Az ABB növeli az ügyfél-műveletekhez szükséges távkapcsolatainak sebességét

forrás: Prím Online, 2020. április 17. 09:23

„A COVID-19 válság nehéz döntések elé állítja a kormányokat és a vállalatokat, hiszen az emberek biztonsága és a gazdasági túlélés követelménye között kell egyensúlyozniuk. Az ABB elkötelezetten kiáll mindkét szempont mellett, azaz vallja, hogy meg kell védenünk az embereket, ugyanakkor segítenünk kell a vállalkozások talpon maradását ezekben a nehéz időkben” – mondta Peter Terwiesch, az ABB Industrial Automation elnöke. „A távoli szolgáltatások és a digitális megoldások nagyban hozzájárulhatnak az emberek biztonságának megőrzéséhez, a termelés folyamatosságának és a legfontosabb ellátási láncok működőképességének fenntartásához, egyszóval a gazdaság túléléséhez.”

Minthogy a vállalkozások a hatósági előírásoknak megfelelően kötelesek korlátot szabni a helyszínen végzett élő munkának, ezért az élelmiszer-feldolgozás, az energiatermelés, a vízgazdálkodás, a háztartási papírtermékek előállítása, az adatközpontok és az áruszállítás védelmében fokozott igény mutatkozik az eszközök működésének fenntartása iránt a közműszolgáltatások terén, az energiatermelésben, a feldolgozóiparban, valamint a hibrid és tengerészeti ágazatokban.

 

Az ABB és ügyfelei közös erőfeszítéseket tesznek annak érdekében, hogy azok a helyszíni rendszerüzemeltetők és szervizmérnökök, akik most nem lehetnek ott a munkahelyükön, a vezérlővel kialakított élő kapcsolaton keresztül, valamint az üzemeltetéssel kapcsolatos információk, a folyamatadatok és a legfontosabb üzemi teljesítménymutatók átadásával mégiscsak az otthonukban tartózkodó felhasználók rendelkezésére álljanak.

 

 

Működésük folyamatosságának fenntartása érdekében az ügyfeleik most az ABB több távoli engedélyezésű megoldásához is hozzáférhetnek. Ezek közé tartozik a legfontosabb eszközök állapotának távellenőrzése, a kiterjesztett valóságon alapuló karbantartás támogatása, a képzések és a pótalkatrész-készletezés online eszközrendszere, valamint a vagyontárgyakat, a folyamatokat és a biztonságot veszélyeztető kockázatok csökkentését szolgáló önellenőrzés.

 

Számos ilyen szolgáltatás az ABB Ability Collaborative Operations műveleteken, egy sor digitálisan engedélyezett megoldáson és szolgáltatáson, valamint a Collaborative Operations központok globális hálózatán keresztül jut el az ügyfeleikhez. Az ABB napi 24 órában, a hét minden napján elérhető szakterületi szakértői és adattudósai digitális technológiákkal segítik ügyfeleik eszközeinek, folyamatainak és kockázatainak folyamatos ellenőrzését, közösen vonnak le következtetéseket a rendelkezésükre álló adatokból, kockázatcsökkentő intézkedéseket javasolnak, továbbá nélkülözhetetlen segítséget nyújtanak ügyfeleiknek a távolból a termelés folyamatosságának fenntartásához.

 

Terwiesch így folytatta: „Elkötelezetten támogatjuk ügyfeleinket biztonságos működésük és a minimális üzemvitel fenntartásában, abban, hogy az emberek kapcsolatban maradjanak egymással, és valamennyien együtt vészelhessük át ezt a viharos időszakot.”

 

Ha fenn kívánják tartani az üzletmenet és a termelés folytonosságát, az ABB ebben is tud segíteni. Kérjük, látogasson el a https://new.abb.com/process-automation/collaborative-operations weboldalra, vagy írjon az automation.service@us.abb.com címre!

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Okostelefonból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as elindítása óta négy, két QR-kód alapú és két fizetési linken alapuló lehetőséget kínál a vállalkozásoknak elektronikus fizetésre. Ez a csomag bővül most egy ötödik elemmel, a bankfüggetlen és sokoldalú érintéses fizetési funkcióval.

2022. május 20. 12:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Témanapot tart a Neumann Társaság az úttörő magyar számítógépépítőről

2022. május 16. 11:18

Példátlan szövetségre lépett két globális vállalat

2022. május 10. 15:35

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

2022. május 5. 11:20

Nívó-díjat kapott a Magyar Telekom

2022. április 29. 20:24