November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára hazánkban. Kihirdette az első, magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.
A kihirdetésre került Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat. A Sportmarketing díjra 2019. november 15-ig lehet beadni a pályázatokat, a 2018. január 1. és 2019. október 31. között megvalósult sportmarketing kampányokkal és együttműködésekkel.
Ön már kiválasztotta melyik kategóriában indul?
Az MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái
A legértékesebb sportoló és sportcsapat (nem nevezhető)
Az MMSZ Sportmarketing Tagozata és a Neticle online médiafigyelő- és médiaelemző, mint független értékelő cég segítségével online és social media monitoring alapján meghatározza, hogy az elmúlt évben mely sportolók és sportcsapatok rendelkeztek a legnagyobb médiaértékkel. Ez alapján egy – egy TOP 10-es listát állítanak össze mindkét kategóriában. Az értékelés egy 100 pontos listán meghatározott módszertan szerint történik. A módszertan transzparens és mindenki számára megismerhető.
A legjobb sportszponzoráció
Sportcsapat, sportegyesület, sportszövetség (szervezet), vagy sportoló és a szponzoráló cég között megvalósult közös marketing tevékenységének a bemutatása.
A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés
Egyedi, izgalmas, innovatív megoldásokkal megjelenő közös kommunikációs és marketing aktivitás a sportoló és a szponzoráló cég között.
A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés
A sportoló / sportcsapat és a szponzoráló cég közötti együttműködésben létrejövő a PR, esemény és a sportmarketing kommunikáció bármilyen egyéb elemét integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő kampány.
A legjobb sportesemény-szponzoráció
Valamely sportesemény támogatásán keresztül a szponzoráló cég és az esemény hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.
Akár az ön sportmarketing kampánya is képviselheti hazánkat a rangos Best of Europe Díjon!
A Tagozat az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet kíván biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A négy fő kategória közül a három ESA kvalifikációs kategória győztesei közül, meghívásos alapon kerül ki az az egy legjobb pályázat, aminek lehetősége lesz a “Best of Europe Díjon”, hazánkat képviselve, a nemzetközi színterén is megmérettetni magát.
A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül shortlist a legjobb pályamunkákból. A zsűri, 12 fős nemzetközi és hazai marketing szakemberekből álló grémium, akik értékelik majd a pályaműveket, pontozásuknak megfelelően lesz bronz, ezüst és arany díjas.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács-bírságok helytelen korhatár-besorolás miatt
- Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait
- Újra lehet pályázni az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyre
- Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!
- Idén is elindult a Digitális Esély pályázat!
- Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Ismét bírságolt a Médiatanács
- A Z-generáció kezében a zöldebb jövő
- Immár ötödik éve hirdeti meg az ABB egyetemi női mentorprogramját
- Médiatanács: véleményezhetők két városi rádiós frekvencia pályázati felhívásának tervezetei
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
Minden eddiginél több, összesen 125 pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével elnevezésű országos marketingpályázatra. Idén első alkalommal olyan cég is volt, amely a verseny történetében először mind a 11 kategóriában nyújtott be anyagot. Emellett a most először nevezők száma is meglepetést okozott.
Korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését is várja az OXO csoport
Korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését is várja január 4-től az OXO csoport, amelyen belül az OXO Labs Kft. a jelentkezők közül legalább tízet választ majd ki, az ígéretes jelölteknek 25-50 millió forint összegű befektetést biztosít a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásával - közölte az OXO Labs Kft. az MTI-vel.
Ismét lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra!
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozata immár második alkalommal hirdette meg a magyar Sportmarketing Díjat, amelyre január 31-ig várják a pályázatokat. A pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.
Ismét lehet pályázni a Magyar Innovációs Nagydíjra
A Magyar Innovációs Szövetség (MISZ) 2020-ban is meghirdeti a Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) stratégiai partnerségével, valamint a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) főtámogatásával. A megmérettetés keretében immár 29. alkalommal fogják elismerni a legkiválóbb hazai innovációs teljesítményeket. Nevezni 2021. február 10-ig lehet.
Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. A járvány miatt ezúttal összevontan kezelik a 2019-es és 2020-as évet.