Folyamatos a Vivre növekedése
A 8 éve elindult Vivre mára Kelet- és Közép-Európa vezető lakberendezési és dekorációs áruházává vált. A folyamatosan fejlődő cég ezen idő alatt összesen több mint 200 millió eurós forgalmat bonyolított le, 9 országra terjesztette ki tevékenységét, és több mint 800 ezer fős ügyfélkört alakított ki.
A Romániából elindult Vivre az anyaországában, Magyarországon, Bulgáriában és Horvátországban a legnépszerűbb, de emellett jelen van Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Lengyelországban és Görögországban is. A 8 év alatt a cég összesen 4,8 millió csomagot szállított ki, és fejlődését a koronavírus sem törte meg: az idei év első négy hónapja 42 százalékos növekedést mutat az előző év azonos időszakához képest.
2020 januárja és áprilisa között a Vivre-weboldalakon több mint 350 ezer rendelést adtak le a vásárlók, melyek összértéke átlépte a 22 millió eurót. Az idei fejlődés nem csupán az online vásárlás népszerűbbé válásának köszönhető, de annak is, hogy a Vivre folyamatosan fejleszti működési folyamatait és logisztikai láncolatát.
„Cégünk egy dinamikusan fejlődő és változó területen működik, így folyamatosan alkalmazkodunk ügyfeleink aktuális igényeihez. Arra törekszünk, hogy a folyamat onnantól, hogy a termék a portfóliónkban bemutatásra kerül, egészen odáig, hogy a vásárlóhoz szállítják, minél gyorsabban történhessen” – emelte ki Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője.
A 8 éves évfordulója alkalmából a Vivre hűségkampánnyal készül, amelynek keretében a május 5-13. között vásárlók akár 80%-os kedvezményben részesülhetnek a bútorok, kanapék, karosszékek, otthoni textíliák, konyhai és étkezési kiegészítők, dekorációk, szőnyegek, életmód termékek és egyebek árából.
Kapcsolódó cikkek
- Online tudásplatformjával segít a Tork az egészségügyi dolgozóknak
- Magyar startup nyert az #EuvsVirus-kihívás üzletfolytonossági kategóriájában
- A Xerox több fronton is segíti a COVID-19 elleni harcot
- Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében
- Az ABB 2020. első negyedéves eredményei
- Két mentőprogrammal és egy új alap felállításával nyújt életmentő segítséget a Hiventures
- Ismét több száz darab lélegeztetőgépet és több millió védőmaszkot szerez be Kínából az OTT-ONE
- Döntések a Magyar Telekom közgyűlésének napirendjén szereplő kérdésekben
- Március 16. óta megtízszereződött az Okos Doboz forgalma
- Egészségügyi dolgozóknak és hátrányos helyzetűeknek adott támogatást a HungaroControl
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Chameleon Smart Home a BÉT Xtend piac új belépője
2023-ban első alkalommal szólalt meg a Budapesti Értéktőzsde ikonikus csengője – a BÉT a mai napon az okosotthon-rendszerek fejlesztésével foglalkozó, a tavalyi évben Európában és Kanadában is terjeszkedő Chameleon Smart Home Nyrt.-t köszöntötte középvállalati platformján, a BÉT Xtenden. A Chameleon a sikeres tőzsdei bevezetés érdekében a BÉT középvállalati szolgáltatás-palettájának részét képező, európai uniós forrásból megvalósuló Mentor Programhoz is csatlakozott 2022 első felében. Az év második belépését jelző csengetés egyúttal előrejelzi, hogy az Xtend piac tavaly látott, dinamikus növekedése 2023-ban hasonló ütemben folytatódhat.
Novák Péter érkezett a Httpool by Aleph magyarországi csapatának élére
Megerősíti magyarországi csapatát a Httpool by Aleph: Novák Péter country managerként veszi át a hazai leányvállalat vezetését. A média, a digitális marketing, valamint az üzletfejlesztés területén 25 éves iparági tapasztalattal rendelkező szakember a dentsu Hungary vezérigazgatói pozíciójából érkezett.
A Bridgestone EMIA a világ legzöldebb vállalatai között
A Bridgestone EMIA már második egymást követő évben nyerte el a platina fokozatot az EcoVadis éves fenntarthatósági értékelésében. Az Európát, a Közel-Keletet, Afrikát és Indiát magába foglaló Bridgestone EMIA fenntarthatósági eredményeinek elismeréseként érdemelte ki a díjat, amellyel a vállalat megerősítette helyét a világ több mint 200 iparágának, közel 100 000 vállalata között a legjobb 1%-ban.