Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

forrás: Prím Online, 2020. július 4. 10:01

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

Tovább nőtt a Huawei globális márkaindexe, és újabb két helyezéssel lépett előre az idei BrandZ 100 legértékesebb márkáit bemutató listáján. A WPP és Kantar Millward Brown által évente összeállított, globális márkaértéket vizsgáló rangsorban a vállalat kilenc százalékos növekedésével, 29,4 milliárd USD márkaértékkel a 45. helyet foglalja el. A BrandZ idei listáján a Huawei mellett további 17 kínai márka is szerepel, melyek közül öt a legnagyobb márkaérték-növekedést elérő húsz vállalat között is szerepel.

 

A BrandZ elemzésében méltatta a Huawei P40 sorozat készülékeinek kiemelkedő kameraképességeit, valamint Mate Xs 5G-s hajlítható okostelefont, a MatePad Pro 5G tabletet és az AppGallery-t, a Huawei első sajátfejlesztésű ökoszisztémájának alkalmazásboltját. Az előző napokban a Boston Consulting Group minden évben kiadott listáján is előkelő helyet foglalt el a vállalat; negyvenkét helyezést előre lépve – globális szinten – a hatodik leginnovatívabb cégként rangsorolta a Huawei-t a BCG.

 

Az IDC negyedéves jelentése alapján a Huawei 17,8%-os piaci részesedéssel megtartotta pozícióját, mint a világ második legnagyobb okostelefon-gyártója. A vállalat az idei első negyedévben 62,2%-os növekedést ért el a hordozható okoseszközök piacán a tavalyi év ugyanezen időszakához képest, 12%-os részesedésével pedig a Huawei a harmadik legnagyobb szereplő a tabletek piacán. A Canalys független elemzőcég szerint a Huawei a világ top 5 vezetéknélküli hangeszközöket gyártó vállalata között van. A Huawei PC üzletága továbbá 120%-os növekedést ért el az év első negyedévében.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke

Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által készített rangsor 16 szektor több mint 3000 vállalatának és azok márkáinak elemzésével a 2021-es pénzügyi év adatai alapján készült. A Huawei egy év alatt négy helyet lépett előre, immár a második legértékesebb kínai, és az ötödik legértékesebb technológiai márka a világon. 

2022. december 1. 09:56

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics

Szervezeti változásokat jelentett be az LG Electronics (LG), amelyeknek köszönhetően a vállalat felkészültebben nézhet szembe a jövő kihívásaival. A szervezeti átalakítás elsődleges célja, hogy felgyorsítsa a jövőbeni növekedést, és to-vábbra is garantálja, hogy az LG egyedi élményt és értéket kínáljon a vásárlók számára.

2022. november 30. 17:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovatív építőipari vállalkozás vezetőit díjazta a FIVOSZ

2022. november 29. 12:39

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55

Iskolák is lehetnek a kiberbűnözők célpontjai?

2022. november 7. 15:56