Többszörösére nőtt a Viber üzenetküldő – és hívó alkalmazás használata

forrás: Prím Online, 2020. április 8. 11:40

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja növelte alapvető funkcióinak kapacitását, és számos új kezdeményezést indított az összetartozás és a pozitív hozzáállás jegyében a COVID-19 járvány globális kitörése óta. Ezek a fejlesztések és törekvések a használat kiugró növekedését eredményezték világszerte.

Az elmúlt hetekben a platform teljes egészén növekedett a felhasználás mértéke. A legnépszerűbb funkciók jelenleg a mindennapi kommunikációhoz kapcsolódnak – a csoportos üzenetek, illetve hívások a legkeresettebbek. Az elküldött csoportüzenetek száma 134%-kal emelkedett, és az átlagos Viber-felhasználó által fogadott csoporthívások száma az elmúlt két hétben 370%-kal nőtt. A Community-kben (közösségekben) való részvétel átlagosan 78%-kal növekedett, leginkább az olyan kezdeményezésekkel, amelyek segítenek a járványhoz kötődő biztonsági eljárásokkal kapcsolatos értékes információk terjesztésében a Viber felhasználói bázisában.

 

A koronavírus-járvány kitörése óta:

  • a napi új, aktív Viber felhasználók száma 18%-kal nőtt (március hónapban)
  • az alkalmazásba naponta regisztráló új felhasználók száma 25%-kal növekedett
  • a felhasználók hosszabb ideig aktívak 
  • a hívások időtartama 35%-kal nőtt
  • a felhasználók 75%-kal több videót küldenek

 

„Ebben a kihívásokkal teli időszakban alkalmazkodunk és azonnal reagálunk annak érdekében, hogy a családok és barátok, a diákok és a tanárok, a munkatársak és a partnerek állandó kapcsolatban maradjanak egymással. Felhasználóink támaszkodnak ránk, miközben az embereket szabadon és biztonságosan összekötjük.” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója.

 

Az elmúlt időszakban az alábbi fontos változások történtek az alkalmazáson belül: 

1. A Viberen keresztüli hanghívásokon egyszerre résztvevők száma 5-ről 20-ra nőtt;

2. A jelenlegi egészségügyi útmutatások fontosságát hirdetve, a WHO biztonsági utasításaival több millió ember számára küldött üzenetet a Viber - 22 nyelven;

3. Annak érdekében, hogy az emberek megkülönböztethessék a koronavírusról szóló hamis híreket a valódi tényektől, a Viber hivatalos WHO botot indított, és együttműködik az Unicef U-Reports-szal, hogy valós idejű frissítéseket és információkat szolgáltasson a koronavírusról több nyelven;

4. A COVID-19-ről szóló hivatalos információk terjesztése érdekében a Viber a helyi egészségügyi hatóságokkal együtt 12 országban indított hivatalos Community-ket, ahol a felhasználók hiteles és megbízható információkat kaphatnak a pandémiáról és az óvintézkedésekről;

5. Az alkalmazás új, „Maradj otthon” matrica kampányt indított, hogy felhasználóit felvidítsa ezekben az embert próbáló időkben.  

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új chatbotjával szabadítja fel a mesterséges intelligencia képességeit a Viber

A Viber AI Chat & Create chatbotja lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kérdéseket tegyenek fel és képeket tervezzenek közvetlenül az alkalmazáson keresztül, a DALL-E és a Davinci mesterséges intelligencia technológiák támogatásával.

2023. február 2. 20:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51

A Bullitt műholdas szolgáltatása lefedettlenség esetén is biztosítja az üzenetküldést

2023. január 9. 15:46