Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 13. 14:58

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. Kedvükre csiripelnek a korai madarak, indul 'Az Év Honlapja' pályázat!

A koronavírus okozta bezárkózás, az otthoni munkavégzés, és a mobilos böngészés arányának növekedése folyamatos fejlesztésre késztetik a honlapkészítőket és az üzemeltetőket. A weboldalak tartalmával szemben elvárás, hogy szép, igényes, gyors, logikus és átlátható legyen. Fontos, hogy a digitális zajban néhány pillanat alatt képes legyen megragadni és megtartani az érdeklődő figyelmét. Ez folyamatos fejlesztéssel, nagy csokor kreativitással és a design thinking legújabb elemeinek felhasználásával állhat össze egy látványos, praktikus, hasznos és gyors egésszé. Ezért idén a honlapokon kívül a technológiai kampányokat és az újító digitális megoldásokat szeretnék díjazni.

 

A vírus hatásai elérték a digitális marketinget is, amire remek visszavágással reagáltak a piac szereplői. A kényszerdöccenők miatt előkerültek a már 10 éve meglévő technológiai eszközök, új szerepet kapott a vállalati honlap és a webes ügyfélkezelés is. Soha nem látott méreteket öltött a KKV-szektor digitalizációjának igénye. Ezzel párhuzamosan csökkent a közösségi média monstrumainak szabályozókkal teli, zárt terének marketing célú felhasználása. A megváltozott helyzetben új szerepet kaptak a honlapok is. A vállalati weboldalakon lehetőségünk van a szegmentált kommunikációra, a kreativitásunk kiteljesítésére, a legújabb digitális technológiai megoldások honlapba illesztésére és a teljesen egyedi megoldások alkalmazására. Új digitális irányokat tudunk kijelölni, és a vállalatunkra jellemző tulajdonságok mind megjelenhetnek a weblapunkon. Éppen ezért az idei pályázaton továbbra is értékelni és díjazni fogják a kreatív, alkotó szemléletet. Az idei év újdonsága az érintésmentes marketing, a blockchain, illetve a technológiai megoldások és a kampányok elismerése lesz – mondta Varga István László, a pályázat alapítója. 

 

 

Az idei helyzetben fontos, hogy a fejlesztések érintésmentes megoldásokkal növeljék a felhasználók biztonságát, ennek érdekében az értékeléskor figyelni fogják a nevezők ezzel kapcsolatos kommunikációját és megoldásait. Több elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalak pályázatait is örömmel fogadják.

 

Csirip, csirip, jó reggelt!

Érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a kedvezmény mellett a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.

A pályázatokat 2020. október 14-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás pedig csupán egy kattintás, így a nevezők egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával.

Az ünnepélyes díjátadó 2020. november 26-án lesz, amiről további részleteket írnak a közösségi felületeiken, és természetesen a honlapukon! :) 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Idén 20 éves az Adverticum

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

Online, angol nyelvű képzésekkel folytatja nemzetközi terjeszkedését a Codecool programozóiskola. Legújabb, tisztán online mentorálással futó, junior front end fejlesztői kurzusuk és a hétvégi full stack tanfolyamuk már kizárólag angol nyelven is elérhető, így minden akadály elhárul az elől, hogy a világ bármely pontjáról csatlakozzanak hozzá diákok. A magyar állampolgárok számára ráadásul áfamentesen vehető igénybe az akkreditált nemzetközi front end kurzus.

2021. február 1. 14:47

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

A Magyar Marketing Szövetség 2020-ban is kihirdette az Év Applikációja díjat, melyet a DokiApp vihetett haza. A telemedicina alkalmazás segítségével a nap bármely időszakában, mindössze pár perc várakozás után konzultálhatunk egy orvossal vagy pszichológussal. Az online orvoslás Uber-e nem először kap rangos díjat, tavaly ősszel ugyanis a Vodafone Digitális Díj egyik fődíját vihették haza az ötletgazdák.

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának ingyenes hozzáférést biztosítanak. Magyarország legnépszerűbb egyetemi e-learning oldalának célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást, hatékonyságát pedig az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek fel. A honlapon ráadásul folyamatosak a fejlesztések is: 2020-ban a mateking epizódok új, sokkal intenzívebb dizájnt kapott, a letisztult és elegáns külső pedig egy felhasználóbarát felületet eredményezett.

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.

2020. december 18. 08:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

2021. március 4. 16:27