November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!

forrás: Prím Online, 2019. november 4. 16:37

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára hazánkban. Kihirdette az első, magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.

A kihirdetésre került Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat.  A Sportmarketing díjra 2019. november 15-ig lehet beadni a pályázatokat, a 2018. január 1. és 2019. október 31. között megvalósult sportmarketing kampányokkal és együttműködésekkel.

 

Ön már kiválasztotta melyik kategóriában indul?

 

 

Az MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái

 

A legértékesebb sportoló és sportcsapat (nem nevezhető)

Az MMSZ Sportmarketing Tagozata és a Neticle online médiafigyelő- és médiaelemző, mint független értékelő cég segítségével online és social media monitoring alapján meghatározza, hogy az elmúlt évben mely sportolók és sportcsapatok rendelkeztek a legnagyobb médiaértékkel. Ez alapján egy – egy TOP 10-es listát állítanak össze mindkét kategóriában. Az értékelés egy 100 pontos listán meghatározott módszertan szerint történik. A módszertan transzparens és mindenki számára megismerhető. 

 

A legjobb sportszponzoráció

Sportcsapat, sportegyesület, sportszövetség (szervezet), vagy sportoló  és a szponzoráló cég között megvalósult közös marketing tevékenységének a bemutatása.

 

A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés

Egyedi, izgalmas, innovatív megoldásokkal megjelenő közös kommunikációs és marketing aktivitás a sportoló és a szponzoráló cég között.

 

A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés

 

A sportoló / sportcsapat és a szponzoráló cég közötti együttműködésben létrejövő a PR, esemény és a sportmarketing kommunikáció bármilyen egyéb elemét integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő kampány.

 

A legjobb sportesemény-szponzoráció

Valamely sportesemény támogatásán keresztül a szponzoráló cég és az esemény hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.

 

Akár az ön sportmarketing kampánya is képviselheti hazánkat a rangos Best of Europe Díjon!

 

A Tagozat az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet kíván biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A négy fő kategória közül a három ESA kvalifikációs kategória győztesei közül, meghívásos alapon kerül ki az az egy legjobb pályázat, aminek lehetősége lesz a “Best of Europe Díjon”, hazánkat képviselve, a nemzetközi színterén is megmérettetni magát. 

 

A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül shortlist a legjobb pályamunkákból. A zsűri, 12 fős nemzetközi és hazai marketing szakemberekből álló grémium, akik értékelik majd a pályaműveket, pontozásuknak megfelelően lesz bronz, ezüst és arany díjas. 

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Médiatanács elfogadta a közösségi rádióknak és tévéknek szóló négyszázmillió forintos üzemeltetési pályázatot

Négy fordulóban összesen négyszázmillió forintos támogatást nyújt majd a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának e heti ülésén megszavazott pályázat a közösségi médiaszolgáltatók jövő évi működésének és üzemeltetésének támogatására. A grémium emellett kilenc televízió és tizenegy rádió pályázatát nyilvánította nyertesnek a műszaki fejlesztési felhíváson. A testület hozzájárult a szombathelyi Mária Rádió Savaria és a budapesti Mária Rádió hálózatba kapcsolódásához. A tanács bírságokat rótt ki a támogatási szabályok megsértése és helytelen korhatár-besorolás miatt is.

2019. november 15. 16:08

Lezárult Magyarország legrangosabb marketingkommunikációs pályázata

A most lezárult 'Az Év Honlapja' pályázatra 182 látványos honlap, applikáció kreatív és technológiai megoldás, valamint marketing kampány érkezett összesen 26 kategóriában.

2019. november 8. 14:11

Médiatanács: Jövőre is 1,3 milliárd forintot nyerhetnek el a médiaszolgáltatók támogatásra

Összesen 1,3 milliárd forint pályázati forrást nyerhetnek el 2020-ban a helyi, körzeti és kisközösségi médiaszolgáltatók a Magyar Média Mecenatúra Programban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának döntése alapján. A grémium e heti ülésén elfogadta az új reklámszpotokról szóló tanulmányt is, amely szerint egyre több a gyógyszerreklám. A testület kezdeményezésére a román társhatóság helytelen korhatár-besorolás miatt figyelmeztette a Mozi+ és a Moziverzum szolgáltatóját.

2019. november 6. 16:53

November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára hazánkban. Kihirdette az első, magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.

2019. november 4. 16:37

Újra lehet pályázni az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyre

A Magyar Innovációs Szövetség 2019. október 21-én, az ELTE-n, 29. alkalommal hirdette meg középiskolások számára, az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyt az Emberi Erőforrások Minisztériuma, az Innovációs és Technológiai Minisztérium és az M5 Csatorna közreműködésével, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásával, az NKFI Alapból.

2019. október 23. 10:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44
online sportfogadás