Chatbottal erősít a Jägermeister!
A Jägermeister idei, nyári országos fogyasztói promócióját most egy chatbot teszi még izgalmasabbá, ami egyedülállóként lép színre a trade piacon. Az innovatív megoldáson a Talk-A-Bot és a PROMOLAB csapata, míg a teljeskörű kreatív anyag fejlesztésén a 1080p Reklámügynökség dolgozott.
A Jägermeister fogyasztóit mindig is a különleges élmények hajtották, így a nyereményjáték és a mögötte lévő motor felépítése során is ennek a megteremtése volt a cél. Idei nyári országos fogyasztói promóciójuk már ennek a szellemében indult útjára július 15-én.
„Ahogy sokan a piacon, úgy mi is átértékeltük a szerepünket, és arra jutottunk, hogy a COVID-19 miatt visszaesett általános vásárlási kedv ösztönzésére egy komplex és újszerű - bolti, online, és vendéglátóhelyi - fogyasztói promócióval jelentkezünk. A rohanó bevásárlások korában egyedülálló, figyelemfelkeltő bolti installációk kivitelezése volt a cél, könnyebb játékmechanizmussal, és mindezt olyan egyedi ajándékkal támogatva, ami igazán vonzó a célcsoportunk részére.” – ismertette a promóció hátterét Becs József, a Jägermesiter márkamenedzsere.
A kampány megvalósítását a Jägermeisterrel már évek óta szorosan együttműködő partnerük, a 1080p Reklámügynökség menedzselte. Full service ügynökségként média, digitális és fejlesztési részlege összehangoltan dolgozta ki az egyes elemeket. A kampányhoz dedikált microsite és a nyereménymotor fejlesztését stratégiai partnerük végezte, míg a másik két divízió a szakmai kompetenciájának megfelelő feladatokat teljesítette: a TV, digital és social media foglalások mellett a kreatív anyagok készítését, mint például: POS és trade anyagok, bolti megjelenések, és a boltok online felületein (webshop) brandingelt megjelenések.
A promóció technikai megvalósítása egyedülálló, ugyanis a játékosok a chatboton keresztül tölthetik fel képként a bolti blokkokat és az azon szereplő AP kódot, míg online számla vagy vendéglátóhelyi bizonylat esetén pedig egyszerű szöveges üzenetben küldhetik be a sorszámot. A Talk-A-Bot fejlesztése az OCR (Optical Character Recognition) képfelismerő segítségével látja az AP kódot, a dátumot és a vásárlás konkrét időpontját is. A chatbot továbbá kezeli, hogy hányszor, hány kóddal játszottak, GDPR proof és kiszűri a 18 éven aluli fogyasztókat is. A chatboton belül a nyereményjáték motort, a PROMOLAB biztosítja egy egyedi nyereményjáték motor integrációval, ami valós idejű statisztikát biztosít az ügyfélnek és az ügynökségnek a promóció adatairól.
„A Jägermeister elsőként alakítja át chat-alapú beszélgetéssé a hosszú évek óta ugyanúgy működő AP kódos nyereményjátékokat. Egy ilyen gyors és intuitív megoldás várhatóan a játékkedvet is megnöveli majd, hiszen a kassza elhagyása után egyetlen fotóval nevezhetünk a nyereményekért. A chatbot a játék mellett brandépítő szereppel is rendelkezik: megválaszolja a Gyakran Ismételt Kérdéseket, megjeleníti a termékeket és jellemzőiket és van benne ügyfélszolgálat is. A chatbot a promóció vége után is aktív marad és tovább segíti majd a gyorsabb fogyasztói interakciókat.” – mondta Nagy Nikolett, a Talk-A-Bot kommunikációs és marketingvezetője.
A promóció július 15-én indult és egészen augusztus 31-ig tart, napi nyereményként Sony PlayStation 4-ért és Playstation VR szemüvegért lehet játszani, illetve hetente egy-egy Jägermeister Csapológépet sorolunk ki a játékosok között.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Elérhető a WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbotja
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- A világ legígéretesebb mesterséges intelligencia startupjai között a magyar Chatboss Team
- Megérkezett a Nestlé intelligens chatbotja, a Nestella
- A chatbot a cégvezető legjobb barátja
- Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
- Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
- Valóra válik a karácsonyi varázslat a Viber exkluzív ünnepi csomagjával
- Chatbotok: a kapocs a márka és a fogyasztók között
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A VISZ tisztújító közgyűlése bizalmat szavazott az eddigi vezetésének
Megtartotta idei tisztújító közgyűlését a Magyarországi Vezető Informatikus Szövetsége. A szervezet vezetésébe egy új ember érkezett Pocsai Zsolt személyében.
Kihelyezett tanszéket indít az Óbudai Egyetemen a thyssenkrupp
„Autóipari Elektronikus Rendszerek Tanszék – thyssenkrupp” néven indít tanszéket az Óbudai Egyetem és thyssenkrupp autóipari E/E (elektromos és elektronikus) kompetencia központja az egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán. A megállapodást Marc de Bastos Eckstein ügyvezető igazgató és Prof. Dr. Molnár András általános rektorhelyettes látta el kézjegyével.
Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
Sportban is első a Bosch: a vállalat idén negyedszer állt a dobogó legfelső fokára a BSI (Budapest Sportiroda) által meghirdetett, kifejezetten cégeket, vállalatokat, intézményeket és munkahelyi közösségeket célzó „Fut a cég” országos megmérettetésén. A Robert Bosch Kft. és a Bosch Rexroth Kft. csapata 2022-ben összesen 11 500 kilométert futott, 4260 kilométert kerékpározott és 700 kilométert úszott az abszolút első helyezésért.
LEO-műholdak: zsákutca vagy forradalom a szélessávú internetben?
A LEO-műholdak a világ minden szegletébe elhozhatják a nagy sebességű internetet – ha nem állnak egymás útjába. A Deloitte TMT Predictions 2020-as jelentése így fogalmazott: az alacsony Föld körüli pályán (LEO) működő műholdak konstellációi vagy forradalmat hoznak el a szélessávú szolgáltatásokban, vagy egy nagy rakás űrszemét keletkezik. Három évvel később még mindig nem teljesen egyértelmű, melyik szcenárió jön be, sok vállalat azonban továbbra is az előbbire szavaz.
Széchenyi-egyetem: még több szakmai kihívással tér vissza az Audi Development Camp
Még több szakmai kihívással érkezik 2023-ban az Audi Development Camp, a győri Széchenyi István Egyetem és az Audi Hungaria nyári programja. Az angol nyelvű tábor projektalapú képzést biztosít hazai és nemzetközi hallgatók számára annak érdekében, hogy a motivált, szorgalmas és kihívásokat kereső diákokat megtanítsa arra, miként hozhatják ki a legtöbbet a karrierjükből.