Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

forrás: Prím Online, 2020. április 30. 09:47

Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

A koronavírus átalakította életünket és munkakörülményeinket egyaránt. Az otthoni munkavégzéssel párhuzamosan az online tartalomfogyasztás is drasztikusan növekedett, ezáltal a hirdetési szegmensben a célzás még jobban felértékelődött.

 

Ezekben a nehéz időkben az Adverticum is igyekszik a megváltozott viszonyokhoz alkalmazkodni, és úgy döntött, ingyenesen biztosítja ügyfelei számára a „DataMe DMP adatok” névre keresztelt adatbázis alapú célzási megoldását, mely lehetőséget biztosít a célcsoportok még kifinomultabb módszerekkel történő megszólítására.

 

A járvány hatása nem kerüli el a digitális szakmát sem. Egyaránt érinti a tartalomszolgáltatókat az ügynökségeket és a hirdetőket is, nem beszélve azokról a technológiai szolgáltató cégekről, amilyenek mi magunk is vagyunk. Azt gondoljuk, hogy ilyen helyzetben minden hirdetésre költött forintnak meg kell térülnie.

 

Ha valamikor, akkor most igazán fontos a célcsoport pontos elérése, a hirdetések meddőszórásának csökkentése.Ezért döntöttünk úgy, hogy 6 hónapon keresztül díjmentesen biztosítjuk azt a szolgáltatást, ami ezt lehetővé teszi.”– mondta el a szolgáltatásról Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.

 

A DataMe DMP rendszer által biztosított adatok folyamatosan frissülnek, így nyílik lehetősége a felhasználónak a pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár annak az eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. Az Adverticum ezzel a megoldással szeretné támogatni ügyfeleit az adat alapú marketing megoldások által nyújtott lehetőségek kihasználásában, ebben a bizonytalan időszakban is. 

 

Az adat alapú célzási lehetőséget az Adverticum ügyfelei fél éven át – május 1-től november 1-ig – díjmentesen vehetik igénybe.


Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tapasztalja meg a legendás játékot

A világ egyik vezető játékmonitor1 és IT-kiegészítő márkája, az AGON by AOC nemrég egy teljesen új termékkategóriát vezetett be a legigényesebb és legkompetitívebb játékosok és esportolók számára: az AGON PRO-t. Most két további, kivételes specifikációjú modellel bővül a kínálat: a HDR400 támogatással rendelkező 31,5 hüvelykes (80 cm) AG324UX modellel (4K @ 144 Hz) és a 27 hüvelykes (68,6 cm) AG274FZ (FHD @ 260 Hz) modellel. Az erőteljes, élénk színek érdekében mindkét modell IPS panellel rendelkezik és az extra sima, szellemképektől mentes megjelenítésért 1 ms GtG válaszidőt kínál.

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

Egyre több területen alkalmazzák és tesztelik a drónokkal való csomagszállítás lehetőségét. Ezek az eszközök az egészségügytől a hadiiparig számos folyamatot könnyíthetnek meg például azzal, hogy a nehezen megközelíthető vagy katasztrófa sújtotta területekre is képesek ételt vagy gyógyszert szállítani. A drónnal való szállítást forradalmasíthatja egy magyar fejlesztésű, könnyű szállítódoboz, amiben a tárgyak rögzíthetők, így többek között folyadékok biztonságos szállítását is lehetővé teszi.

2021. szeptember 15. 14:15

Öt érmet is elhoztak a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiájáról

Minden korábbi évnél jobban szerepelt a  világ harminc országának 15 és fél éves, vagy ennél fiatalabb diákjai számára meghirdetett Európai Junior Informatikai Diákolimpián (eJOI) a magyar csapat: a hazai diákok egy arany-, egy ezüst-, és három bronzéremmel távoztak a megmérettetésről.

2021. augusztus 31. 09:58

A Xiaomi várakozásokat felülmúlóan teljesített a második negyedévben

A Xiaomi Corporation fogyasztói elektronikai és intelligens eszközöket gyártó vállalat, amelynek középpontjában az IoT platformon keresztül kommunikáló okoseszközök és okos hardverek állnak, nyilvánosságra hozta nem hivatalos, konszolidált beszámolóját a 2021. június 30-án zárult három és hat hónapos időszakra.

2021. augusztus 26. 14:46

Ma negyvenéves az IBM PC!

Napra pontosan negyven évvel ezelőtt mutatkozott be az első IBM PC, az a személyi számítógép, amely minden bizonnyal a legnagyobb hatást gyakorolta az emberek életére. Bár az amerikai PC hivatalosan csak négy évvel később jutott el Magyarországra, a vasfüggöny mögött, Budapesten már 1982-ben elkészült a Proper-16 nevet viselő klónja – amely egyben a legelső európai PC/XT-klón.

2021. augusztus 12. 09:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20