Az Allianz digitális megoldásai gyors és hatékony ügyintézést kínálnak

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 7. 15:43

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be azokat a digitális technológiákat, amelyek egyszerűbbé, kényelmessebbé, gyorsabbá, és nem utolsó sorban papírmentessé teszik az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat. A vállalat ügyfeleinek ma már mintegy hatvan százaléka online intézi  biztosítási ügyeit, és egyre többen választják az online biztosításkötés lehetőségét. Az Allianz utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, néhány hónapja az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – ezáltal érintés- és papírmentessé – váltak.

A biztosítási ügyek intézésére még mindig sokan tekintenek hosszú és bonyolult folyamatként, azonban az innovatív technológiai megoldásoknak köszönhetően az elmúlt években ez a folyamat teljesen átalakult. Az Allianznál legújabb termékeinket és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásainkat úgy alkottuk meg, hogy azok ne csak a háttérben, folyamataikat tekintve legyenek korszerűek és környezetkímélők, de ügyfeleink is a komfortosan érezzék magukat biztosítási ügyintézés közben. Pontosan tudjuk, mennyire bosszantó sorban állni az ügyfélszolgálaton, vagy a véget nem érő dallamokat hallgatni a telefonból, mert ezek a percek mindegyike a szabadidőnk rovására megy. Az Allianz Hungária Zrt. élen jár a digitális megoldások fejlesztésben és bevezetésében, ezért  ügyfeleink – a biztosításkötéstől kezdve, a kárügyintézésen át a szerződés- és dokumentum kezelésig –  számos, folyamatosan bővülő lehetőség közül választhatnak, így egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket.

 

Szerződéskötés bárhonnan a nap 24 órájában, személyes találkozó nélkül 

Az Allianz ügyfelei ajánlatot kérhetnek, és kiszámolhatják lakás-, gépjármű- vagy utasbiztosításuk díját, szerződésüket pedig a nap bármely szakában megköthetik, sorban állás nélkül, otthonról. Ahhoz, hogy a felsorolás teljes legyen, csak az életbiztosítások hiányoztak – eddig. Ezek esetében a pénzmosás elleni törvény előírja a kötelező ügyfél-átvilágítást, amelyet most már személyes találkozó nélkül is lebonyolíthatunk. A karantén-időszak egyik pozitívuma a közelmúltban bevezetett, teljes mértékben digitális ügyfél-átvilágítás technológiája, amely amellett, hogy óvja mindannyiunk egészségét, értékes időt takarít meg ügyfeleink számára.

 

"A távoli ügyfél-átvilágítás egy nagyon egyszerű, és mindenki számára kényelmes folyamat. Amennyiben az ügyfél és a tanácsadó nem találkozik személyesen, akkor a törvény által előírt kötelező átvilágítást a megbízott partnerünk végzi el, webes videókapcsolaton keresztül, az ügyfél által előre meghatározott időpontban. A folyamat negyedórát vesz igénybe és mindössze egy kamerával és internetkapcsolattal rendelkező számítógépre, laptopra vagy mobil eszközre van szüksége az ügyfelünknek.” – mutatta be röviden az ügyfelek többsége által igénybe vehető folyamatot Tóth Balázs, az Allianz Hungária Zrt. értékesítési hálózatáért felelős vezetője.

 

Az életbiztosítási ajánlat részleteinek egyeztetése után az elkészült tervezet a megadott e-mail-címre érkezik, és az adatok ellenőrzését követően 48 órán belül véglegesíthető.

 

 

Kárrendezés néhány kattintással, az otthon kényelméből

Az Allianz ügyfelei emellett online is bejelenthetik káraikat, amennyiben lakás- vagy gépjármű-biztosításukkal kapcsolatos káresemény történik. Sőt, az elektronikus ügyintézés azt is lehetővé teszi, hogy a kárbejelentéséhez – akár utólag is – dokumentumokat és fényképeket csatoljanak, mindezt pedig akár mobiltelefonjukról is megtehetik, kötöttségek nélkül.

 

Lakás- és gépjármű-biztosítások esetén lehetőség van a kár szemléjét élő videós online kárfelvétellel elvégezni, így a szakértővel sem kell személyesen találkozni. A kárfelvételre akár a kárbejelentéstől számított 2 órán belül sor kerülhet, megegyezés esetén pedig akár 24 órán belül megtörténhet az kifizetés.

 

Az online kárstátuszkövető alkalmazás a gépjármű-kárbejelentések még egyszerűbb és kényelmesebb nyomon követését teszi lehetővé, mindössze négy lépésben.  A kár aktuális státuszának változásáról az Allianz Hungária Zrt. ügyfelei e-mailben vagy sms-ben értesülhetnek.

 

Teljes körű online ügyintézés

Az Allianz Ügyfélportálon keresztül az ügyfeleknek lehetőségük van kivétel nélkül mindent elintézni: kezelhetik vagy módosíthatják szerződéseiket, rendezhetik a biztosítási díjaikat, itt nézhetik meg a biztosítással kapcsolatos üzeneteiket és egyéni dokumentumaikat is, illetve online igényelhetnek dokumentummásolatot kötvényeikről. Tudjuk jól, hogy az életben gyakran a legjobb élmények tűnnek a legrövidebbnek, ezért fontosnak tartjuk, hogy az élmény tartson örökké, ne az ügyintézés.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A POCO piacra dobja vadonatúj készülékét, a POCO M3-at

Méltán híres okostelefon-kínálatára építve, a POCO Global bejelentette a márka függetlenedését és bemutatta vadonatúj, belépő szintű okostelefonját, a POCO M3-at. A 48MP-es, háromtagú kamerával felszerelt, 6000 mAh kapacitású akkumulátorral, gyönyörű FHD + kijelzővel és Qualcomm Snapdragon 662 chipsettel érkező POCO M3 tökéletes eszköz lesz azok számára, akik út közben is a szórakoztató tartalmakat nézik a telefonjukon.

2020. november 26. 14:56

A Fujitsu új platformmal ösztönzi a partneri együttműködést

A Fujitsu bemutatta SELECT Partner Programja fejlődésének következő lépését: az Ecosystem Platformot. A partnerek adatvezérelt korszakban való boldogulását segítő platform olyan dinamikus teret bocsát rendelkezésre, ahol az ügyfelek meglévő és új partnerekkel együttműködve innovációkat hozhatnak létre és új üzleti értéket teremthetnek. A platform funkcióival a partnerek többféle szinten léphetnek interakcióba: népszerűsíthetik saját értéknövelt megoldásaikat és innovációikat vagy „kihívásokat” hirdethetnek meg a partneri együttműködésben lebonyolítandó, új ügyfélprojektekhez.

2020. november 26. 13:34

Home office kérdés: lapostévé vagy projektor?

A háztartások egyre jobban felfedezik, a vállalkozások viszont kevéssé élvezik a projektorok nyújtotta vizuális élményeket. Ennek megfelelően a home office terjedése felemásan hatott a gyártók bevételeire. Pedig a projektor egy bizonyos képméret felett üzleti felhasználás esetében is ár-érték arányt nézve egyértelműen olcsóbb megoldás a modern televízió készülékeknél.

2020. november 26. 12:21

Hasít a technológiai szektor, gondban a telekommunikációs és a médiaipar

A telekommunikációs, média- és technológiai cégek (TMT) november elején vizsgált pénzügyi eredményei, illetve tőzsdei értékelései vegyes képet mutatnak, de néhány trend kiolvasható belőlük. A technológiai cégek értéke folyamatosan nő, miközben a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén. A kilátásokat nagyban befolyásolják a COVID-19 elleni hatásos oltóanyagokról szóló hírek.

2020. november 26. 10:59

Piacképes online tanfolyamok 2020-ban

A koronavírus miatt jelentősen megnőtt a kereslet az online tanfolyamokra, és a felnőttképzők is gyorsan reagáltak a megnövekedett igényekre.

2020. november 26. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás