Prémium csatornák a UPC Direct minden előfizetőjének
A koronavírus miatt kialakult helyzetben a UPC Direct szeretné az otthon töltött időt kellemesebbé tenni a családok számára, ezért a szolgáltató úgy döntött, hogy minden előfizetőjének elérhetővé teszi a prémium csomagként elérhető FilmBox Pakot, illetve az összes gyermekműsort sugárzó csatornáját.
A UPC Direct a kialakult helyzetben szeretné kellemessebbé tenné az otthon töltött időt, ezért 2020. március 17-től minden előfizetője számára kinyitja a FilmBox Pak-ot, illetve a kínálatában szereplő összes gyerekcsatornát. Ezen csatornák egy része a UPC Direct Now digitális alkalmazásban is követhető.
A FilmBox Pak többek között négy FilmBox mozicsatornát tartalmaz, melyek változatos tartalmakat kínálnak az egész családnak, így mindenki talál magának kedvére való programot az otthon töltött hosszú napokon is. A csatornákon a nézők díjnyertes alkotásokat, híres hollywoodi filmeket nézhetnek meg reklámmegszakítások nélkül.
A gyerekek sem maradnak program nélkül: a UPC Direct kínálatában szereplő különböző korosztályoknak szóló gyermekműsorokat sugárzó csatornák reggeltől estig érdekes programokat, rajz- és animációs filmeket kínálnak a család fiatalabb tagjainak.
A megnyitott csatornák közül több elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is, így a családban mindenki követheti a kedvenc műsorát – akár egy időben több eszközön is.
Az alábbi csatornák válnak elérhetővé minden UPC Direct előfizető számára 2020. március 17-től:
FilmBoxPak
- FilmBox Plus
- FilmBox Family
- FilmBox Premium
- FilmBox Extra HD
- FightBox
- DokuBox
Gyerekeknek szóló csatornák:
- Duck TV
- Kiwi TV
- Disney Csatorna - elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- Minimax – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- JimJam
- Nickelodeon – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- Nick Jr.
- Nicktoons
- Cartoon Network
- Boomerang
Kapcsolódó cikkek
- Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
- Codecool segítség a digitális tanuláshoz
- A tantermen kívüli médiaoktatáshoz nyújt segítséget az NMHH Médiaszertár csoportja
- A koronavírus megfékezésében segíthet a Linistry
- Általános távmunkát vezet be a Magyar Telekom
- Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
- A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Értékes nyereményeket vehettek át a pályázók a Digitális Témahét ünnepélyes záróeseményén
Hazánk legnagyobb digitális pedagógiai eseményének, a Digitális Témahétnek ünnepélyes záró rendezvényén hirdette ki különdíjasait a Vodafone Magyarország Alapítvány. A programsorozathoz évek óta számos aktivitással kapcsolódó Alapítvány idén egy digitális kalandjáték-készítő versenyt hirdetett meg, amellyel a pedagógusok és diákok digitális kompetenciáinak fejlesztését segítette. A Vodafone Alapítvány három kategóriában díjazta a különdíjas verseny résztvevőit.
A Leadec megvásárolja a FISS Automatika Kft.-t
A Leadec, a világ vezető globális szolgáltatási szakértője 2023.05.31. napjával felvásárolta a FISS Automatika Kft.-t. A Leadec az akvizícióval tovább bővíti magyarországi jelenlétét, valamint erősíti kompetenciáit az elektrotechnika és az automatizálás területén.
Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban
Idén ünnepli 30. születésnapját a Continental Veszprémben. Az elmúlt évtizedek fejlesztéseinek köszönhetően mára a technológiai vállalat telephelye globális piacokra dolgozik. Presztízs ügyfelek számára fejleszt, tesztel és gyárt különböző szenzorokat gépjármű-menetbiztonsági rendszerekhez, akkumulátorokhoz és az utazási kényelem növeléséhez.
Fenntartható ötlet nyert a Samsung és az EdisonKids versenyén
Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók mérték össze projektjeiket a közösség, a fenntarthatóság és a jövő oktatása kategóriákban. A nyolc döntős csapat közül a NUT (Napkor’s Upcycler Team) csapat elképzelése, a chipses zacskók hőálló szatyorrá alakítása bizonyult a legjobbnak. Második helyezést ért el a modulárisan építhető oktatórobot, a dobogó harmadik fokára pedig a tücsökfarm tervezői léphettek. Az első három helyezett 6 millió forint összértékben választhat Samsung eszközöket, saját maguk, felkészítőtanáruk és iskolájuk számára.
Fidelity: Nyernek az elektromos autók?
Aki napjainkban autóval végighalad egy európai belváros utcáin, azonnal számos nyomát láthatja a forgalmi trendek változásának. A külön kerékpáros sávok, az elektromos buszok, az elektromos töltőállomások és a szédült ütemben emelkedő parkolási díjak mind-mind azt jelzik, hogy a személyautók, főleg a belső égésű motorral felszereltek, már nem szívesen látott vendégek a sűrűn beépült belső kerületekben. A jövő az alternatív közlekedési eszközöké és a kibocsátásmentes erőforrásoké. A Fidelity piaci megfigyelőinek előrejelzései szerint az éghajlatkímélő meghajtási módok versenyét az elektromos autók fogják megnyerni, melyek idővel teljesen kiszorítják majd a levegőszennyező belső égésű motorokkal gyártott társaikat1.