Virtuális bemutatóteremben ismerhetjük meg az LG legújabb üzleti kijelzőit és szolgáltatásait
Az online bemutatótermek nem újkeletűek, a 2020-as év példátlan körülményei miatt azonban értékük és jelentőségük a fogyasztói és üzleti márkák, valamint a vásárlók körében is megnőtt. A virtuális kiállításokkal a vállalatok könnyen megmutathatják az általuk kínált szolgáltatások és termékek előnyeit anélkül, hogy az érdeklődőknek ehhez el kellene látogatniuk egy adott helyszínre — a termékek ilyen jellegű megismerése pedig a megalapozott vásárlási döntések meghozatalában különösen fontos.
Azért, hogy üzleti kijelzőinek portfólióját a jelenlegi körülmények között is a lehető legjobban bemutathassa, az LG üzleti megoldások divíziója létrehozta az LG Digital Connect (DC) nevű online bemutatótermet. Az angol nyelvű integrált marketing- és értékesítési platform izgalmas, könnyű navigációt kínáló virtuális túrák segítségével vezeti végig a látogatókat a vállalat különféle megoldásain, érthető magyarázatokkal bemutatva a piacvezető technológiákat és felhasználóbarát funkciókat. Az LG DC 2020 kiállítás a már meglévő és az új ügyfelek számára is értékes információkkal szolgál, melyek alapján a vásárlók eldönthetik, melyik termékek illenek a legjobban cégük egyedi igényeihez.
Az LG a látogatók kényelmét tartotta szem előtt a virtuális bemutató megtervezésekor: az egyszerűen követhető termék- és technológiai ismertetőket felhasználóbarát értékesítési konzultáció kíséri. A vendégek választhatnak az LG legújabb LED-megoldásait bemutató virtuális kiállítóterem megtekintése, azaz a termékbemutató túra (Product Showroom Tour) és a digitális kijelzők lehetséges használati módjait bemutató ún. vertikális túra (Vertical Showroom Tour) közül. A termékek részletes leírásait továbbá néhány kattintással elérhetik az oldalon.
Az LG a Micro LED és kábelmentes LED-szériás modellektől a LED-es moziképernyőkig üzleti kijelzők széles választékát kínálja, melyek mindegyike megtekinthető a virtuális termékbemutató teremben. A vertikális túra azt mutatja be, hogyan telepíthetők könnyen és alakíthatók az egyéni igényekhez vagy az adott környezethez — például közösségi terek, vállalati vagy közintézmények, kiskereskedelmi üzletek, iskolák vagy vendéglátóhelyek jellemzőihez — a vállalat élvonalbeli digitális kijelzői. A weboldal látogatói azt is megnézhetik, hol telepítették már az LG legújabb üzleti kijelzőit, és a csúcstechnológiás digitalis megoldások világának friss híreit is elolvashatják.
Az LG Digital Connect 2020 virtuális kiállítást a https://lg-informationdisplay.com/dc2020 weboldalon látogathatják meg az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG első microLED kijelzője új mércét állít az üzleti kijelzők piacán
- Mobil forgatható kijelzővel: bemutatkozott az új LG WING okostelefon
- Új szintre emelik a játékélményt az LG 8K OLED televíziói
- Az LG új Cinebeam projektora új szintre helyezi az otthoni mozizást
- Az LG a 2020-as IFA-n mutatta be legújabb, otthonokba szánt innovációit
- Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését
- Az LG “Come Home Challenge” kihívása a család és az otthon értékét helyezi a középpontba
- Viselhető, akkumulátoros légtisztító eszközt fejlesztett ki az LG
- Új mércét állít a teljesítmény és a kényelem terén az LG
- Online jövőbemutatót tart az LG a 2020-as IFA-n
Irodatechnika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG bemutatja legújabb, továbbfejlesztett Ultra szériás monitorait
Az LG Electronics (LG) tovább erősíti pozícióját a prémium monitorok piacán új, a 2021-es CES kiállításon debütáló Ultra monitoraival. A gamerek, digitális művészek és professzionális felhasználók igényeit szem előtt tartva a legújabb UltraGear, UltraWide és UltraFine szériás kijelzők magas szintű hatékonyságot és szórakozási élményt kínálnak, így otthoni és irodai használatra is tökéletesek.
Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon
Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális e-sport-piacon, mégpedig a világ egyik legnagyobb e-sport-szervezetével, a Gen.G Esportsszal (Gen.G) kialakított partnerségi együttműködés révén. A két vállalat együtt dolgozik majd azon, hogy az LG kategóriavezető UltraGear gaming monitorainak segítségével fejlődhessen tovább a nemzetközi e-sport-színtér.
Az AOC világviszonylatban az 1. helyen a gaming monitorok területén
Az AOC a Context legfrissebb piaci adatai alapján, 2020 harmadik negyedévében a vállalat 27%-os piaci részesedésével az első helyen áll Európában a gaming monitorok (120 Hz és afelett) területén, így 2019 harmadik negyedévével összevetve továbbra is őrzi vezető pozícióját.
A hordozható eszközök újraértelmezése
A TCL Technology optoelektronikai leányvállalata, a TCL CSOT, két forradalmi terméket mutatott be a CES 2021-en: a 17"-os Printed OLED Scrolling képernyőt és a 6,7"-os AMOLED Rollable képernyőt.
4+1 tipp, amivel az otthoni munkakörnyezetünk igazán inspiráló lehet
Idén életterünket az otthonunkra kellett korlátoznunk: ugyanabban a lakásban kellett megoldanunk a testmozgást, a kikapcsolódást, a gyereknevelést és természetesen a munkát is. Utóbbi esetében így elmaradt az elindulás és a hazaérkezés érzése, ami a munkaidőnk határait teljesen elmosta. Az LG szakértői most öt hasznos tippet gyűjtöttek össze, melyek a segítségünkre lehetnek abban, hogy mentálisan és fizikailag is elkülönítsük otthoni irodánkat, és igazi inspiráló munkakörnyezetet alakítsunk ki otthon.