Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

forrás: Prím Online, 2020. április 30. 09:47

Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

A koronavírus átalakította életünket és munkakörülményeinket egyaránt. Az otthoni munkavégzéssel párhuzamosan az online tartalomfogyasztás is drasztikusan növekedett, ezáltal a hirdetési szegmensben a célzás még jobban felértékelődött.

 

Ezekben a nehéz időkben az Adverticum is igyekszik a megváltozott viszonyokhoz alkalmazkodni, és úgy döntött, ingyenesen biztosítja ügyfelei számára a „DataMe DMP adatok” névre keresztelt adatbázis alapú célzási megoldását, mely lehetőséget biztosít a célcsoportok még kifinomultabb módszerekkel történő megszólítására.

 

A járvány hatása nem kerüli el a digitális szakmát sem. Egyaránt érinti a tartalomszolgáltatókat az ügynökségeket és a hirdetőket is, nem beszélve azokról a technológiai szolgáltató cégekről, amilyenek mi magunk is vagyunk. Azt gondoljuk, hogy ilyen helyzetben minden hirdetésre költött forintnak meg kell térülnie.

 

Ha valamikor, akkor most igazán fontos a célcsoport pontos elérése, a hirdetések meddőszórásának csökkentése.Ezért döntöttünk úgy, hogy 6 hónapon keresztül díjmentesen biztosítjuk azt a szolgáltatást, ami ezt lehetővé teszi.”– mondta el a szolgáltatásról Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.

 

A DataMe DMP rendszer által biztosított adatok folyamatosan frissülnek, így nyílik lehetősége a felhasználónak a pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár annak az eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. Az Adverticum ezzel a megoldással szeretné támogatni ügyfeleit az adat alapú marketing megoldások által nyújtott lehetőségek kihasználásában, ebben a bizonytalan időszakban is. 

 

Az adat alapú célzási lehetőséget az Adverticum ügyfelei fél éven át – május 1-től november 1-ig – díjmentesen vehetik igénybe.


Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Gigafelvásárlás az oktatási piacon

A hazai oktatási piac két meghatározó szereplője került egy kézbe, a Training360 Kft. tulajdonosai ugyanis úgy döntöttek, hogy megvásárolják a NetAcademia Oktatóközpont Kft.-t. A saját tőkéből megvalósított akvizíció eredményeként a Training360 e-learning tanfolyamainak száma 500-ra nő, a két vállalat együttes tavalyi árbevétele pedig várhatóan meghaladja a 3,4 milliárd forintot.

2020. április 21. 10:32

Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat

Ebben a kialakult nehéz helyzetben az ABB Robotika és Gyártásautomatizálás arra törekszik, hogy segítse ügyfeleit és partnereit a gyártásuk és az üzleti tevékenységük fenntartásában, miközben számos munkavállalójuk otthonról dolgozik.

2020. április 20. 09:20

Biztonságos megoldás vírustesztelésre az OnRobot grippereivel

A chessington-i egészségügyi tesztállomás kialakítását látván a PSI Technologies tudta, hogy kezében van a megoldás, amivel segíteni tud.

2020. április 14. 15:41

Már elérhetők az államilag támogatott kurzusok a Codecoolnál

A kormány által meghirdetett gazdaságvédelmi akcióterv részeként a válság által sújtott szektorokból kényszerűen kikerülők digitális átképzését 95%-ban fogja támogatni az állam, kamatmentes felnőttképzési diákhitellel segítve a tanulás ideje alatt a megélhetést. Magyarország vezető programozóiskolája, a Codecool üdvözli a kormány döntését és már kidolgozott karriertervezési és átképzési modellel várja a jelentkezőket, hogy a központi források kihasználásával néhány hónap alatt új, jövőbiztos karrierhez jussanak.

2020. április 7. 16:51

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

A koronavírus járvány okozta rendkívüli gazdasági és társadalmi helyzetben három hónapig ingyen digitális védelmet nyújt a Panda Security minden meglévő és új vállalati ügyfelének, valamint tanároknak és diákoknak világszerte. A távmunkára és az online oktatásra való hirtelen átállás komoly biztonsági kockázatot jelent megfelelő technológiai háttér nélkül. Ezért a cég több mint 30 millió meglévő felhasználója és az új belépők számára biztosít díjmentesen kibervédelmi szolgáltatásokat az online támadásokkal szemben. A kezdeményezéssel a társaság célja, hogy a vállalkozások és az oktatási intézmények biztonsággal munkatársaikra és alaptevékenységükre koncentrálhassanak.

2020. március 31. 12:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás