Az Immersive Factory 1 millió eurós tőkeemelést hajtott végre

forrás: Prím Online, 2020. január 21. 12:12

A Vive X egyik vállalata, az Immersive Factory névre hallgató startup, munkahelyi egészség, biztonság és környezet vonatkozásában virtuális valóság alapú, online platformon keresztül elérhető, gyakorlati tréningek fejlesztésével foglalkozik. Inspirációt a valós élet által generált szituációkból merítenek, és együtt dolgoznak számos iparág képviselőivel.

Az Immersive Factory-t három éve Olivier Pierre (CEO) és Bertrand Pierre (CCO) alapította további két társalapító közreműködésével, ők Philippe Timsit és Francis Savic, most pedig bejelentették, hogy a tőkéjüket 1 millió €-val emelik a WaterStart Capital (NCI) segítségével.

 

A londoni HTC VIVE X programjának és a francia Shell LiveWIRE programnak köszönhetően az Immersive Factory jelenleg kb. 30 embert foglalkoztat, akik adminisztratív és értékesítési feladatokat látnak el a cég párizsi székhelyén, valamint az Albiban található Kutatási&Fejlesztési központban dolgoznak. A K&F központban a fő fókusz jelenleg a virtuális valóság alapú tréningek és a közvetítő platformok fejlesztésén van.

 

“A tapasztalat a legjobb tanító…”, ez a frázis pontosan leírja az Immersive Factory vízióját az oktatás és a tanulás tekintetében. A VR tréningek sokkal hatásosabbak és hatékonyabbak, mint a szokványos tréningek, mivel így a veszélyes helyzetek is jól szimulálhatóak, a résztvevők sokkal jobban át tudják érezni, élni azokat a kockázatokat, amelynek naponta ki vannak téve, így hatékonyabban csökkenthető a munkahelyi balesetek száma, valamint a munkahelyi viselkedés is pozitív irányba befolyásolható.

 

 

A realisztikus virtuális környezetbe lépve a résztvevők begyakorolhatják a különböző folyamatokat és, amennyiben ez lehetséges, megtapasztalhatják, hogy mi történik akkor, ha valaki megszegi a biztonsági szabályokat. Az oktatási program végén a vezetők pontos statisztikai kimutatásokat kaphatnak azokról a hibákról, amelyeket a beosztottak vétettek a valósághű szimuláció során. A különböző szervezetek így nem csak kiértékelhetik az alkalmazottak magatartás mintáit, de objektív visszajelzést is kaphatnak arra vonatkozóan, hogy mit lenne érdemes megváltoztatni, vagy fejleszteni a munkahelyi biztonság növelése érdekében.

 

Az Immersive Factory napjainkban közel száz aktív megrendelővel rendelkezik, az ügyféllistán pedig olyan nevek szerepelnek, mint pl.: Shell, Colas, Siemens, Moët Hennessy, Suez, Volvo, P&G, Engie, Airbus, EDF, Veolia, Saint Gobain, Orano, Eiffage, Bureau Veritas, Air Liquide, … Az ügyfelek támogatása, a virtuális valóság és a kapcsolódó platform népszerűsítése érdekében az Immersive Factory nemzetközi értékesítési hálózatot hozott létre, amely ma már 40 partnerrel büszkélkedhet.    

 

A tőkeemelési kampány célja, hogy az Immersive Factoryt globális szintre emelve ennek terjeszkedését segítse, hogy az ügyfelek támogatása mindenhol megoldott lehessen, és a munkahelyi egészség és biztonság témakörre vonatkozó tréning modulok a piaci igények szerint újulhassanak meg.

 

Olivier Pierre, CEO Immersive Factory: “A virtuális valóság lehetőséget ad arra, hogy a munkahelyi szituációkat élethű szimulációként tudjuk reprodukálni. Ez nagyszerű lehetőséget ad ügyfeleink munkahelyi egészséggel és biztonsággal kapcsolatos tréningjeinek fejlesztésére. A kurzusok egyénre szabottak mind az új kollégák, mind a régebbi alkalmazottak számára.  A trénigeink játékos megközelítési módja mindenkiben felébreszti a tanulás iránti vágyat, növeli a nyitottságot az új információk befogadására, és ledönti a kulturális korlátokat. A virtuális valóság egy olyan forradalmian új technológia, amelyet kiválóan alkalmazhatunk hatékony oktatással kapcsolatos célkitűzésink elérésében.” 

  

„Az Immersive Factory alapítása óta célkitűzésünk a VR alapú egészséggel és biztonsággal kapcsolatos tréningek elérésének egyszerűbbé tétele, valamint ezek népszerűsítése, ezért az ügyfeleink számára egy olyan egységes, több nyelven is elérhető katalógust tettünk hozzáférhetővé, amely a platformunkról tölthető le, és VR eszköz segítségével azonnal használható, ez napjainkban még egyedülálló szolgáltatásnak számít, ráadásul a telepítése is nagyon egyszerű.”

 

“Mint az Immersive Factory egyik legkorábbi befektetői, nagy várakozásokkal vagyunk a tőkeemeléssel kapcsolatban. Ez a friss tőkeinjekció lehetőséget ad a vállalatunknak a még gyorsabb növekedésre, azaz még több nagyvállalati ügyfélhez juthatnak el az eddig is alkalmazott VR tréningjeink, amelyekhez VIVE eszközöket használunk, mint pl. a VIVE Pro vagy a Focus Plus.” - Dave Haynes, Igazgató és Fejlesztési vezető, Ecosystem & Vive X, EMEA

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A magyar 3D nyomtató is felveszi a harcot a koronavírussal

A koronavírus elleni harc világszerte jelentős erőket mozgatott meg, 3D csoportok alakultak, hogy orvosi eszközöket, alkatrészeket, védő felszereléseket gyártsanak a kórházaknak. A magyar 3D nyomtató is beszállt ezekbe a folyamatokba, hogy a lehető leghamarabb a hazai orvosok és önkormányzatok segítségére siessen. A CraftUnique Kft. éppen ezért 3D nyomtatott arcvédő pajzsokat és ajtónyitó segédeszközöket – tenyér használata nélkül használható – adományoz több intézménynek.

2020. március 30. 16:21

A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport

A webáruházakat működtető cégek kétharmada fejlesztene, de jó részük tanácstalan, hogy merre induljon el – derül ki a Virgo csoport iparági kutatásából. Az eredmények szerint az üzemeltetők számára legfontosabb szempont a webshop működésének gyorsasága, valamint jelentős igény van a magyar nyelvű terméktámogatásra.

2020. március 30. 11:27

A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

Sokat változott a környezet, sokat változtak a gazdasági kilátások és még többet változott a marketingkommunikációs szakma szerepe és súlypontja az utóbbi alig két hét leforgása alatt. Hatalmas szervezési, üzleti és szakmai feladatcsomagot kaptak a szervezetek, amelyet tudatosan kell menedzselniük. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői szerint jelen körülmények között a marketingszakma kiemelt felelőssége éppen abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot.

2020. március 30. 10:16

Online feladatbankkal segíti az informatika érettségire készülő diákokat a Neumann Társaság

Internetes feladatbankkal segíti a Neumann Társaság és ELTE IK a programozás érettségire készülő diákok, illetve az őket felkészítő tanárok munkáját. A Mester.inf.elte.hu című honlap adatbázisa a 2005 és 2017 közötti összes közismereti emelt és szakmai programozás érettségi feladatot tartalmazza. Az oldalra a diákok hat különböző programnyelven feltölthetik a kódjukat, a szerver pedig automatikusan kiértékeli a munkájukat. A rendszerben a tanárok nyomon követhetik diákjaik tevékenységét.

2020. március 30. 09:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

2020. március 15. 11:53
online sportfogadás