Indul a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL

forrás: Prím Online, 2020. március 21. 19:05

Szinte az összes, jelentősebb hazai fesztivál, számos klub és igazán fontos koncerthelyszín közösen mozgósítja a hazai művészvilágot. Arra buzdítják a zenészeket, popsztárokat, előadókat, hogy a következő hetekben-hónapokban aktívan vegyenek részt a “MARADJ OTTHON!” kampányban. Közösen indítják el a virtuális “MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL”-t, amely a Facebookon arra ösztönzi a közönséget, hogy vegyék komolyan az előírásokat és maradjanak otthon.

Fesztiválok közül mások mellett a Sziget, az EFOTT, a Campus, a Művészetek Völgye, a Paloznaki Jazz Piknik, a VeszpémFest, a VOLT, a STRAND, az Etyeki Piknik, a Balaton Sound, a SZIN, a Kolorádó, a Bánkitó, a MOL Nagyon Balaton, klubok és koncerthelyszínek közül a Budapest Park, a Barba Negra, a Papp László Budapest Aréna, az A38 hajó, az Akvárium Klub, a Dürer – összesen 50-nél is több szervezet indította el a “MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL”-t.

 

“A MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL egy virtuális esemény, amely kizárólag a Facebookon létezik, azonban túlzás nélkül mondhatom, hogy a teljes magyar fesztivál- és koncertszervező szakma támogatását bírja, velük közösen szervezzük. Kötelességünknek érezzük, hogy a klubok, fesztiválok milliós létszámú közönségét - fiatalokat és idősebbeket - ráébresszük arra, hogy ezekben a nehéz hetekben-hónapokban be kell tartaniuk a szabályokat és otthon kell maradniuk.


Ehhez a feladathoz azokat a zenészeket, sztárokat, előadóművészeket hívjuk segítségül, akiket százezrek-milliók követnek itthon. Azt kérjük tőlük, hogy rendszeresen készítsenek olyan filmeket, tartalmakat, amelyekben megmutatják, mivel töltik napjaikat odahaza. Deklarált célunk, hogy a leghitelesebb példaképek segítségével elérjük, hogy a közönségük valóban otthon maradjon. Csak ezzel segíthetünk abban, hogy a vírus ne terjedjen tovább” - mondta el Lobenwein Norbert az akció elindítója.

 

A szervezők száznál is több hazai zenekart, előadót kértek fel, hogy a közös cél érdekében a saját felületeiken rendszeresen nyilvánuljanak meg posztokkal, filmekkel, közönségtalálkozókkal, ezeket a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL Facebook oldalán is követhetik a rajongók. Ugyanez az oldal figyelemmel kíséri és ajánlja azokat a házi koncerteket, amelyeket az előadók otthonról, stúdióból közvetítenek, ezzel elviselhetőbbé téve a bezártságot.

 

 

Rúzsa Magdi dalával indult a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL

Szombaton délután Rúzsa Magdi, erre az alkalomra rögzített feldolgozásával, a „Most élsz!” című Máté Péter dallal indult el a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL közösségi oldala.

 

„Ez a dal már 15 éve is sokat adott nekem. Most ennyi idő elteltével újra elénekeltem, ez alkalommal végig, és megint a pillanat erejét érzem benne. Ez a dal mindig fontos üzenet, de ebben a helyzetben még erősebb a mondandója”. – mondta el a művésznő. „Énekeljétek velünk! Osszátok, vigyétek, dédelgessétek. Csak légyszi maradjatok otthon, hogy mielőbb újra hangos legyen tőlünk az Aréna, a fesztiválok meg a Park!” – tette hozzá Rúzsa Magdi.

 

Ákos és Járai Márk az első fellépők között

Ákos, szombat esti első karanténkoncertjét követően vasárnap este 8-kor Járai Márk élő koncerttel jelentkezik az otthonából, amelyet a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL oldalán követhetnek a rajongók.

 

Hétfőn Majka, minden nap más sztár a házigazda

Hétfő este 7-kor Majka élőben jelentkezik a saját otthonából a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL és a saját közösségi oldalán. Az egyik legnépszerűbb hazai pop- és médiasztár beavatja a rajongóit, mivel tölti napjait, elmeséli, hogy szerinte miért elengedhetetlen, hogy vegyék komolyan a szabályokat és maradjanak otthon!

 

Majka hétfői bejelentkezésével egy kihívássorozat indul útjára. A házigazda a film végén kihívja egy ugyancsak népszerű barátját, aki másnap este 7-kor szintén a saját otthonából jelentkezik majd élőben.

 

A legnagyobb sztárok csatlakoztak a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL-hoz

A MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL főszereplői, headlinerei és fellépői ugyanazok, akik az igazi fesztiválok főhősei. „Egy olyan időszak elé néz nem csak a zeneipar, de az egész ország, amire nem voltunk felkészülve. Ezért is különösen fontos az összetartás, az egymásra odafigyelés és az egymásért kiállás. Nehéz időszak vár ránk, amiben minden bizonytalan, de minden helyrehozható, akkor ha a közös gondolkodás megfelelően tart össze minket. Ezért is fontos ez a kezdeményezés” – mondta el Marsalkó Dávid, a Halott Pénz frontembere.

 

A MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL elérhető:

https://www.facebook.com/maradjotthonfesztival/

Facebook event: https://www.facebook.com/events/209226760406914/

 

A „MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL” egy nonprofit kezdeményezés, munkatársai társadalmi munkában vesznek részt benne. Támogatást, szponzorációt senkitől nem fogad el. Az induló oldal a fenti célokon túl semmilyen más célt nem szolgál, más tartalomnak se most, se a jövőben nem ad otthont. A felmerülő költségek finanszírozását a VOLT Produkció önerőből vállalja.

 

A MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL alapítói:

A38 Hajó, Akvárium Klub, B.my.Lake, Balaton Sound, Bánkitó Fesztivál, Barba Negra, BME Egyetemi Napok, Budapest Park, Búgócsiga, Campus, Dürer Kert, East Fest, EFOTT, Egerszeg Fesztivál, Erőd Klub, Etyeki Piknik, Expresszó, FEZEN, FEZEN Klub, Fishing On Orfű, Grand Café Szeged, HALL, Hangár Music Garden, Helynekem, Keresztury Dezső VMK, Kobuci Kert, Kölcsey Központ Pécs, Lovarda Debrecen, Madách Imre Művelődési Központ, Magneoton, Millenáris Park, MOL Nagyon Balaton, Művészetek Völgye, Paloznaki Jazz Piknik, Papp László Aréna, Pécsi Est Café, Petőfi Kultúrtanszék, Petőfi Rádió, RepTár, Rómer Ház, Shop Stop, STRAND Fesztivál, Sziget Fesztivál, SZIN, Szombathely Városháza, Telekom VOLT Fesztivál, Tiszavirág Fesztivál Szolnok, Trafo Club Gödöllő, VeszprémFest, Veszprémi Utcazene Fesztivál, VIBE Fesztivál, Víztorony, Zsolnay Kulturális Negyed 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Pályázati lehetőség közösségi televíziók és rádiók részére

Idén is 110 millió forintot kaphatnak műszaki fejlesztésekre közösségi televíziók és rádiók a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának döntése szerint. A testület különböző tanulmányokat fogadott el a hírműsorok társadalmi sokszínűségéről, a koronavírus-járvány médiapiacra gyakorolt hatásáról és a gyerekek reklámnézési szokásairól. A grémium nyertest hirdetett egy miskolci rádiós frekvencia pályázatán.

2020. május 28. 09:33

A T1 hivatalos kijelzőpartnere lett a Samsung

A Samsung, a gaming monitorok piacának egyik vezető szereplője* , bejelentette együttműködését a T1 Entertainment & Sports (T1) nemzetközi e-sport szervezettel. A megállapodás részeként a T1 szöuli edzőközpontjában minden csapat és játékos a Samsung legújabb ívelt gaming monitorait, az Odyssey G9 és G7 modelleket használja majd. Az Odyssey portfólió kiemelkedő termékekben egyesíti az 1000R-es ívelt kijelző, a QLED képminőség, az 1 ms válaszidő és a lenyűgöző 240 Hz-es frissítési ráta előnyeit az újgenerációs játékélményért.

2020. május 27. 19:47

Saját készítésű maszkokról játékosan és tudományosan

A COVID-19 járvány terjedésének megállításában mindenkinek meghatározó szerepe van, felelős magatartással, odafigyeléssel, a korlátozó intézkedések és a higiénés szabályok betartásával mindannyian tehetünk a pandémia megfékezéséért. Ennek egyik eszköze a maszk viselése, amely egy olyan megelőző intézkedés, ami korlátozhatja bizonyos légzőszervi vírusos betegségek, köztük a COVID-19 terjedését is.

2020. május 27. 18:33

100 millió eurós tőkebefektetés a Bolt-nál

Újabb, 100 millió euró (35 milliárd forint) értékű befektetési kört zárt a Bolt, a vezető európai utazási és szállítási platform. A befektetésből a vállalat tovább folytatja utazásszervező, mikromobilitási és ételszállító szolgáltatásainak terjesztését Európában és Afrikában. A Bolt személyszállítási mobilapplikációjával lépett a magyar piacra 2016-ban - előbb Budapesten, majd Debrecenben -, pár hete pedig elindította a Bolt Food ételházhozszállító szolgáltatását a magyar fővárosban. 

2020. május 27. 17:40

Két újabb HD csatornával bővül a UPC Direct kínálata

Újabb HD csatornákkal bővíti programpalettáját a UPC Direct. Az RTL Magyarországgal kötött megállapodás keretében május 27-től az RTLII HD a 126., a Film+ HD pedig a 127. pozíción színesíti a HD kínálatot. A csatornák a Medium TV csomag részét képezik, így a UPC Direct legtöbb előfizetője részére elérhetőek. 

2020. május 27. 16:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

2020. április 20. 09:20
online sportfogadás