Új dimenziók az e-kereskedelemben - itt a Google Shopping

forrás: Prím Online, 2020. február 14. 16:59

Az elején vagyunk egy új eszköz térhódításának, amely alapjaiban fogja megrengetni a webshoptulajdonosok stratégiáját!

Bár hazánkban még csak gyerekcipőben lépeget a Google Shopping, azonban a külföldi elemzéseket nézve látható, hogy a Shopping kampányok hatékonyságában szignifikáns eredmény várható. Lássuk, miről is van szó!

 

Google shopping a gyakorlatban

 

A hagyományos hirdetésektől eltérően, a Google Ads legfelső részében kerül listázásra a leendő vásárló által megadott kifejezés. Nem is akárhogy! Azonnal képpel, árral és a bolt nevével látható a keresett áru, ráadásul a legjobb ajánlat jelenik meg, ami ebben az esetben a legkedvezőbb árat jelenti. Tehát, ha több weboldalon is elérhető ugyanaz a termék, akkor a legolcsóbbat hozza elöl. Mit jelent ez a webshop tulajdonosoknak? Fantasztikus hatékonysággal lehet reklámozni az e-boltjaik termékeit!

 

Népszerűség

 

A világon folyamatosan nő azoknak a száma, akik a Google Shopping segítségével vásárolnak. Egyszerűen azért, mert azonnali döntésre tud a fogyasztó jutni, amikor árat és termékfotót egyszerre lát!

 

Előny és hátulütő

 

Vásárlóként kizárólag előnyünk származhat a Shopping használatával, mert elképesztő időt tudunk megspórolni azzal, ha nem kell árakat hasonlítgatnunk a különböző webáruházak oldaláról. A kereső ezt megteszi helyettünk, mi már csak csemegézünk a képek és árak láttán. 

 

Az árösszehasonlító oldalak érezhetik kellemetlennek a kereső megjelenését, mert ők ezzel olyan szintű konkurenciát kapnak, amivel nem lesz egyszerű lépést tartani. 

 

Magyarországi statisztikát még nem tudunk mondani, tekintve az újdonság faktorát, azonban külföldi eredmények szerint a Shopping-kampány - piacok típusától függően - 30-80%-kal jobb konverziós rátát mutat a hagyományos szöveges hirdetésekkel szemben. 

 

Kulcskérdések a Google Shopping hirdetésben

 

A Shopping-kampányok beindításával érdemes felkészült ügynökséget megbízni, akik tapasztalattal és pontos kivitelezéssel juttathatnak kedvező pozícióba minket. Ilyen a Drive Online Marketing csapata, akik professzionális segítséget nyújtanak a témában. 

 

Nézőpontot és gondolkodást is váltanunk kell a hagyományos hirdetéseknél megszokott irányelvekkel szemben. Hisz míg eddig a kulcsszó volt az, amiben gondolkodtunk, most a termék és az ár lesz fókuszban. 

 

Kijelenthetjük, hogy a termékleírás részletessége és pontossága az elsődleges technika, miközben a figyelmet az árképzésre is összpontosítani kell. Ez utóbbi fog stabil versenyelőnyhöz juttatni.

 

Az újdonságoknál megszokott, hogy azok nyernek, akik időben jelen vannak. Így a legnagyobb előny, ha minél előbb cselekszünk! Nem várunk hónapokat, de heteket sem. És mire elterjed az új formátum, már piacvezető pozícióban is lehetünk. Ennek megfelelően a halogatást választó réteg későn fog észbe kapni, és hátulról kell előretörnie. De az már egy nehezebb felállás lesz.

Kulcsszavak: e-kereskedelem Google

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így alkalmazza a mesterséges intelligenciát a Bosch

Etikai határvonalakat húzott a Bosch a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásával kapcsolatban. A vállalat kötelező belső irányelvekben szabályozza, hogyan lehet termékeiben az MI-t használni. A Bosch MI etikai kódexének alapelve, hogy az MI-alapú döntéseket mindig az emberek ellenőrzik.

2020. február 26. 19:14

Progmatic Academy üzletrészt vásárol a Kulcs-Soft

A napokban került aláírásra az a szándéknyilatkozat, melynek értelmében a Kulcs-Soft Nyrt. 12%-os üzletrészt kíván szerezni a Progmatic Academy Korlátolt Felelősségű Társaságban. A vállalat hazai és nemzetközi szinten az egyik legdinamikusabban fejlődő intenzív, gyakorlatorientált szoftverfejlesztő képzési irányt képviseli, enyhítendő az általános munkaerőhiányt az informatikai szektorban.

2020. február 26. 17:51

Spíler Extra országos lefedettséggel a Telenortól

UEFA Bajnokok Ligája, La Liga, Premier League, FA-Kupa, SEHA Liga: február 25-től elérhető a Telenor MyTV online tévészolgáltatásában a Spíler2 csatorna HD minőségben, valamint mobiloperátorként országos lefedettséggel az elsők között a sporttartalmak széles kínálatát nyújtó Spíler Extra applikáció, nem csak Telenor ügyfeleknek.

2020. február 26. 16:29

Öt év alatt versenyképesebbé válhat a magyar gazdaság

A vállalatok és az ország gazdasági szempontból életképes jövője szorosan összefügg a szakképzett és motivált dolgozók megfelelő szűrésével és alkalmazásával. Viszont a legfrissebb kutatások alapján ma Magyarországon több, mint 40 százalék feletti a közepes- és nagyvállalatok fluktuációja, vagyis ötévente a teljes munkaerő bázis lecserélődik. A jelenség hátterére magyarázatot adhat, hogy a jelenleg felvett munkaerő 80 százaléka nem megfelelően kerül kiválasztásra.

2020. február 26. 13:20

F1-es csapattal írt alá támogatói szerződést a Casio

A Casio bejelentette, hogy két évvel meghosszabbította hivatalos támogatói szerződését a Forma 1-ben szereplő Scuderia Alpha Tauri csapattal, korábbi nevén a Scudeira Toro Rosso-val. A japán óragyártó és a versenycsapat közötti együttműködésnek köszönhetően tovább folytatódhat a Casio Edifice órák nemzetközi ismertségének növelése. A szponzori támogatás a „Sebesség és intelligencia” koncepció keretében valósul meg. 

2020. február 26. 11:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33
online sportfogadás