Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
Az LG Electronics (LG) egy videómeghívóval indítja el az ún. Explorer Projectet, a 30 másodperces rövidfilmben ebbe az új okostelefon-modellcsaládba tartozó első készülékre is utalást tesznek majd. Az Explorer Project egy új kezdeményezés és egy új kategória egyben, amelybe olyan készülékek tartoznak majd, amelyek különleges és eddig példa nélküli használhatósági élményt nyújtanak. Az Explorer Project mindemellett egy olyan új stratégiát is jelent, amely az iparág eddig felfedezetlen területeit hivatott kezelni. Az Explorer Project részleteit hivatalosan szeptember 14-én, az amerikai keleti parti idő szerint délelőtt 10 órakor (közép-európai idő szerint 16 órakor) jelentik be az LG Mobile YouTube-csatornáján és Facebook-oldalán.
Az LG napjaink okostelefon-vásárlóinak mind különbözőbb felhasználói igényeire válaszul alkotta meg az Explorer Projectet, illetve azért, hogy megteremtse azt a kíváncsiságot és izgalmat, amelyre a mobilszektornak olyan jelentős szüksége van. A kezdeményezés célja, hogy feltárja a kiaknázatlan területeket és új életet teremtsen rajtuk, valamint — megbízható platformpartnereinek segítségével — átalakítsa és bővítse a jelenlegi felhasználói élményt. Az Explorer Project mindezen túl új irányt jelöl ki az LG okostelefon-palettájának összehangolási stratégiájában is. Az Explorer Project kizárólag az új használhatóságra összpontosít, amelyet az innovatív dizájnnal mutatnak meg, míg az LG új Universal Line termékpalettája a vállalat olyan, a fogyasztói életstílusra összpontosító, versenyképes készülékeit öleli fel, mint amilyen például az LG VELVET okostelefon.
Az LG az iparági partnereivel (Rave, Ficto, Tubi, NAVER) együttműködve olyan egyedi funkciókat fejleszt ki, amelyek az Explorer Project kategóriába tartozó készülékek esetében még magasabb szintre helyezik a videónézési élményt. Az új termékcsalád kiemelkedő teljesítményét ezúttal is a Qualcomm Technologies által szállított iparágvezető technológia és know-how garantálja.
A Rave-vel való együttműködésnek köszönhetően a felhasználók egyszerre élvezhetik az egy időben történő kommunikáció és streaming tartalomfogyasztás előnyeit, a mobiltartalmak bevétel-megosztásának terén úttörő szereplőnek számító Ficto pedig az Explorer Projecttel indítja el streamingszolgáltatását. A Tubi, a legnagyobb, hirdetésekkel támogatott ingyenes streaming szolgáltató, szintén az Explorer Project első partnereinek egyike. A keresőtechnológiák dél-koreai vezető piaci szereplője, a NAVER — amely szoros együttműködésben dolgozott az LG-vel már az LG Dual Screen megoldásán — böngészőjének egyedülálló keresési funkciókkal rendelkező verzióját fejleszti az Explorer Project eszközökhöz.
„Az LG és platformpartnerei létfontosságúnak tartják, hogy új és differenciált felhasználói élményeket mutassanak be a fogyasztóknak az okostelefon-univerzumban” — mondta Morris Lee, az LG mobilkommunikációs üzletágának elnöke. „Az LG mindig is úttörő szerepet töltött be abban, hogy túllépjen az okostelefonok megszokott formai tényezőin: ez az egyetlen módja annak, hogy a mobilpiacon igen szükséges innovációt megvalósítsuk.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG “Come Home Challenge” kihívása a család és az otthon értékét helyezi a középpontba
- Viselhető, akkumulátoros légtisztító eszközt fejlesztett ki az LG
- Új mércét állít a teljesítmény és a kényelem terén az LG
- Online jövőbemutatót tart az LG a 2020-as IFA-n
- Az LG tévéi és audiotermékei az idei EISA-díjkiosztón is taroltak
- Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
- Baktériumölő hatású töltőtokkal érkezik az LG legújabb vezeték nélküli fülhallgatója
- Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG VELVET okostelefon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata
Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.