Megújult az ikonikus belvárosi Telenor üzlet

forrás: Prím Online, 2020. június 25. 16:49

A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”- ként, azaz közösségi irodaként is működik majd. Habár a karantén idején felerősödött az online ügyintézés szerepe, a személyes értékesítés népszerűsége valamennyi korosztályban állandó, és az üzlet a már változó igényeknek megfelelően került átalakításra. A teljesen megújult helyszín az elmúlt negyedszázadban ikonikussá vált a cég történetében, hiszen 1994-ben az Astorián nyílt meg a vállalat első önálló üzlete, ami máig a legnagyobb alapterülettel rendelkezik a Telenor üzlethálózatában.

A még a koronavírus-korlátozások előtt bezárt, és a veszélyhelyzet feloldására már megújult belvárosi üzlet teljesen új külsővel nyitotta ki kapuit. Az átépítés eredményeként egy egyedülálló tér jött létre, amelyet amellett, hogy egy kávézó hangulatvilágát idézi, mégis high-tech megoldásokkal ruháztak fel. Fontos szempont volt a természettudatos szemlélet megvalósítása, valamint az ügyfélélmény növelése. Bár az online ügyintézés a járványügyi veszélyhelyzet alatt a korábbinál is elterjedtebbé vált, a személyes kontaktus továbbra is fontos maradt az ügyfelek számára. A Telenornál az üzletek forgalmának 90%-a néhány hét alatt visszaállt a korlátozások előtti időszakéra.

 

„Az ügyfélkiszolgálás szerepe évek óta fontos stratégiai terület a Telenor számára, ezért az üzlet átalakításakor az egyik legfontosabb szempont az ügyfélélmény növelése volt. De ugyanennyire fontos az értékesítési élmény is. Ha az üzletben dolgozó kollégák számára motiválóak a körülmények és a feltételek, akkor az erősen hat az ügyfeleinkre is. Az üzlet számos új funkcióját ennek szellemében alkottuk meg” – mondta el Oláh Gábor, a Telenor Magyarország lakossági értékesítési igazgatója.

 

 

Telkó-élmény mellett közösségi iroda

Az üzlet nem egyszerű értékesítési pont, hanem közösségi irodaként is funkcionál, ahol hasonlóan a közösségi irodák mintájára, bárki foglalhat magának akár egy asztalnyi területet vagy a három tárgyalóhelyiség valamelyikét. A Telenor megoldása azonban egy gyors, „on-the-go” megoldásra, és nem a hosszabb tartózkodásra sarkall. A szolgáltatás részeként nemcsak „asztalt és széket” kapnak a vendégek, hanem az ideiglenes irodai munkához minden egyéb infrastruktúrát, áramvételi lehetőséget és díjmentes szélessávú Hipernet-elérést is. Ezzel a lépéssel a Telenor kilép a telekommunikációs cég hagyományos kereteiből, hogy egy teljesen új piacon nyújtson új, alternatív megoldást. Az egész világon egyre elterjedtebbek az open working office-ok, vagyis azok a terek, ahol a napjaink digitálisan független munkavállalói, vállalkozói dolgozhatnak. A Telenor Astoria-üzletben előzetes regisztrációval bárki foglalhat majd magának íróasztalt maximum három órára, így a belvárosban két találkozó között is hasznosan töltheti az idejét, folytathatja online végezhető munkáját, felkészülését. A közösségi iroda funkció megnyitását a vírushelyzet normalizálódásával – amikor már szabadon és biztonságban lehet zárt térben is nagyobb létszámban időt tölteni – hangolja össze a Telenor.

 

A nagy újratervezés feladatát az idén az ’Év Belsőépítész Cége’ címet elnyerő, fiatal hazai cég, a Pyxis Nautica csapata nyerte el és vett részt a megvalósításban. A csapat a korábbi 180 négyzetméteres ügyfélteret a teljes üzlettérből 276 négyzetméteresre bővítette, és a természetközeliség jegyében a világos teret élő növényekkel, zöldfallal, fa felületekkel és részben újrahasznosított bútorokkal tervezte meg. 

 

 

A klasszikus IT megoldások – mint például a digitális sorszámhúzó – mellett számos, az üzlettérben zajló eseményeket értelmező megoldás került bevezetésre. A megújult eszközökkel például nyomon követhető, hogy melyik kiállított telefon vagy tablet mennyire népszerű a látogatók körében, az üzlet melyik területén töltik a várakozási időt, látogatásuk célja ügyintézés, vagy csak érdeklődés, tájékozódás. A modern megoldások célja, hogy az így kinyerhető, anonim adatok alapján még magasabb színvonalon lehessen kiszolgálni az ügyfeleket.

 

A Telenor Astoria számokban:

  •     4200 méter elektromos kábel
  •     402 négyzetméter rétegelt lemez
  •     több mint 200 növény, 14 négyzetméter növényfal
  •     21 kijelző
  •     részben újrahasznosítható székek és teljesen újrahasznosítható kaspók

 

Az üzletről készült timelapse videó:

Kulcsszavak: Telenor

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Streamelés és észrevétlen tanulás

A Da Vinci Kids tartalomszolgáltató platform egyedülálló ismeretterjesztő alkalmazással jelentkezik. Pedagógusok által válogatott prémium multimédiás tartalmak, személyre szabhatóság, 6 eszközön használható előfizetés és a 21. században nélkülözhetetlen kompetenciák fejlesztése – ezt kínálja nem csak otthonra, de az osztálytermekbe is a Da Vinci Kids App. 

2020. szeptember 25. 19:36

A 3D technológiát és a távoktatást támogatja az Alza

Ha már egyszer rákényszerültünk a modern technológiák alkalmazásának kiterjesztésére az oktatásban, miért ne csináljuk teljes erőbedobással? Ez járhatott az Alza online áruház vezetőinek fejében, amikor bevezették 3D nyomtatókra vonatkozó kölcsönprogramjukat az iskolák számára. Az Alza térítésmentesen bocsát 3D nyomtatókat iskolák rendelkezésére egy fél évre. Az iskoláknak annyi a dolguk, hogy jelentkezniük kell a programra. 

2020. szeptember 25. 18:01

Megújította high-tech oktatási és innovációs központját az OTP Fáy András Alapítvány

Több mint másfél milliárd forintból megújult és high-tech funkciókkal bővült a fővárosi Diplomata-negyedben található OK Oktatási és Innovációs Központ. Az OTP Fáy András Alapítvány Benczúr utcai székhelye az örökségvédelem jegyében a különleges szecessziós-stílusú építészeti értékeket megőrizve, a múlt hagyományait ötvözi a minden igényt kielégítő csúcstechnológiával és modern belsőépítészeti megoldásokkal. A felújított villaépület kertjében „a haza mindenesének” nevezett Fáy András nemrégiben leleplezett zsáner bronzszobra mellé leülhetnek a látogatók, és akár szelfizhetnek is a reformkori államférfi szoborba öntött alakjával, amely szintén a múlt és a jelen találkozását szimbolizálja.

2020. szeptember 25. 16:33

Történelmet írt a Marketing Summit

Az együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően idén is létrejöhetett az ősz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetőségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.

2020. szeptember 25. 14:58

Hiperautomatizált hálózatot hozna létre a Huawei

Hihetetlen növekedési potenciál előtt áll az ICT-szektor azáltal, hogy egyre több kormányzat és vállalat digitalizál és alkalmazza az intelligenciát – hangsúlyozta Guo Ping, a Huawei Technologies elnöke a vállalat legfontosabb stratégiai irányait ismertető beszédében, a Sanghajban megnyílt Huawei Connect 2020 rendezvénysorozaton. A Huawei a hálózatokra, a számítási képességre, a felhőszolgáltatásokra, a mesterséges intelligenciára és az összekapcsoltságra fókuszál a jövőben, és ezeken az üzleti területeken fektet be elsősorban. A Huawei többek között egy olyan hiperautomatizált hálózatot hozna létre, amely mindenhonnan elérhető gigabitest hozzáférést kínál. 

2020. szeptember 25. 13:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11

Virtuális nézőteret nyit a Budai Szabadtéri Színház

2020. szeptember 9. 12:11

Év Informatikai Vezetője díj 2020

2020. augusztus 27. 11:07

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

2020. augusztus 13. 14:58
online sportfogadás