Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma

forrás: Prím Online, 2020. június 1. 14:55

A 2019-ben megalakuló DIMSZ Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított a keresomarketing.hu webcímen. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható szakmai információk forrása.

 

Edukációs cikksorozat

A keresomarketing.hu-n a következő egy hónapban, a DIMSZ SEM tagozatban szereplő, elismert hazai szakemberek által összeállított tematikában jelennek meg cikkek, melynek célcsoportja minden olyan hazai vállalkozás vezetője vagy tulajdonosa, a szakmában aktív marketing szakember és fiatal pályakezdő, aki még csupán érdeklődik vagy már aktívan használja a keresőmarketing eszközeit.

 

PPC felületek, Google és YouTube Ads, Facebook és Instagram hirdetések, üzleti kapcsolódási pontok, UX/UI. A megjelenő cikkek tematikájának kialakításakor nem más volt a cél, mint hogy a lehető legmagasabb szakmaisággal, ám az ügyféloldal számára is érthető, átlátható formában kerüljenek összeállításra az anyagok. 

 

Bay Áron, a tagozat elnöke elmondta: „Az elmúlt években számos középhaladó és haladó szintű szakmai anyagot készítettek a tagozatban aktív szakemberek. Ezzel az edukációs projekttel elsősorban azokat célozzuk, akik még csak most ismerkednek a digitális marketing ezen speciális területével. Szeretnénk megmutatni, hogy a keresőmarketing egy komplex terület számos lehetőséggel, amiből a megfelelő eszközök kiválasztásával minden hazai vállalkozás profitálhat.”

 

Ingyenes kutatási anyag

A szakmai összefogás, a sikeres tag -és közös platformindulás mellett a szervezet teljes mértékben ingyenesen letölthetővé tette tavaly év végén készült kutatását, mely a „Hogyan válasszunk keresőmarketing ügynökséget?” kérdésre kereste a választ. A hiánypótló kutatás teljes verziója részletesen bemutatja a hazai vállalkozások döntéshozóinak preferenciáit a digitális ügynökségválasztással kapcsolatban. 

 

A tagozat idei célkitűzései között szerepel még egy olyan oktatási sorozat létrehozása, mely az utánpótlásképzést támogatja. Ehhez minden részt vevő tag delegál oktatót, így a hallgatók tudása széles körű, minden fő területet érintő, mégis keresőmarketing specifikus. A képzésben való részvétel limitált, költségtérítéses és ösztöndíjas konstrukcióban lesz elérhető.

 

A kutatás teljes anyagát, a friss szakmai tartalmakat és a később induló oktatási lehetőségre vonatkozó információkat egyaránt a keresomarketing.hu oldalon teszi elérhetővé a DIMSZ keresőmarketing tagozata.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Induljon korlátlanul a tanév!

Korlátok nélkül kezdődhet az iskola a Telekommal. A szupergyors nettől a kedvezményes készülék-ajánlatokon át a tanszerekig vagy a könyvekig a Telekomnak mindenki számára van ajánlata: a családoknak, a kisdiákoknak és az egyetemistáknak is. A következő hetekben különféle igényekre reagáló ajánlatokkal jelentkezik a vállalat, hogy valóban korlátlanul induljon a tanév! 

2020. augusztus 13. 19:39

Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív

A Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat– „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak, a beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd. 

2020. augusztus 13. 18:10

Felkészült az iskolakezdésre a Telenor Hipersuli

Fontos társadalmi céllal, a digitális tudatosság terjesztésével összekapcsolódó kereskedelmi ajánlattal és új TudatosNet videó-sorozattal segíti a Telenor a szülőket és a gyerekeket a tanévkezdésben. A tudatos, biztonságosabb internetezés alapjait bemutató kisfilmek olyan aktuális témákat járnak körbe és adnak gyakorlati tanácsokat, mint például a csevegőalkalmazások tudatos használata, az online zaklatás, vagy a digitális szülői felügyelet. A most elindult HiperSuli ajánlat pedig egyszerre gondoskodik a tanuláshoz szükséges otthoni mobilnetről és tabletről, valamint a szülők és gyermekek digitális tudatosságáról is. 

2020. augusztus 13. 16:37

Az időtlen szépség a részletekben rejlik

Az MMD, vezető képernyő specialista és a Philips monitors márka licencpartnere bemutatja az új Philips 279C9 LCD képernyőt, a 27 hüvelykes (68,47 cm) monitort, amely a legmagasabb termelékenység és a legjobb felhasználói élmény érdekében még a legambiciózusabb elvárásoknak is megfelel. A 279C9 modell kivételes dizájnja elnyerte az iF Design Award 2020 és a Red Dot winner 2020 díjakat.

2020. augusztus 13. 13:39

Új technológiával fejlesztenek a webshopok

Az utóbbi években Magyarországon is általános jelenséggé vált az internetes vásárlás, mégis rendszeresek az olyan visszatérő kifogások, amelyek miatt sokan még ma is félnek online rendelni. Jellemző például, hogy a látogatót azért nem győzi meg a termék, mert a látott kép alapján nem tudja eldönteni, vajon az megfelel-e az ő személyes igényeinek. Erre ad választ egy világszerte elterjedőben lévő fotótechnológia, amely a webshopok üzemeltetőinek és a vásárlóknak is segítséget nyújt.

2020. augusztus 13. 10:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

2020. augusztus 13. 14:58

Az EU rendkívüli forrásokat biztosít a SZTAKI vezetésű nemzetközi COVID-projektre

2020. augusztus 13. 12:16

Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre

2020. augusztus 4. 16:36

Online sportfogadás Magyarországon

2020. július 23. 20:39
online sportfogadás