés, de az új design gyakorlatban az eredeti, 15 éves koncepciót váltja. Az elmúlt években az oldal megkerülhetetlenné vált minden álláskategóriában és korosztályban, ezért is volt szükség egy sokkal szélesebb célcsoportot megszólító arculatra.

 

 

 

Az új megjelenés megalkotása több mint egy évet vett igénybe, a végleges verziót egy több ezer felhasználó bevonásával készített kutatás segítségével választották ki. A megkérdezettek szerint a korábbi megjelenés megbízhatóságot és prémium minőséget sugallt, de hiányzott belőle a frissesség és távolságtartó volt. Az új arculat a megbízhatóság mellett a fiatalosságot és a barátságosságot hangsúlyozza.

 

 

„A Profession.hu támogatott márkaismertsége évek óta 90 százalék felett van. Az új arculat tervezésekor ezért is törekedtünk arra, hogy úgy mutassunk valami frisset, hogy közben nem térünk el radikálisan a megszokott összképtől. A váltás elsősorban UI, tehát megjelenésbeli és nem UX, funkcionális fókuszú, kivéve a mobilalkalmazásunk esetében. Ez egy mobil first projekt volt, teljesen újragondoltuk és átterveztük az applikációt és mindent onnan adaptáltunk a többi felhasználói és szakmai felületre” – mondta Varga Balázs, a Profession.hu marketingvezetője.

 

Az új arculatot a Melkweg Digital készítette.

 

Az új logó animációt is kapott:

 

Az új arculat pedig a következő két reklámfilmben debütál majd:

 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tovább bővíti portfólióját az amerikai techpiacon a magyar Stylers Group

A dinamikusan fejlődő IT-szektorban is látványos eredményt könyvelhetett el tavaly a vállalati informatikai rendszereket fejlesztő és üzemeltető Stylers Group, több mint 600 millió forintos összárbevételt realizálva. A valóra vált amerikai sikersztori 2004-ben kezdődött egy kollégiumi szobában, a tíz éves jubileum pedig teljes arculat- és profilváltást hozott. A cégcsoport San Diego-i irodáját is a magyar szürkeállomány tartja az élmezőnyben, ennek köszönhetően a Stlyers Group az elmúlt öt évben megduplázta árbevételét az amerikai piacon, de nincs megállás: idén újabb területeket hódít meg a cég.

2020. február 25. 09:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33
online sportfogadás