Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
A világszerte bevezetett egészségügyi rendelkezések és utazási korlátozások következtében az otthoni munkavégzés, tanulás és a virtuális rendezvények nélkülözhetetlenné váltak azokban az iparágakban és területeken, ahol ez a fajta kommunikáció megvalósítható.
A jelenlegi helyzet egyetlen átmeneti megoldása az átállás fizikai környezetből virtuálisba. Egy olyan vészhelyzeti terv kialakítása, amely az egyszerű videokonferenciák helyett tárgyalások és képzések lebonyolítására, illetve a munkatársak beszámolóinak követésére használja a távoli platformokat.
Megfelelő munkaállomások
A sikeres átállás első lépése a megfelelő munkaállomások kialakítása. A szükséges eszközök nélkül a szellemi munka nem valósul meg hatékonyan. Fontos, hogy minden egyes elem zökkenőmentesen működjön együtt, beleértve a felhőt, a processzorokat, a monitorokat, a grafikus eszközöket, a szoftvereket és egyebeket.
A szükséges szoftverek az iparágtól és a munkakörtől függően eltérhetnek. Ha a rendszer nem áll készen arra, hogy bárhol és bármikor futtatni tudja a szükséges alkalmazásokat, az eredménytelen munkához, többletköltségekhez és időpazarláshoz vezethet. A Dell Technologies vezető szoftvergyártókkal együtt teszteli az iparág legjobb alkalmazásait, így biztosítja a precíziós munkaállomásai kompatibilitását.
Adatbiztonság
Ha a megfelelő munkaállomások már rendelkezésre állnak, az informatikai vezetők számára a zökkenőmentes távoli munkavégzés biztosításának egyik következő lépése a biztonság kialakítása. Az adatok, szerverek és a kommunikáció védelme a távoli munkavégzés során enyhén szólva problematikus lehet, de a megfelelő megoldás garantálja a bizalmas adatok és dokumentumok biztonságát, bárhol is dolgozzanak az alkalmazottak.
A felkészülés elengedhetetlenné vált
A virtuális tárgyalások a globális járványtól eltekintve is egyre inkább a mindennapi üzleti élet részévé válnak. Részben azonban továbbra is kihívást – ha nem egyenesen frusztrációt – jelentenek, mert a vállalatok nem ismerik fel kellőképpen a digitális megoldások gyors és átfogó térnyerését, majd késve fejlesztik ki a megfelelő digitális architektúrát és infrastruktúrát.
A megfelelő eszközökkel és biztonsági intézkedésekkel a virtuális tárgyalások hamar valósággá válhatnak, így az alkalmazottak rugalmasabban dolgozhatnak, a vállalatok és a csapatok pedig gördülékenyen, minimális költségekkel működhetnek együtt. A virtuális értekezletek lehetővé teszik a cégeknek a könnyebb alkalmazkodást amikor egy utazás nem lehetséges, és mivel a COVID-19 hatása mindenkinél elsődleges fontosságú, ez még sosem volt ennyire aktuális és kritikus jelentőségű.
Mivel a Dell Technologies számára semmi sem fontosabb, mint a csapatának, az ügyfeleinek, a partnereinek és a beszállítóinak az egészsége és biztonsága, a vállalat úgy döntött, hogy a jelenlegi COVID-19 terjedésével kialakult helyzet miatt az egyik legnagyobb évente ismétlődő eseményét, a 2020-as Dell Technologies World rendezvényt virtuálisan tartja meg.
Kapcsolódó cikkek
- A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
- Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól
- Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- A Dell és az Orange együttműködése közelebb hozza az 5G technológiát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.