MKB Bank: indul a Digitális Beszállítói Faktoring Program
Az MKB Bank új digitális platformja hatékonyabb likviditáskezelést, cash flow tervezést, valamint működőtőke-optimalizálást biztosít felhasználói számára. A szerződéses feltételek létrejötte után nincs szükség papíralapú adminisztrációra, a rendszer szinte teljesen automatikus és digitális – mindez különösen fontos a jelenlegi járványhelyzetben.
Az MKB VideóBANK és digitális ügyfélhívó rendszere bevezetése után az MKB Bank – a hazai piacon az elsők között – Digitális Beszállítói Faktoring Program (DSCF – Digital Supply Chain Finance) néven biztosít digitális felületet ügyfelei számára. A jelentős költségcsökkentést is lehetővé tévő program felhasználóbarát felülete a vevő, a szállító és a finanszírozó összekötésével valamennyiük számára átláthatóvá, egyszerűvé és tervezhetővé teszi a finanszírozási folyamatot. A rendszer szinte azonnali finanszírozást, naprakész adatszolgáltatást, online lekérdezhető listákat, személyre szabott statisztikákat szolgáltat a vevő és szállító részére. A rendszer alkalmas a tömeges beszállítói igények kezelésére is, sőt, vevői oldalról a fizetési határidők meghosszabbíthatók olyan formában, hogy az a beszállítók részére nem jár hátránnyal, hiszen ők – köszönhetően a pénzintézet által történő finanszírozásnak – a teljesítést követően azonnal pénzükhöz juthatnak. A program további pozitívuma, hogy igény esetén a vevő jobb hitelminősítése által beszállítója kedvezőbb finanszírozási kondíciókat kaphat a banktól.
Balogh Péter, Nagyvállalati Ügyfélkapcsolatok és Strukturált Finanszírozási Ügyvezető Igazgató, MKB Bank: "Digitális fejlesztéseinkkel a piacon élenjárva – más termékeinkhez hasonlóan – a DSCF-fel is mentesítjük ügyfeleinket az adminisztrációs terhek alól. Azzal, hogy a szolgáltatás igénybevételére digitális felületen nyílik lehetőség, a jelenleginél még gyorsabb, egyszerűbb, tervezhetőbb kiszolgálást tudunk nyújtani. Törekszünk arra, hogy szakértő kollégáink munkája és a korszerű technológia használata ügyfeleink kényelmét és a gördülékeny üzletmenetet segítsék a jövőben is."
Kapcsolódó cikkek
- MKB VideóBANK: digitális tanácsadás már vállalati ügyfelek számára is
- Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
- MKB Karácsonyi Gyermekgála
- Pályázati felhívás kisiskolásoknak
- MKB Fintechlab: az elmúlt három év alatt markánsan bővült és átalakult a fintech szerepe a világban
- MKB Fintechlab: inkubált startupjaink hazai és nemzetközi sikeressége a saját eredményességünk mértékegysége is egyben
- MKB Fintechlab: már londoni fintech cégek is az MKB inkubációs programját választják
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.