Az Allianz digitális megoldásai gyors és hatékony ügyintézést kínálnak

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 7. 15:43

A hazai biztosítói piacon az Allianz Hungária az elsők között vezette be azokat a digitális technológiákat, amelyek egyszerűbbé, kényelmessebbé, gyorsabbá, és nem utolsó sorban papírmentessé teszik az ügyintézést, valamint az értékesítési folyamatokat. A vállalat ügyfeleinek ma már mintegy hatvan százaléka online intézi  biztosítási ügyeit, és egyre többen választják az online biztosításkötés lehetőségét. Az Allianz utas-, lakás- és gépjármű-biztosításait követően, néhány hónapja az életbiztosítások szerződéskötési folyamatai is teljes mértékben digitálissá – ezáltal érintés- és papírmentessé – váltak.

A biztosítási ügyek intézésére még mindig sokan tekintenek hosszú és bonyolult folyamatként, azonban az innovatív technológiai megoldásoknak köszönhetően az elmúlt években ez a folyamat teljesen átalakult. Az Allianznál legújabb termékeinket és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásainkat úgy alkottuk meg, hogy azok ne csak a háttérben, folyamataikat tekintve legyenek korszerűek és környezetkímélők, de ügyfeleink is a komfortosan érezzék magukat biztosítási ügyintézés közben. Pontosan tudjuk, mennyire bosszantó sorban állni az ügyfélszolgálaton, vagy a véget nem érő dallamokat hallgatni a telefonból, mert ezek a percek mindegyike a szabadidőnk rovására megy. Az Allianz Hungária Zrt. élen jár a digitális megoldások fejlesztésben és bevezetésében, ezért  ügyfeleink – a biztosításkötéstől kezdve, a kárügyintézésen át a szerződés- és dokumentum kezelésig –  számos, folyamatosan bővülő lehetőség közül választhatnak, így egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket.

 

Szerződéskötés bárhonnan a nap 24 órájában, személyes találkozó nélkül 

Az Allianz ügyfelei ajánlatot kérhetnek, és kiszámolhatják lakás-, gépjármű- vagy utasbiztosításuk díját, szerződésüket pedig a nap bármely szakában megköthetik, sorban állás nélkül, otthonról. Ahhoz, hogy a felsorolás teljes legyen, csak az életbiztosítások hiányoztak – eddig. Ezek esetében a pénzmosás elleni törvény előírja a kötelező ügyfél-átvilágítást, amelyet most már személyes találkozó nélkül is lebonyolíthatunk. A karantén-időszak egyik pozitívuma a közelmúltban bevezetett, teljes mértékben digitális ügyfél-átvilágítás technológiája, amely amellett, hogy óvja mindannyiunk egészségét, értékes időt takarít meg ügyfeleink számára.

 

"A távoli ügyfél-átvilágítás egy nagyon egyszerű, és mindenki számára kényelmes folyamat. Amennyiben az ügyfél és a tanácsadó nem találkozik személyesen, akkor a törvény által előírt kötelező átvilágítást a megbízott partnerünk végzi el, webes videókapcsolaton keresztül, az ügyfél által előre meghatározott időpontban. A folyamat negyedórát vesz igénybe és mindössze egy kamerával és internetkapcsolattal rendelkező számítógépre, laptopra vagy mobil eszközre van szüksége az ügyfelünknek.” – mutatta be röviden az ügyfelek többsége által igénybe vehető folyamatot Tóth Balázs, az Allianz Hungária Zrt. értékesítési hálózatáért felelős vezetője.

 

Az életbiztosítási ajánlat részleteinek egyeztetése után az elkészült tervezet a megadott e-mail-címre érkezik, és az adatok ellenőrzését követően 48 órán belül véglegesíthető.

 

 

Kárrendezés néhány kattintással, az otthon kényelméből

Az Allianz ügyfelei emellett online is bejelenthetik káraikat, amennyiben lakás- vagy gépjármű-biztosításukkal kapcsolatos káresemény történik. Sőt, az elektronikus ügyintézés azt is lehetővé teszi, hogy a kárbejelentéséhez – akár utólag is – dokumentumokat és fényképeket csatoljanak, mindezt pedig akár mobiltelefonjukról is megtehetik, kötöttségek nélkül.

 

Lakás- és gépjármű-biztosítások esetén lehetőség van a kár szemléjét élő videós online kárfelvétellel elvégezni, így a szakértővel sem kell személyesen találkozni. A kárfelvételre akár a kárbejelentéstől számított 2 órán belül sor kerülhet, megegyezés esetén pedig akár 24 órán belül megtörténhet az kifizetés.

 

Az online kárstátuszkövető alkalmazás a gépjármű-kárbejelentések még egyszerűbb és kényelmesebb nyomon követését teszi lehetővé, mindössze négy lépésben.  A kár aktuális státuszának változásáról az Allianz Hungária Zrt. ügyfelei e-mailben vagy sms-ben értesülhetnek.

 

Teljes körű online ügyintézés

Az Allianz Ügyfélportálon keresztül az ügyfeleknek lehetőségük van kivétel nélkül mindent elintézni: kezelhetik vagy módosíthatják szerződéseiket, rendezhetik a biztosítási díjaikat, itt nézhetik meg a biztosítással kapcsolatos üzeneteiket és egyéni dokumentumaikat is, illetve online igényelhetnek dokumentummásolatot kötvényeikről. Tudjuk jól, hogy az életben gyakran a legjobb élmények tűnnek a legrövidebbnek, ezért fontosnak tartjuk, hogy az élmény tartson örökké, ne az ügyintézés.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Emlékezetes pillanatok a Samsung Galaxy S21-es csúcsmobilokkal

A Samsung legújabb csúcskészülékei, a Galaxy S21 5G és a Galaxy S21+ 5G elhozzák az önkifejezés szabadságát. A felhasználók életstílusához illeszkedő készülékek számos kiemelkedő újítással érkeznek, amelyekkel különleges pillanatok még emlékezetesebbé válhatnak. Az új széria látványos kialakítással, rendkívüli, Professzionális kamerával és a Galaxy sorozat eddigi legerősebb processzorával biztosít kiemelkedő felhasználói élményt. Mindhárom új Galaxy S21 5G készülék a Samsungtól megszokott egyedülálló teljesítményt és csatlakoztathatóságot biztosítja.

2021. január 15. 19:40

Itt a Samsung eddigi legerősebb vezeték nélküli fülhallgatója

A Samsung bemutatja újgenerációs fülhallgatóját, a Galaxy Buds Prót. Az új okoseszköz kiemelkedő hangzást, hívásminőséget, intelligens aktív zajszűrést és sokoldalú csatlakoztathatóságot biztosít, mindezt modern és letisztult formában. A Galaxy Buds Pro a vállalat eddigi legfejlettebb vezeték nélküli fülhallgatója, amellyel a felhasználók a legtöbbet hozhatják ki a munkából és a szórakozásból is. 

2021. január 15. 18:11

Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói

2021 első két hetében még a karácsonyihoz hasonló forgalom zajlott, sokan az ajándékba kapott pénzből ekkor szerezték be az új tévét  vagy okostelefont. E közben azonban már a járvány utáni korszakra is készülnek a vásárlók, amit a szobabiciklik, futópadok és elliptikus trénerek kiugró forgalma jelez.

2021. január 15. 16:40

Az Oracle bejelentette új adatbázis-verzióját, az Oracle Database 21c-t

Az Oracle bejelentette, hogy elérhetővé vált az Oracle Cloud-ban az Oracle Database 21c, a világelső konvergens adatbázis legújabb verziója.

2021. január 15. 15:03

A Sony új hangszórói újraértelmezik az otthoni zenehallgatást

A Sony bejelentette két legújabb vezeték nélküli hangszórójának érkezését. Az SRS-RA5000 és az SRS-RA3000 készülékek biztosítják a prémium minőségű, harmonikus hangzást otthonainkban. A Sony egyedülálló és speciális hangtechnológiájának köszönhetően a hangszórók képesek akár egész szobát betöltő hangot is létrehozni. A kiegészítők bármely otthonnak tökéletes elemei, hiszen segítségükkel kiváló minőségben élvezhetjük a zenét.

2021. január 15. 13:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54

Új vezérigazgató a Telenor Magyarország élén

2020. december 16. 19:05

Egy Waldorf-iskola nyerte a VISZ digitalizációs pályázatát

2020. december 11. 16:40
online sportfogadás