November 15-ig várják a pályázatokat a Sportmarketing Díjra!

forrás: Prím Online, 2019. november 4. 16:37

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezést indított útjára hazánkban. Kihirdette az első, magyar Sportmarketing Díjat, melyre november 15-ig várják a pályázatokat.

A kihirdetésre került Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat.  A Sportmarketing díjra 2019. november 15-ig lehet beadni a pályázatokat, a 2018. január 1. és 2019. október 31. között megvalósult sportmarketing kampányokkal és együttműködésekkel.

 

Ön már kiválasztotta melyik kategóriában indul?

 

 

Az MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái

 

A legértékesebb sportoló és sportcsapat (nem nevezhető)

Az MMSZ Sportmarketing Tagozata és a Neticle online médiafigyelő- és médiaelemző, mint független értékelő cég segítségével online és social media monitoring alapján meghatározza, hogy az elmúlt évben mely sportolók és sportcsapatok rendelkeztek a legnagyobb médiaértékkel. Ez alapján egy – egy TOP 10-es listát állítanak össze mindkét kategóriában. Az értékelés egy 100 pontos listán meghatározott módszertan szerint történik. A módszertan transzparens és mindenki számára megismerhető. 

 

A legjobb sportszponzoráció

Sportcsapat, sportegyesület, sportszövetség (szervezet), vagy sportoló  és a szponzoráló cég között megvalósult közös marketing tevékenységének a bemutatása.

 

A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés

Egyedi, izgalmas, innovatív megoldásokkal megjelenő közös kommunikációs és marketing aktivitás a sportoló és a szponzoráló cég között.

 

A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés

 

A sportoló / sportcsapat és a szponzoráló cég közötti együttműködésben létrejövő a PR, esemény és a sportmarketing kommunikáció bármilyen egyéb elemét integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő kampány.

 

A legjobb sportesemény-szponzoráció

Valamely sportesemény támogatásán keresztül a szponzoráló cég és az esemény hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.

 

Akár az ön sportmarketing kampánya is képviselheti hazánkat a rangos Best of Europe Díjon!

 

A Tagozat az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet kíván biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A négy fő kategória közül a három ESA kvalifikációs kategória győztesei közül, meghívásos alapon kerül ki az az egy legjobb pályázat, aminek lehetősége lesz a “Best of Europe Díjon”, hazánkat képviselve, a nemzetközi színterén is megmérettetni magát. 

 

A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül shortlist a legjobb pályamunkákból. A zsűri, 12 fős nemzetközi és hazai marketing szakemberekből álló grémium, akik értékelik majd a pályaműveket, pontozásuknak megfelelően lesz bronz, ezüst és arany díjas. 

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Sajtódíjat indít a Siemens

Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia, Szlovákia és Szlovénia) nevezhetnek újságírók, valamint a közösségi média- és más felületek tartalomkészítői is.

2023. március 22. 15:36

Médiatanács: továbblépések helyi és körzeti rádiós pályázatokban

Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.

2023. március 17. 20:23

Digitális kalandjátékon keresztül ösztönzi a diákokat a Vodafone Alapítvány

A Vodafone Magyarország Alapítvány idén is különleges programmal készül Magyarország egyik legnagyobb digitális pedagógiai eseményére. Az Alapítvány élen jár a digitális kompetenciák fejlesztésében, ennek megfelelően a kezdeményezés 2016-os indulása óta minden évben tematikus aktivitásokkal és pályázatokkal szerepel a Digitális Témahét programjában. Idén digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdettek meg tanárok számára, amely során diákokkal közösen, kreativitásuk és tudásuk felhasználásával saját játékot készíthetnek. A pályázatra a programban részt vevő iskolák pedagógusai április 17-ig nevezhetnek a Digitális Témahét weboldalán keresztül.

2023. március 10. 18:28

Vasárnapig lehet jelentkezni a 600.000 forintos jutalomra

A Mathias Corvinus Collegium a Neumann Technológiai Platformmal együttműködve egy innovatív gondolatokra, azok kidolgozására és megvalósíthatóságára épülő, interdiszciplináris csapatversenyt hirdet meg egyetemisták számára. A jelentkezési határidő 2023. március 05. 23:59.

2023. március 2. 14:04

Határidő-hosszabbítás: március 24-ig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra

A Vodafone Magyarország Alapítvány március 24-ig meghosszabbítja a jelentkezési határidőt a Vodafone Digitális Díjra. A pályázatra magánszemélyek, startupok, non profit szervezetek és vállalkozások jelentkezhetnek a Vodafone Digitális Díj online felületén. A 15 millió forint összdíjazású megmérettetésen három kategóriában hirdetnek győztest. Idén először inkubációs különdíjat is kioszt a zsűri. Az ezt elnyerő pályázó Magyarország legnagyobb nagyvállalati, iparágfüggetlen Start it @K&H elnevezésű inkubációs programjának teljesértékű tagja lesz.

2023. február 20. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok

2023. március 27. 12:43

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08