A tévék vehetik át a wifi-hotspotok helyét a hotelekben az LG új rendszerével

forrás: Prím Online, 2019. július 9. 15:04

Az LG bemutatta megbízható, hotelek számára kifejlesztett televíziós menedzsmentplatformjának új verzióját: a Pro:Centric Direct 3.0 a korábbi rendszer sikeres funkcióira épít, miközben a mindennapi szállodairányítást forradalmasító, új megoldásokat kínál. A hotel televízióira épülő platformmal a szállodavezetők megkönnyíthetik a vendégekkel való kommunikációt, hiszen az eszközök távoli irányításával a látogatók személyre szabott információkat kaphatnak, valamint a készülékeken keresztül kommunikálhatnak a recepcióval.

 

Összekapcsolt eszközök a hotelszobában

A felhasználók fokozatosan hozzászoknak ahhoz, hogy saját otthonaikban összekapcsolt rendszerekben használják eszközeiket, számos hotel azonban nehezen tartja a lépést ezzel. Az LG Pro:Centric Direct 3.0 használatával a vendégek a lámpákat, a függönyöket, de akár a zárakat is irányíthatják hotelszobájuk televízióján keresztül. A Pro:Centric Direct 3.0 a Zigbee szabványt alkalmazza az IoT készülékek televíziós rendszerbe való integrálására. Ez azt jelenti, hogy a szállodatulajdonosok távolról, szobánként vagy szobablokkonként változtathatják vagy telepíthetik a rendszerbeállításokat. A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a szállodatulajdonosoknak nem kell azzal bajlódniuk, hogy egy harmadik fél megoldásait integrálják, hiszen semmilyen más hotelmenedzsment-rendszer nem biztosít házon belüli IoT megoldást. A televíziók, a menedzsmentplatform és az IoT integráció mind egyetlen könnyen telepíthető rendszer részét képezik.

 

Szállodai kényelem hangutasításokkal

Számos szállodai vendég használja már saját otthonában is a Siri, az Alexa vagy a Cortana hangalapú asszisztenseket, a Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel pedig a szállodatulajdonosok ugyanezt a kényelmet vendégeiknek is biztosítani tudják. A beépített hangvezérlő rendszeren keresztül a látogatók egyszerű verbális utasításokkal irányíthatják a televíziót és a többi rendszerbe kapcsolt eszközt, így például nem lesz többé szükségük a távirányítóra ahhoz, hogy lefekvés előtt kikapcsolják a tévét. Amikor felkelnek, megkérdezhetik a készüléktől az aznapi időjárást és információkat kérhetnek a környékbeli látnivalókról is. Minden, ami a tévékészüléken történik önállóan, felhőben tárolt adatok használata nélkül jelenik meg, így a rendszeradatok mindig biztonságban vannak, megfelelve az európai adatvédelmi törvényeknek.

 

 

Wifi a vendégeknek és az alkalmazottaknak

A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a webOS okostévés platformmal ellátott televíziók wifi hot-spotként használhatók, ami leegyszerűsíti a vendégszobák hálózati lefedettségének bonyolult, de szükséges kérdéskörét. A szálloda közös tereiben elérhető hálózatok köztes funkciót tölthetnek be, extra lefedettséget biztosítva a vendégszobákban további hozzáférési pontok megvásárlása és telepítése nélkül. Nincs szükség jeltovábbítóra a különálló, virtuális helyi hálózatok (VLAN) létrehozásához sem, a szobánként elkülönített hálózatok pedig még biztonságosabb internethasználatot biztosítanak a hotelek és vendégek számára. A Pro:Centric Direct 3.0 rendszerrel a szállodatulajdonosok távoli eléréssel változtathatják meg a jelszavakat és a hálózatok neveit, kapcsolhatják ki vagy be őket, és ellenőrizhetik a csatornák jelerősségét. Ugyanezt különféle HSIA (High Speed Internet Access) hardverszolgáltatók vezérlőjén keresztül is megtehetik.

 

Újragondolt, népszerű funkciók

Az új funkciók bevezetésével az LG azokat a korábbi megoldásokat sem hagyta el, melyek első körben népszerűvé tették a Pro:Centric Direct rendszert, amely így továbbra is kényelmes és megbízható alternatívát kínál az eszközök távoli irányítására és személyre szabására. A Full HD minőségű témasablonok az új verzióban már beépítve találhatók meg, így immár az egész felhasználói felület ezt a képminőséget garantálja.

 

Az új LG Pro:Centric Direct olyan képességeket adott egy már népszerű platformnak, melyeket semmilyen más megoldás nem biztosít a piacon: ez a jelenleg elérhető legstabilabb, legrugalmasabb és legköltséghatékonyabb hotelmenedzsment-megoldás mind rádiófrekvenciás, mind internetalapú hálózatok esetén.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Informatika a Látássérültekért Alapítvány Fehér bot napi rendezvényéről

Az Informatika a Látássérültekért Alapítvány 2019. október 18-án, a Vakok Általános Iskolájának Nádor Termében tartotta a Nemzetközi fehér bot napja alkalmából  szervezett ünnepi rendezvényét. Az alapítvány immár 16 éve adományoz képernyőolvasó és – nagyító szoftvereket, felújított számítógépeket és digitális diktafonokat vak és gyengénlátó emberek számára. A képernyőolvasó és –nagyító szoftverek hallhatóvá vagy sokszoros felnagyításban láthatóbbá teszik a vak és gyengénlátó emberek számára a számítógép képernyőjén megjelenő információkat. Ezáltal biztosítják számukra az inkluzív tanulás, munkavégzés és a szabadidő hasznos eltöltésének lehetőségét.

2019. október 20. 14:17

5 alapfeltétel a sikeres digitális átálláshoz

Hogyan alakítja át a negyedik ipari forradalom és az azt működtető innovatív technológia a vállalkozások ügyfélkapcsolatait és folyamatait? Hol tartanak a hazai vállalatok a digitális átállás folyamatában? Milyen tanulsága van az eddig végrehajtott projekteknek?  A Deloitte szakértői az idei Salesforce Basecamp Budapest rendezvényen egy kerekasztal beszélgetés során ezekben az izgalmas kérdésekben osztották meg gyakorlati tapasztalataikat.

2019. október 20. 13:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás