Új Webex fejlesztésekkel támogatja a Cisco a távmunkát és a visszatérést az irodákba
A távoli munkavégzést támogató biztonságos együttműködési megoldások az elmúlt időszakban kiemelten fontossá váltak – nemcsak az IT-vezetők számára. A Cisco piacvezető együttműködési megoldása, a Webex idén áprilisban félmilliárd bejelentkezést regisztrált, a résztvevők pedig összesen 25 milliárd percet töltöttek a platformon. Ez a megszokott forgalom háromszorosa volt.
A jelen helyzetben az otthoni munkavégzés hosszabb távú biztosítása, illetve ezzel egyidőben az irodákba való zökkenőmentes visszatérés foglalkoztatja a szakembereket. A Cisco most új fejlesztéseket jelentett be a Webex platformhoz, amelyek között iparágvezető biztonsági megoldások, kapacitásnövelő innovációk, valamint a Box tartalomkezelő és az Epic egészségügyi platform integrációja is megtalálható.
A legfontosabb Cisco Webex fejlesztések:
• Nagyobb kapacitás
Az utóbbi időben a Webex használata a zökkenőmentes munkavégzés fontos eszközévé vált, a kormányzati intézmények, a felsőoktatás, a kórházak, valamint az üzleti szereplők számára is. A Cisco jelentősen növelte a Webex adatközponti kapacitását, ennek eredményeképpen a platform korábbi erőforrásai háromszorosával működik.
• Nagyobb biztonság
A távoli munkavégzés növekedésével a biztonság minden eddiginél fontosabbá vált. A Cisco elkötelezett a biztonság, az adatvédelem és az átláthatóság iránt – ennek köszönhető, hogy a Fortune 500-as cégek 95%-a használja a Cisco együttműködési megoldásait. A Cisco most új biztonsági funkciókkal bővíti a Webex platformot. Ezek közé tartoznak az adatvesztés elleni védelem (DLP), a Legal Hold, valamint az eDiscovery to Webex Meetings megoldások, amelyek átfogó biztonságot nyújtanak a virtuális megbeszélések összes tartami eleme (felvételek, átiratok, összefoglalók stb.) számára. A Cisco az eddigi végponttól végpontig történő titkosítást továbbfejlesztve a GCM móddal rendelkező AES 256 bites végponti titkosítást is bevezette a Webex platformon, amely védelmet biztosít az online megbeszélések adatainak védelmében.
• Megújult eszközök a megnövekedett számú távoli felhasználó támogatáshoz és az irodába való visszatéréshez
A Cisco felméréséből (CIO Perspectives 2020) kiderült, hogy az informatikai vezetők kétharmada számára jelenleg az IT rendszerek összetettsége jelenti a legnagyobb kihívást. A leggyakoribb kérdések a „hogyan tudjuk leghatékonyabban támogatni a távolról dolgozó munkatársakat”, illetve a „hogyan tudjuk biztonságosabbá tenni az irodai környezetet” témákhoz kapcsolódtak. Az IT-csoportok munkájának támogatására a Cisco továbbfejlesztette a Cisco Webex Control Hub megoldását, amelynek segítségével a szakemberek egyetlen egységes felületen kezelhetik az együttműködéssel kapcsolatos munkafolyamatokat az otthoni vagy irodai munkavégzés során. A legfontosabb új fejlesztések:
– Azonnal telepíthető Webex Assistant, a Cisco hangasszisztens technológiája, amely kiváltja az érintőképernyő használatát a közös tárgyalókban, támogatva ezzel a COVID-19 kapcsán bevezetett speciális szabályozásokat. A Control Hub révén a megoldás egyszerűen telepíthető, akár több ezer eszközre is..
– A Cisco Webex Control Hub-ról lekérhető kimutatások révén egyszerűen követhető a tárgyalók kihasználtsága. Ezek az adatok a jelen helyzetben új értelmet nyertek: segítenek a gyakoribb takarítások ütemezésében, illetve a social distancing tervezésében is.
– A valós idejű adatok révén a szakemberek optimalizálhatják az online megbeszélések minőségét, hatékonyabban elháríthatják az esetleges hibákat, támogatni tudják a távolról dolgozó munkatársakat, miközben arról is értékes információkat nyernek, hogy hogyan alakul az irodába való visszatérés és a munkafolyamatok átalakítása.
Ezen felül, a munkafolyamatok megkönnyítésének érdekében a Cisco integrálta a Webex Teams és a Box alkalmazást, a vezető felhő alapú tartalomkezelő platformot, amelyet a Fortune 500 vállalatainak 68%-a, illetve világszerte közel 100 000 vállalkozás használ. A Webex Teams rendkívül biztonságos, egyszerűen használható beépített fájlmegosztó funkcióval rendelkezik, és a felhasználók mostantól a Microsoft OneDrive mellett a Box platformját is használhatják munkájuk során.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú androidos kártevő
- Az ESET kutatói feltérképezték az InvisiMole csoport működését
- Az internetes zaklatások ötöde a közösségi médiában történik
- Ingyenes online kurzusok a cyber-biztonsági szakemberek számára
- Új megoldások a Cisco Live! Digital konferencián
- Tanítsuk meg a nagyszülőket a biztonságos netezésre
- Vigyázó szemetek a kiemelt fiókokra vessétek!
- Egyes országokban ötszörösére nőtt a kiberbiztonsági támadások száma a járvány alatt
- Dell Technologies: Egyre több az adatvédelmi incidens és a kibertámadás
- Hogyan változtatta meg a világjárvány az internetes fenyegetések világát?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az IoT az alapokkal kezdődik
Számos, egymást kiegészítő technológia fejlődésének köszönhetően az Internet of Things (IoT) egyre gyorsuló növekedési pályán halad. Az 5G megjelenése zökkenőmentesebb végfelhasználói élményt biztosít a nagyobb számú összekapcsolt eszköz számára, a blockchain megkönnyíti az IoT-eszközök nyomon követését, a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás pedig könnyebben hozzáférhetővé és alkalmazhatóvá vált, ami az eszközfunkciók szélesebb körét teszi lehetővé az összekapcsolt ökoszisztémában.