Csalókra figyelmeztet a UPC
A UPC Magyarország határozottan leszögezi, hogy nyereményjáték céljából soha, semmilyen online felületen nem kér bankkártya adatokat ügyfeleitől. A UPC Magyarország kéri ügyfeleit, hogy amennyiben a leírtak alapján gyanús internetes felületre tévednek, semmilyen körülmények között ne adják meg bankkártya adataikat, és mielőbb jelezzék a visszaélést a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.
A vállalat mindent megtesz annak érdekében, hogy a hasonló visszaéléseket megakadályozza, ezért ismeretlen tettesek ellen feljelentést tett a rendőrségnél.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására
- Változások a Liberty Global európai vezetőségében
- Új kódolatlan hetekkel jelentkezik a UPC Direct
- NMHH: Jogszerűtlen összegeket követelt a UPC az előfizetőitől
- Igénylik a digitális tuningot a magyar kisvállalkozások
- A UPC Directnél két hétig tart a gyereknap
- Látványos növekedés és gyarapodó ügyfélszám a UPC-nél
- Magyar diákok világsikere Dublinban
- Kódolatlan héttel készülhetnek a Trónok harca fináléra a UPC Direct előfizetői
- Új gyerekcsatorna érkezik a UPC-hez, jön a Nicktoons!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fejlett kijelzős képességekkel erősíti meghatározó szerepét az LG a tévés piacon
Az LG Electronics (LG) az új OLED, QNED Mini LED, valamint NanoCell készülékeivel az eddigi legimpozánsabb prémium kategóriás tévépalettáját mutatja be. A sorozat 48C1 modellje elnyerte a CES legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat, de az online megrendezett eseményen számos további LG televízió is elismerésben részesült. Az LG prémium tévéi idén kívül-belül megújultak: az új OLED képernyő mellett bekerült a kínálatba a Quantum NanoCell színtechnológiát mini LED háttérvilágítással ötvöző, így pontosabb színvisszaadásra és nagyobb kontrasztarányra képes, továbbfejlesztett LCD panelstruktúra — azaz a QNED Mini LED —, továbbá a frissített, mesterséges intelligenciával felvértezett processzor, de megújult a webOS felhasználói felület és a dizájn is.
Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense
Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.
Öt egészségügyi fejlesztés, amelyre érdemes figyelni 2021-ben
Az EIT Health minden évben több mint 120 olyan csapatot támogat Európa-szerte, amelyek progresszív eredményeket érnek el az egészségügyi innováció területén Európa fejlődő régióiban, többek között Magyarországon is. Öt olyan innovációt mutatunk most be, amelyek az elkövetkező években nagy hatással lehetnek majd az orvostudomány és az egészségügy jövőjére.
Több mint félmillióval kevesebb gépet kezelt tavaly a HungaroControl
Közel hatvan százalékkal esett vissza a HungaroControl légi navigációs szakemberei által kezelt repülőgépforgalom 2020-ban, a koronavírus-járvány következtében. A jelenleg elérhető optimistább előrejelzések szerint legkorábban három év múlva térhet vissza a hazai légi közlekedés a 2019-es szintre.