A magyar légikikötőben az Airport Service Budapest Zrt. megkezdi a teljeskörű földi kiszolgálást

forrás: Prím Online, 2020. október 2. 09:44

A hazai tulajdonú társaság október 1-től nyújt földi kiszolgálási szolgáltatásokat légitársaságok részére a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

A 100%-ban magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Airport Service Budapest Zrt. (továbbiakban AS) jogelődjét 1997-ben alapították és az elmúlt több, mint 2 évtizedben folyamatosan bővítette portfólióját légiközlekedés-védelmi, földi kiszolgálási, létesítmény-üzemeltetési, valamint személy-, és vagyonvédelmi területen. 

 

Az AS Zrt. a kiterjesztett földi kiszolgálási engedélyét 2020. június 24-én kapta kézhez, amely feljogosítja, hogy teljeskörű földi kiszolgálási tevékenységet folytasson a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

 

 

Az AS első és kiemelt légitársasági partnere az Air France-KLM csoport, így 2020 október elsejével az Air France, Air France HOP!, KLM és KLM Cityhopper légitársaságok hivatalos földi kiszolgálójaként kezdi meg működését a budapesti repülőtéren. 

 

A légitársasági csoport által kiírt pályázaton elnyert szerződés utas- és poggyászkezelés (utasfelvétel, utasok ki- és beszállítása, poggyászregisztráció, poggyászok ki-és berakodása), repülőgép kiszolgálás (repülőgép takarítás, rámpa szolgáltatások, dokumentáció, repülőgép hűtése/fűtése, jégtelenítése stb.) szolgáltatásokra szól. A nyári menetrendben ez napi 4-4 induló járatot, míg télen 3-3 járatot jelent majd várhatóan üzemeltetés szempontjából. 

 

Az Airport Service Budapest Zrt. létszáma folyamatosan növekszik, a tervezett 238 fős földi kiszolgálási feladatokra specializálódott állományból már 140 főt felvettek, illetve átvettek a felszámolás alatt lévő Malév GH Zrt. „f.a” munkavállalói közül. Az AS így látja biztosítottnak, hogy a megfelelő szakértelemmel és tapasztalattal rendelkező személyzet garantálja a légitársaságok pozitív megítélését, hiszen az utas által a repülőtéren szerzett tapasztalatok alapvetően meghatározzák a légitársasággal kapcsolatos benyomásait. Az AS célja, hogy a földi kiszolgálás hazai szakértőjeként Magyarország repülőterein nemzetközi színvonalú, pontos, megbízható földi kiszolgálási szolgáltatásokat nyújtson üzleti partnereinek és az általa kiszolgált utazóközönségnek. 

 

 

Alapvető szemléletük, hogy magukénak érzik a légitársaságok problémáit, érzékeny pontjait, és proaktív módon járnak el a kiszolgálás és főleg a rendellenességek kezelése során, amely nagyon fontos szempont a légitársaságok utasok általi megítélésében.

 

„A munkatársak számára kiszámítható és magasszínvonalú munkahelyet és támogató hátteret szeretnénk biztosítani, amelyben jól érzik magukat, és melynek köszönhetően az AS rövid időn belül a budapesti repülőtér üde színfoltja lehet. A jelenlegi alacsony forgalom lehetővé teszi azt, ami a légiközlekedésben az elmúlt 10 év során az elképesztő mértékű forgalomnövekedés miatt nagyon nehezen volt megvalósítható, hogy megfontoltan, lépésről lépésre, átgondoltan építsük fel a hosszútávú működésünket a partnereink visszajelzései alapján, és ne csak a pillanatnyi igények kielégítésére összpontosítsunk. Egy minden tekintetben jól működő, nyitott, erős és megbízható vállalatot szeretnénk építeni, amely minden partnerünk számára biztosítja az állandó, magas színvonalú kiszolgálást. Az AS Zrt-ről elmondható, hogy egy stabil piaci szereplő. A földi kiszolgáló cégek jellemzően csak ezen a területen tevékenykednek, míg mi a több lábon állásban hiszünk, így az olyan helyzetek (mint a jelenlegi pandémia) amelyek a légiközlekedésben visszaesést okoznak, nem veszélyeztetik a Társaság fennmaradását.” - mondta el Móró Lajos, az Airport Service Budapest Zrt. vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Már a MOM Parkban is elérhetők az E.ON töltői

Áprilistól 16 új töltőponttal várják az elektromos autók tulajdonosait a MOM Park bevásárlóközpont parkolójában. A központ a korábbi töltőik cseréjével és a további új töltőkkel a megnövekedett ügyféligényekre reagált, hiszen az országos trendet követve a MOM Park látogatói közül is egyre többen rendelkeznek elektromos autóval. A nyilvános töltőket az E.ON telepítette és üzemelteti, és a DrivE.ON applikáción keresztül vehetők igénybe az alkalmazásban megszabott tarifáért. Az energiacég az itt elhelyezett e-töltőkkel együtt már közel 160 nyilvános töltőállomással rendelkezik.

2021. április 19. 13:32

Az Oracle felhőtechnológiája segíti a SailGP versenyzőit

Az Oracle és a SailGP, a vitorlázás első számú versenyligája kibővítette sikeres adatelemző platformját a SailGP második évadára. A SailGP az Oracle Cloud Infrastructure (OCI) felhőszolgáltatását használja arra, hogy valós idejű adatokkal lássa el a liga nyolc csapatát, valamint a partnereket és rajongókat világszerte. A második szezonban az új funkciók javítják a csapatok teljesítményét és a rajongók számára izgalmas, fedélzeti betekintést nyújtanak az eseményekről.

2021. április 19. 12:15

Jelentősen megkönnyíti az alkalmazások HMS-rendszerre alakítását egy új megoldás

Jelentősen egyszerűbb lesz mostantól a GMS, vagyis a Google-alapú alkalmazások átültetése a Huawei saját, HMS-alapú rendszerébe. A bluesource alkalmazásfejlesztő SDK Choice névre keresztelt megoldása megkönnyíti a fejlesztők és a márkák számára, hogy a GMS- és a Firebase-keretrendszereken alapuló, már meglévő alkalmazásaikat HMS-en használhatókká alakítsák át. Ez jelentősen csökkenti az alkalmazásfejlesztők költségeit és a fejlesztés idejét, megkönnyíti az adaptációt és lehetővé teszi, hogy az appok még optimalizáltabban fussanak a Huawei-eszközökön.

2021. április 19. 11:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05