Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Már Early Bird kedvezménnyel lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 18. alkalommal hirdeti ki a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri az idei legfrissebb honlapokat, valamint a legjobb digitális megoldásokat is várja. Indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
A mobilos weblap forgalom folyamatos növekedése és felhasználásának változásai átrendezték a honlapokról alkotott képünket. Az oldalunk tartalmának pillanatokon belül átláthatónak, gyorsnak és meghatározónak kell lennie, olyannyira, hogy egy útközbeni pár pillanatos böngészés is elérje a célját, megragadva az érdeklődőt. Ebben segít nekünk a folyamatos fejlesztés, a kreativitás és a marketingben szintén egyre több inspirációt és élményt nyújtó közösségi média. Ezért a honlapokon és a technológiai megoldásokon túl az influencer és a közösségi kampányokat is díjazzák.
„A digitális marketingben pár év alatt megváltozott minden: tarol a videós elérés, bedurvult a közösségépítés, erősödik az életmód marketing, már mindennaposak a legkülönbözőbb célú mesterséges intelligencia megoldások. Az automatizáltság egy újabb szintet lépett. Mindent visz az adat és meghatározó lett a felhasználói élmény. Az egyre gyorsuló digitalizáció felforgatja a világot. A marketingesek alig bírják szusszal a változások követését. Fontos a mindennapi tanulás, valamint a tanultak napi szintű alkalmazása, a tudatos fejlődés és a szakmai megmérettetés. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális világban.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Számos elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalakkal is lehet már pályázni. Magyarország legjobb honlapjaiból pedig néhányat jövőre beneveznek a nemzetközi ’World Summit Awards’ versenyre.
Érdemes tehát minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.
A pályázatokat 2019. október 15-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon.
A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat.
Az ünnepélyes díjátadóra 2019 novemberében kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- A Marketing Summit Hungary szakértői összeállították a szakma kihívásait
- Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
- Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
- Ezek a várható 2019-es marketing trendek
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
- Elstartolt a Magyar Marketing Szövetség minősítő platformja
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szépirodalmi és fotós pályázatot hirdettek
Titkot rejt az erdő címmel hirdet országos vers- próza- és meseíró pályázatot a Debreceni Nagyerdőért Természetvédelmi és Kulturális Egyesület. Nyolcadik alkalommal rendezi meg az egyesület a különleges versenyt. A természetvédelmi-irodalmi pályázattal a 6-19 éves kategóriát célozzák meg. Idei újítás, hogy fotós kategóriába is külön címen jelentkezhetnek a gyerekek. A rendezvény fővédnöke Halász Judit, Kossuth- és Jászai díjas színművész, aki ötödik éve támogatja a rendezvényt.
A fiatalok kezében a jövő a Megoldások a holnapért kihíváson
A Megoldások a holnapért program célja a legjobb jövőformáló ötletek megtalálása mellett a diákok készségfejlesztése, ezért idén minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektetnek a képzésre a szervezők. Az 50 legjobb csapat egy online tanulási és közösségi platformon keresztül sajátíthatja el a jövőtervezés és design thinking alapjait. A szakértői videók, kérdezz-felelek alkalmak és a kitöltendő feladatok elengedhetetlen tudással vértezik fel a diákokat, és egyben irányt mutatnak, hogy a legjobb 8 csapat közé kerülhessenek a Samsung és az EdisonKids közös kihívásán.
Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
Sajtódíjat indít a Siemens
Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.
Médiatanács: továbblépések helyi és körzeti rádiós pályázatokban
Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.