Második hullám a neten: újra robbantanak a hazai webáruházak?

forrás: Prím Online, 2020. szeptember 17. 15:22

A koronavírus-járvány első hullámában 30 százalékkal nőtt a weboldal-látogatások száma Magyarországon 2019 azonos időszakához viszonyítva. A több mint 75 ezer magyar weboldalt üzemeltető Tárhely.eu Kft. az új webes szolgáltatások, a webshopok és a weboldalak számának jelentős növekedése, valamint a webes ügyintézés megnövekedett szerepe miatt ősszel az internetes forgalom szárnyalására számít.

A koronavírus megjelenése Magyarországon is alapjaiban változtatta meg az életet, ennek következtében a webes forgalom is sosem látott magasságokba emelkedett. Hazánk legismertebb és legnépszerűbb tárhelyszolgáltatója, a Tárhely.Eu Kft. adatai szerint 2020. március 15. és 2020. június 30. között 30 százalékkal nőtt az ügyfeleik látogatóinak száma, háromszor többen telepítettek webáruházat, és háromszor többen fogtak bele új weboldal készítésébe, mint 2019 azonos időszakában.

 

 

"Bár rengeteg cég köztudottan a kényszer miatt reagált a koronavírus-járványra, és fordult az internetes világ felé, azonban sok vállalkozó az évek óta dédelgetett ötletei megvalósításába vágott bele, ami szintén forgalomfelhajtó tényező lesz. Sokan az első hullám alatt megkezdett komplex fejlesztéseket csak a következő hónapokban fogják aktiválni. Így tehát nem csupán mennyiségi, minőségi javulásnak is lehetünk a szemtanúi” – kezdte Kárpáti Zoltán, a Tárhely.Eu Kft. szakembere, aki a webes forgalom újbóli erős növekedését prognosztizálja.

 

„Második hullám, Black Friday, karácsony. Teljesen egyértelmű, hogy még nagyobb robbanásra is számíthatunk” – tette hozzá Kárpáti.

 

 

Mivel rengetegen rájöttek az online vásárlás előnyeire, várhatóan ezt a szokást a jövőben is megtartják, ami például azt is eredményezheti, hogy már októbertől elkezdődik a karácsonyi vásárlási láz az interneten.

 

Nem csak a webshopok forgalma nőhet

A webshopok térhódítása mellett több okból is az internetes forgalom erős növekedésére lehet számítani. Nagy számban jelentek meg az új webes szolgáltatások, többek között az online oktatás vagy az online üzleti találkozók, konferenciák területén, melyek egy darabig biztosan nem tűnnek el az életünkből. Emellett rengeteg helyen megteremtették a lehetőséget a webes ügyintézésre, amivel rengeteg ügyfél él is.

 

Fotók (forrás: Tárhely.Eu)

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Folytatódott a növekedés az OTT-ONE Nyrt.-nél

2020 harmadik negyedévében több mint 4 milliárd forintos árbevételt, illetve mintegy 60 millió forintos EBITDA értéket ért el az OTT-ONE Nyrt. – derült ki a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság mai napon közzétett, a 2020-as év első három negyedévére vonatkozó üzleti gyorsjelentéséből. A koronavírus-járvány okozta gazdasági lassulás továbbra sem éreztette hatását a társaság üzleti eredményein: a harmadik negyedévvel együtt éves árbevétele immár több mint 11 milliárd forint, amely közel 10 milliárd forinttal haladja meg a tavalyi év azonos időszakában elért összeget. Az első féléves eredményeket jelentősen befolyásoló profiltisztítás, elsősorban az amortizációs költségek időarányos csökkenése formájában, a harmadik negyedévben már pozitív hatásként jelent meg a társaság számaiban.

2020. november 29. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás