Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma
A 2019-ben megalakuló DIMSZ Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított a keresomarketing.hu webcímen. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható szakmai információk forrása.
Edukációs cikksorozat
A keresomarketing.hu-n a következő egy hónapban, a DIMSZ SEM tagozatban szereplő, elismert hazai szakemberek által összeállított tematikában jelennek meg cikkek, melynek célcsoportja minden olyan hazai vállalkozás vezetője vagy tulajdonosa, a szakmában aktív marketing szakember és fiatal pályakezdő, aki még csupán érdeklődik vagy már aktívan használja a keresőmarketing eszközeit.
PPC felületek, Google és YouTube Ads, Facebook és Instagram hirdetések, üzleti kapcsolódási pontok, UX/UI. A megjelenő cikkek tematikájának kialakításakor nem más volt a cél, mint hogy a lehető legmagasabb szakmaisággal, ám az ügyféloldal számára is érthető, átlátható formában kerüljenek összeállításra az anyagok.
Bay Áron, a tagozat elnöke elmondta: „Az elmúlt években számos középhaladó és haladó szintű szakmai anyagot készítettek a tagozatban aktív szakemberek. Ezzel az edukációs projekttel elsősorban azokat célozzuk, akik még csak most ismerkednek a digitális marketing ezen speciális területével. Szeretnénk megmutatni, hogy a keresőmarketing egy komplex terület számos lehetőséggel, amiből a megfelelő eszközök kiválasztásával minden hazai vállalkozás profitálhat.”
Ingyenes kutatási anyag
A szakmai összefogás, a sikeres tag -és közös platformindulás mellett a szervezet teljes mértékben ingyenesen letölthetővé tette tavaly év végén készült kutatását, mely a „Hogyan válasszunk keresőmarketing ügynökséget?” kérdésre kereste a választ. A hiánypótló kutatás teljes verziója részletesen bemutatja a hazai vállalkozások döntéshozóinak preferenciáit a digitális ügynökségválasztással kapcsolatban.
A tagozat idei célkitűzései között szerepel még egy olyan oktatási sorozat létrehozása, mely az utánpótlásképzést támogatja. Ehhez minden részt vevő tag delegál oktatót, így a hallgatók tudása széles körű, minden fő területet érintő, mégis keresőmarketing specifikus. A képzésben való részvétel limitált, költségtérítéses és ösztöndíjas konstrukcióban lesz elérhető.
A kutatás teljes anyagát, a friss szakmai tartalmakat és a később induló oktatási lehetőségre vonatkozó információkat egyaránt a keresomarketing.hu oldalon teszi elérhetővé a DIMSZ keresőmarketing tagozata.
Kapcsolódó cikkek
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Ki a felelős a személyes adataim biztonságáért?
- Adatvezérelt nap 2020
- Bemutatkozott a DIMSZ Keresőmarketing tagozata
- Új elnökségi tagokat választott a DIMSZ
- Idén is megvannak az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!
- Díjmentesen tanulnak PPC-t és SEO-t az anyák
- Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak
- Számkivetett a keresőoptimalizálás az amerikai vállalatoknál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.