Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE márka nagykövete

forrás: Prím Online, 2020. október 22. 15:59

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a hatszoros Formula-1 világbajnok Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE, azaz a vállalat prémium otthoni megoldásait összefogó márka globális nagykövete. Az együttműködés első lépéseként Hamilton egy új kampányban kap szerepet, amely közvetíti a márka filozófiáját, amely szerint „A művészet inspirálja a technológiát, a technológia pedig teljessé teszi a művészetet”.

Az új kampányban Hamilton megosztja gondolatait arról, hogy miként lehet kialakítani egy stílusos, kifinomult életvitelt, hogy mi motiválja őt abban, hogy a legjobb legyen a saját területén és mit ad ehhez az életmódhoz az LG SIGNATURE márka. Az együttműködés a minőségi élet eleganciáját ünnepli, de Hamilton és az LG SIGNATURE márka egyben azt is képviseli, hogy a legjobbnak lenni kemény munkát és erőfeszítést igényel.

 

A számos területen tehetséges, a részletekre és a dizájnra mindig figyelmet fordító Hamilton a stílus és a precizitás megtestesítője. Hamilton részvétele az LG SIGNATURE márka népszerűsítésében a prémium megoldások páratlan teljesítményének üzenetét erősíti.

 

 

„Az LG SIGNATURE egy olyan márka, amely arra törekszik, hogy minden területen a legjobb legyen — ez volt az, ami először megfogott benne” — mondta el Hamilton. „A márka soha nem elégszik meg a második hellyel, a vállalat csúcsminőségű életmód-megoldásai a legmagasabb színvonalú technológiát és formatervezést ötvözik.”

 

„Lewis Hamilton tökéletesen megtestesíti az LG SIGNATURE márka lényegét azzal, hogy az élet minden területén fáradhatatlan a tökéletesség keresésében” — mondta el Kim Jin-hong, az LG globális marketingközpontjának vezetője. „A sport és a divat terén is véleményvezérnek számító Lewis egy olyan törekvő karakter, aki a művészetet és a technológiát is nagyra értékeli. Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy nagykövetünknek tudhatjuk.”

 

A változatos és folyamatosan bővülő LG SIGNATURE portfolió része többek között két új — egy 88 és egy 77 hüvelykes — 8K OLED televízió, egy borhűtő, egy InstaView Door-in-Door hűtőszekrény, valamint egy TWINWash mosógép. A kompromisszumok nélküli minőség és a lényegre való összpontosítás a márka minden innovatív termékének alapja. Az LG SIGNATURE márkáról további információ a www.LGSIGNATURE.com weboldalon érhető el. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar fejlesztésű elektromos buszokat mutattak be

Részben magyar know-how-val és összeszereléssel készülő elektromos buszokat mutattak be Ráckevén. A Goldi Mobility Kft. magyar és szingapúri mérnökökkel közösen kifejlesztett járművei teljesítményben és minőségben is magas színvonalat képviselnek, ráadásul ár-érték arányban is élmezőnyben vannak. Elkészült emellett Magyarország első hidrogén üzemanyagcellás drónja is, amely 4.5 órát tud repülni folyamatosan akár 5000 méteres magasságban is.

2021. szeptember 25. 11:50

A MENTA konferencián hirdették ki a 2021-es Gyurós Tibor-díj nyerteseit

Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért szakmai zsűrije idén is a MENTA konferencián jelentette be az év menedzsere, az év digitalizációs projektje, az év innovációja díjak nyerteseit, és nevezte meg 2021 digitálisoktatás-nagykövetét.

2021. szeptember 25. 10:02

A kül- és beltéren egyaránt használható az LG prémium hangzású hangszórója

Az LG Electronics (LG) új, kúpos-hengeres formatervű LG XBOOM 360 hangszórója (RP4 modell) bármilyen térhez és alkalomhoz tökéletes, kiváló minőségű, minden irányba sugárzó (omnidirectional) hangzást kínál. Utóbbit az LG XBOOM 360 egyedi formája teszi lehetővé: a készülék élethű, lenyűgözően erős és tiszta hangzást szólaltat meg 360 fokban. A stílusos, már Magyarországon is kapható hordozható hangszóró, ideális bármilyen társasági összejövetelhez.

2021. szeptember 24. 19:31

A média hatása a gyermekekre és fiatalokra

Szeptember 27-28-án rendezi meg a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) a XI. Médiakonferenciát a Magyar Tudományos Akadémián.  Az eseményre 31 előadó várható. A Gyermekmentő 1997-ben indította el „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra” című médiakonferencia- és kutatássorozatát a gyermekek médiahasználati szokásairól és annak változásairól. 

2021. szeptember 24. 17:44

Zsebünkben a kassza

Január elseje óta a vállalkozások kötelesek a készpénzes fizetésen túl legalább egy elektronikus fizetési lehetőséget is biztosítani a vásárlók részére. Ennek legelterjedtebb módozata a POS terminálok létesítése, azonban ez nem minden vállalkozás számára a legjobb alternatíva.

2021. szeptember 24. 15:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

2021. szeptember 15. 14:15

Öt érmet is elhoztak a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiájáról

2021. augusztus 31. 09:58

A Xiaomi várakozásokat felülmúlóan teljesített a második negyedévben

2021. augusztus 26. 14:46