Megújul a Budapest Bank Mobil App!

forrás: Prím Online, 2019. július 31. 13:59

A 2017 júliusi bevezetése óta a Budapest Bank mobilalkalmazása folyamatosan fejlődött, és számos új funkcióval bővült, idén ősztől pedig teljesen megújult külsővel és felépítéssel találkozhatnak a felhasználók. 

A Budapest Bank mobilalkalmazása a bevezetése után hamar népszerűvé vált az ügyfelek körében, akik egyre gyakrabban használják pénzügyeik mindennapos kezelésére, elsősorban egyenleglekérdezés, utalás, mobilfizetés vagy QR kódos csekkbefizetés esetén. A rendszeres használatot mutatja, hogy az alkalmazás aktív felhasználóinak száma ugyan egyharmada az internetbankénak, egy hónap alatt mégis ugyanannyi belépés történik a két platformon. Sőt, a mobilbankolók fele már csupán ezt a felületet használja, az internetbankba pedig nagyon ritkán lépnek be. 

 

 

Az ügyfelektől érkező visszajelzések is pozitívak: míg a bevezetés évében a bank mobilalkalmazása mind az iOS, mind az Android rendszereknél 5-6. helyen állt a hazai banki alkalmazások között, addig ma már a Budapest Bank stabilan a második helyet foglalja el mindkét esetben. 

 

Miután a mobilalkalmazások a mindennapi élet fontos részét képezik, elengedhetetlen, hogy praktikusak legyenek és felhasználóbarát felülettel rendelkezzenek, ezért minden jelentősebb fejlesztésnél kiemelt szerep jut a visszajelzéseknek, hogy a legjobb ügyfélélményt nyújthassuk. A Budapest Bank Mobil App fejlesztésén dolgozó csapat ezúttal is folyamatosan egyeztetett az ügyfelekkel, akik megismerhették és kipróbálhatták a legújabb funkciókat és felületeket, hogy elmondhassák a véleményüket. Ezekre a visszajelzésekre építve alakult ki az alkalmazás most ősszel érkező új verziója, amely a korábbinál könnyebben kezelhető és elegánsabb lesz.

 

A megújult mobilalkalmazást egy rövid teaser videóban már most megismerhetik az ügyfelek, illetve egy külön erre a célra létrehozott oldalon, a www.budapestbank.hu/mobilapp/csinosabb címen bővebben is olvashatnak az újdonságokról, és azt is nyomon követhetik, hogy hol tartanak a bevezetéssel kapcsolatos munkálatok.

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bevált az átnevezés - sikeres volt a MÁV app nyári kampánya

Sikeres volt a július végétől augusztus legvégéig zajló, MÁV app-ot népszerűsítő figyelemfelhívó kampány. Ebben az időszakban, a korábbi átlagosan 4100-as számot jócskán felülmúlva, hetente 9500-an töltötték le az alkalmazást, és az eladott jegyek száma is jelentősen nőtt, a 10 százalékos napi átlag 27 százalékra ugrott. A közeljövőben bérletvásárlási funkcióval bővül az alkalmazás. 

2019. október 18. 11:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás