Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait

forrás: Prím Online, 2020. október 5. 12:16

Az Oracle integrálja az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) alkalmazását a Sprinklr és a Zoom megoldásaival, hogy új, testre szabható, hatékony eszközöket kínálhasson az ügyfélélmény-kezelésben. 

A Sprinklr a világ vezető ügyfélélmény-kezelő (CXM) platformja, amely különféle digitális és közösségi csatornák könnyű kezelését teszi lehetővé a cégek számára. Az Oracle Cloud CX és a Sprinklr közötti integráció lehetővé teszi a marketing szakemberek számára, hogy ügyfeleiket az online csatornáikon az ügyfélút bármely pontján elérjék, illetve az ügyfélszolgálatok különféle csatornákon, gyorsan és hatékonyan reagálhassanak a felmerülő problémákra.  

 

A Sprinklr integráció a következőket tartalmazza:

  •  együttműködés az Oracle Eloqua marketing platformjával, így egyesítve a közösségi média, az üzenetküldés és a digitális marketingkampányok menedzsmentjét; 
  •  integráció az Oracle B2C Service szolgáltatással, ezáltal megteremtve a közösségi csatornákon beérkező üzenetek és az ügyfélszolgálati rendszerek összeköttetését. Az ügyfélszolgálati szakemberek teljes képet kapnak az ügyfél-interakciókról – 23 közösségi csatornán, 11 üzenetküldési csatornán és SMS-en keresztül beérkező kéréseket beleértve -, lehetővé téve számukra a gyors reagálást és az ügyfelek elégedettségének növelését.

 

A digitális értékesítés az ügyfélszolgálati igények gyors növekedésének támogatása érdekében az Oracle és a Zoom egy sor integrációt vezet be a Zoom kommunikációs platformja és az Oracle Cloud CX alkalmazások között.

 

A Zoom integrációval:

  •  a marketingesek növelhetik az online rendezvények eredményességét azáltal, hogy gyorsan és egyszerűen összegyűjthetik és elemezhetik a regisztrációval és visszajelzésekkel kapcsolatos adatokat; 
  •  az ügyfélszolgálatok gyorsabb, személyesebb és egyedi igényeknek megfelelő felhasználói élményt nyújthatnak ügyfeleiknek;
  •  az értékesítési csapatok pedig sokoldalúan alkalmazhatják a videós kommunikációt az értékesítési folyamat során. A Zoom megbeszéléseket kezdeményezhetnek az értékesítési rendszerből, ezeket elmenthetik, elemezhetik, szöveges leiratot készíthetnek róla, hogy elősegítsék az értékesítés folyamatát. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09