A tantermen kívüli médiaoktatáshoz nyújt segítséget az NMHH Médiaszertár csoportja
Az NMHH a járványhelyzethez alkalmazkodva szünetelteti a személyes ügyfélszolgálatot, valamint a Bűvösvölgyekben zajló foglalkozásokat. A hatóság ma elindította ugyanakkor a Médiaszertár nevű Facebook-csoportját, amely interaktívan segíti a médiaértést oktató pedagógusokat.
A hétfőtől országosan bevezetett tantermen kívüli, digitális oktatási rendhez alkalmazkodva március 16-tól a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Bűvösvölgy Médiaértés-oktató Központjai, Budapesten és Debrecenben is határozatlan időre felfüggesztik a diákcsoportok fogadását. A tanév hátralévő hónapjaira regisztrált iskolákkal közvetlenül egyeztetnek arról, hogy foglalásaikat hogyan érvényesíthetik a későbbiekben.
A tantermen kívüli oktatási időszakban a médiaoktatásban érintett pedagógusokat a ma elindult Médiaszertár nevű zárt Facebook-csoportba várják, ahol segédanyagokkal, tanácsokkal segítik a munkájukat és felületet nyitni nekik a szakmai egyeztetéshez.
Szintén március 16-tól az NMHH ügyfélszolgálata csak online és telefonon üzemel, a személyes félfogadás szünetel.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács: Nyolcszáz millió forint rádió- és tévéműsorok készítésére
- Új tagok a Közszolgálati Testületben
- A bosszúpornótól a virtuális valóságig: elindult a Gyerekaneten.hu
- A Való Világ miatt büntetett a Médiatanács
- NMHH Médiatanács: közel 75 millió forintból készíthet műsorokat huszonöt helyi és körzeti rádió
- Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve
- Médiatanács: 166 millió forint támogatás közösségi rádiók és televíziók rezsiköltségeire
- Szülőknek szóló weboldalt készít az NMHH a biztonságosabb internetezés támogatására
- Vidéki kereskedelmi rádiós pályázatokat hirdetett a Médiatanács
- A három legnépszerűbb rádiót négymillió ember hallgatja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Apple TV+ tartalmait vizsgálta a Médiatanács
A helytelen korhatár-besoroláson túl a korhatár-minősítés sem volt jól látható helyen feltüntetve az Apple TV+ műsorkínálatot tartalmazó felületén – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület bejelentés nyomán egy sorozatepizódot is vizsgált, illetve bírságot szabott ki a Körmend FM szolgáltatójára a szerződéses vállalások nem megfelelő teljesítése miatt.
Új switchekkel pörög fel a megfigyelési piac
A biztonsági kamera technológiák fejlődését követően a PoE switchek is fontos szerepet játszanak a megfigyelő rendszerek telepítésében. A switch kialakítás területén piacvezető Zyxel kifejezetten erre az igényre válaszolva alkotta meg a GS1350 PoW switch sorozatát. A portok változatos számának és a magas teljesítmény tartaléknak köszönhetően eszközeikkel akár úgy is könnyedén működtethetők a biztonsági kamera hálózatok, hogy egyszerre minden port csatlakoztatva van.
Sikeresen átköltöztek a DIGIMobil ügyfelei a Vodafone hálózatára
2023. június 1-től a DIGIMobil és a DIGINet Aktív 50 ügyfelei a Vodafone Magyarország belföldi mobilhálózatát használják, így az előfizetők jelentősen nagyobb, csaknem országos lefedettséget élvezhetnek – mindehhez a DIGI 2023. december 31-ig garantálja a korábbi előfizetésekben szereplő kedvező, 4 forint/perces tarifát. Az érintett ügyfeleknek nem kell kicserélniük SIM-kártyájukat az új hálózatra való átálláshoz, azonban az adatroaming bekapcsolására, illetve egyes készülékeken a manuális hálózatválasztásra is szükség lehet.
Gazdaságos megoldás egyszerűsíti az áruszállítást
Ahhoz, hogy egy termék eljusson A-ból B pontba, az esetek nagyon nagy százalékában egy dologra biztosan szükség van: ez az úgynevezett sztreccsfólia. A raklapcsomagolás gazdaságosabb és kedveltebb fóliatípusát lehetővé tette egy magyar cég úgy, hogy az nemcsak gazdaságosabb lett a piacon kapható termékeknél, de környezetbarát is, hiszen a vékonyabb fólia használatával kevesebb hulladék keletkezik. Az AMCO Csomagolástechnikai és Konzultációs Kft. innovációja az áruszállítást nagyságrendekkel könnyítheti meg a közeljövőben.
Értékké válik a személyes adat a vásárlók számára
Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21.000 fogyasztó körében végzett nemzetközi felméréséből.