2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!

forrás: Prím Online, 2020. október 15. 19:33

Early bird kedvezménnyel indult a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 14-én. Immár hatodik alkalommal keresi az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), hogy a hagyományokhoz híven idén is átadja „Az Év Ügynöksége 2020” és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2020” díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2019. október 1. és 2020. október 31. között valósultak meg.

A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, amely szervezeteknek nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára és segítse őket a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Célja továbbá, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez.         

 

"Az idei év különösen meghatározó a pályázat életében, hiszen a koronavírus okozta megszorítások, változások a marketingszakmát is érintették." – mondja Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. "A nevezők most azt is bemutathatják pályázataikkal, hogy a nehezített körülmények ellenére képesek voltak igazodni a kialakult helyzethez: legyen szó újításokról, változtatásokról, vagy akár újratervezésekről, bizonyíthatják, hogy a marketingszakma számára ebben az időszakban most különösen nincs megállás."

 

 

A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát. A Magyar Marketing Szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat a 2019. október 1. és 2020. október 31. között megvalósult kampányokról és aktivitásokról: tartalommarketing; márkaépítés; direkt marketing-megoldások; ügyfél-elégedettségi programok; design és kreatív; online felületen futó kampányok; közösségi média-megoldások; egyéb digitális megoldások; kis költségvetésű integrált kampányok és eseményalapú aktivációk kategóriákban.

 

Az elismert marketingszakemberekből álló zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatásosságát ismeri el a marketinggyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével. A legtöbb marketinggyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége 2020”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2020” díjat nyeri el. A pályázat zsűrije két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketingaktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék. Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.          

 

A zsűritagok között olyan neves szakembereket találunk, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bay Áron (Exact Match), Bognár Tamás (Porsche Hungaria, ŠKODA), Damjanovich Nebojsa (Resend Agency), Gandera Balázs (INTREN), Hidvégi Krisztina (New Land Media), Hovanyecz Norbert (SuperShop), Jagodics Rita (Kereskedelmi Marketing Trendek) Kovács András Péter (Magyar Telekom), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média),  Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Papp Gábor (The Pitch), Papp-Váry Árpád (METU), Szilva Mónika (Nestlé Hungária), Török Szabolcs (Magyar Posta Zrt.). A zsűri elnöke Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.

 

A sikeres pályázatokat benyújtó szervezetek nemcsak gyémánt védjeggyel gazdagodnak, de a Diamond List-re is automatikusan felkerülnek. Az MMSZ ezen gyémántlistán szerepelteti azokat az ügynökségeket, marketingaktív vállalkozásokat, akik az elmúlt 3 év sikeres pályázataival rendelkeznek. A ranglistán jelenleg 46 pályázó szerepel, amelynek élén a szolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak áll, összesen 33 gyémánt elismeréssel, megbízói oldalon pedig az Octonull Kft. az első, 7 gyémánt elismeréssel.

 

Nevezési határidő: 2020. december 11. (éjfél)

Díjátadó: 2021. január 27.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jó ügyeket szolgáló, innovatív technológiák fejlesztését támogatja a HONOR

A Honor nemzetközi technológiai márka támogatja olyan innovatív megoldások kidolgozását, amelyek korunk társadalmi-környezeti kihívásainak kezelését segítik elő. A Tech for Good fejlesztések ösztönzése érdekében a márka szakmai partnerként kapcsolódott be egy népszerű nemzetközi kezdeményezésbe, a Red Bull Basement versenybe, melynek keretében a Honor egyetemi hallgatóknak nyújt támogatást ötleteik megvalósításához. Az október 25-i nevezési határidőig a diákok pályázhatnak a Honor Team címre is, amelynek nyertese jelentős szakmai és tárgyi segítséget kap az általa tervezett applikáció fejlesztése során. Ezen felül a kész alkalmazás a Honor jóvoltából globális szinten is elérhető lesz.

2020. október 19. 19:43

2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!

Early bird kedvezménnyel indult a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 14-én. Immár hatodik alkalommal keresi az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), hogy a hagyományokhoz híven idén is átadja „Az Év Ügynöksége 2020” és „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2020” díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2019. október 1. és 2020. október 31. között valósultak meg.

2020. október 15. 19:33

Médiatanács: jó eséllyel pályázhat a Klubrádió a Budapest 92,9 MHz frekvencia pályázatán

Elfogadta a Budapest 92,9 MHz frekvencia pályázati felhívásának tervezetét a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi, október 9-ei ülésén. A grémium kézhez kapta a Klubrádió kártérítési perének másodfokú döntését, amely szerint a Médiatanács nem köteles kárpótolni a rádiót. A testület emellett felkérte az NMHH-t, hogy a Budapest 95,3 MHz és a Budapest 89,5 MHz frekvenciák terveit is dolgozza ki. A tanács közel 62,5 millió forint támogatásról is döntött a közösségi televíziók és rádiók műszaki fejlesztésére kiírt idei pályázaton. 

2020. október 13. 12:34

Ismét lehet pályázni az ABB Női Mentorprogramjára

Az ABB Kft. idén is meghirdeti az „ABB mentorprogram női hallgatóknak” elnevezésű programját műszaki egyetemi és főiskolai női hallgatók számára.  A program során maximum tíz fő női hallgatót választanak ki pályázat útján az energetika és automatizálás területéről. A pályázat beadási határideje 2020. november 13. A pályázatokat az „ABB Női Mentorprogram”-ra történő jelentkezés formájában várja a vállalat.

2020. október 13. 10:04

Újra lehet pályázni az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyre

A Magyar Innovációs Szövetség 30. alkalommal hirdette meg középiskolások számára, az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyt.

2020. október 3. 10:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás