Londonból igazolt marketingvezetőt a Codecool programozóiskola

forrás: Prím Online, 2020. június 30. 17:40

Londonban élő szabadúszó marketingszakértő, Ferenczy Anna vette át a Codecool programozóiskola marketing csapatának irányítását 2020 márciusától. Az új igazgató nemzetközi tapasztalatait Londonban és Kenyában szerezte, jelenleg is társtulajdonosa és Chief Digital Officere egy digitális marketingügynökségnek. 

Ugyan a kijárási korlátozások miatt egyelőre sok budapesti, lengyel vagy román marketinges munkatársával nem találkozott még Ferenczy Anna a Codecool új marketingvezetője, mégis, immár harmadik hónapja irányítja a társulat arculatának és marketingfolyamatainak megújítását, összhangban a társaság stratégiai döntéseivel.

 

Ferenczy Anna 13 éve Londonban élő kettős állampolgár és cégtulajdonos, aki szabadúszó marketing- és digitális transzformáció szakértőként dolgozik. Többek között olyan márkák globális kommunikációjáért felelt eddig, mint a The Guardian, az Intel, a Whirlpool, UBIsoft vagy az Accor hotelcsoport. Közvetlenül a Codecoollal való együttműködés megkezdése előtt az afrikai piacra specializálódó Digital Odyssey marketingügynökség alapítójaként a cég 15 fős online csapatát irányította. A közösségi média tartalomgyártási és digitális marketing trendjeinek fejlődését a kezdetektől figyelemmel kísérő szakember egy percre sem kellett, hogy kívülállónak érezze magát Közép-Európa vezető tech talent cégénél, a Codecoolnál, ahol csak videokonferenciás csatornákon tudta tartani a kapcsolatot csapatával és a vállalat vezetőivel. „Néhány nap leforgása alatt a nálam már jól bevált táv- és online munkamódszer lett gyakorlatilag a best practice mindenhol, hiszen a világban kizárólag a digitális csatornákra támaszkodva kellett mindenkinek dolgoznia. Számtalan előnye volt ennek a felfokozott, már-már krízishelyzetnek. A távolság ellenére is gyorsan fel lehetett mérni a munkatársaim erősségeit, alkalmazkodási készségeit, illetve a cégen belüli digitális és innovációs képességeket” – mondta el Ferenczy Anna a belépés körülményeiről.

 

Ferenczy Anna szerint a magyar közönség hozzáállása és ennek okán az itt alkalmazható marketingmegoldások is a legtöbb tekintetben a nyugati trendeket követik. A Codecool marketingkommunikációját üdébb, egyedibb, bátrabb irányba szeretné elmozdítani, akár kockázatok felvállalása árán is, így változás várható a hangvételben, személyességben. A márka- és influencer együttműködések rendszerének kidolgozása mellett fontosnak tartja a sokszínűséget, a változatos diák- és munkatársi összetételt is. Érkezésével átalakulás következett be a céges marketingszervezetben is. Az eddig az egyes országokra fókuszáló marketingcsapatokat – Magyarország mellett Lengyelországban és Romániában is működnek Codecool-campusok – felváltotta a kompetenciaalapú, nemzetközi együttműködésen alapuló szerveződés. Ezzel nem csupán a párhuzamos munka csökkenthető, hanem az egységes márkakommunikáció is erősíthető nemzetközi szinten. 

 

“A Codecool egy igazi magyar kincs a nemzetközi oktatási és HR-piacon. A brand további terjeszkedését úgy tudjuk a leghatékonyabban támogatni, ha a marketing szintjén is megszüntetjük az országhatárokat, és globális márkaként kezeljük” – vallja Ferenczy Anna.

Kulcsszavak: Codecool +céginfo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ilyen az ország egyik legsokrétűbb céges sportegyesülete

Kevés olyan cég van Magyarországon, amely komoly felszereltségű, változatos tevékenységeket biztostó sportegyesületet működtet. Emiatt is különleges a HC-SE, a HungaroControl sportegyesülete, amely a vállalat munkatársainak és azok hozzátartozóinak is lehetőséget kínál arra, hogy tagjai legyenek sokszínű szakosztályainak, változatos sportokat űzzenek gazdag eszközparkkal, nem mellesleg remek időtöltésben legyen részük. Az egyesület életét Reiter Péter, az HC-SE elnöke mutatta be.

2020. július 13. 09:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás