Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE márka nagykövete
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a hatszoros Formula-1 világbajnok Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE, azaz a vállalat prémium otthoni megoldásait összefogó márka globális nagykövete. Az együttműködés első lépéseként Hamilton egy új kampányban kap szerepet, amely közvetíti a márka filozófiáját, amely szerint „A művészet inspirálja a technológiát, a technológia pedig teljessé teszi a művészetet”.
Az új kampányban Hamilton megosztja gondolatait arról, hogy miként lehet kialakítani egy stílusos, kifinomult életvitelt, hogy mi motiválja őt abban, hogy a legjobb legyen a saját területén és mit ad ehhez az életmódhoz az LG SIGNATURE márka. Az együttműködés a minőségi élet eleganciáját ünnepli, de Hamilton és az LG SIGNATURE márka egyben azt is képviseli, hogy a legjobbnak lenni kemény munkát és erőfeszítést igényel.
A számos területen tehetséges, a részletekre és a dizájnra mindig figyelmet fordító Hamilton a stílus és a precizitás megtestesítője. Hamilton részvétele az LG SIGNATURE márka népszerűsítésében a prémium megoldások páratlan teljesítményének üzenetét erősíti.
„Az LG SIGNATURE egy olyan márka, amely arra törekszik, hogy minden területen a legjobb legyen — ez volt az, ami először megfogott benne” — mondta el Hamilton. „A márka soha nem elégszik meg a második hellyel, a vállalat csúcsminőségű életmód-megoldásai a legmagasabb színvonalú technológiát és formatervezést ötvözik.”
„Lewis Hamilton tökéletesen megtestesíti az LG SIGNATURE márka lényegét azzal, hogy az élet minden területén fáradhatatlan a tökéletesség keresésében” — mondta el Kim Jin-hong, az LG globális marketingközpontjának vezetője. „A sport és a divat terén is véleményvezérnek számító Lewis egy olyan törekvő karakter, aki a művészetet és a technológiát is nagyra értékeli. Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy nagykövetünknek tudhatjuk.”
A változatos és folyamatosan bővülő LG SIGNATURE portfolió része többek között két új — egy 88 és egy 77 hüvelykes — 8K OLED televízió, egy borhűtő, egy InstaView Door-in-Door hűtőszekrény, valamint egy TWINWash mosógép. A kompromisszumok nélküli minőség és a lényegre való összpontosítás a márka minden innovatív termékének alapja. Az LG SIGNATURE márkáról további információ a www.LGSIGNATURE.com weboldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Igény szerint alakítható, kényelmes munkaállomás
- Az LG bemutatta a kibővített K-széria legújabb okostelefonjait
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
- Virtuális bemutatóteremben ismerhetjük meg az LG legújabb üzleti kijelzőit és szolgáltatásait
- Az LG első microLED kijelzője új mércét állít az üzleti kijelzők piacán
- Mobil forgatható kijelzővel: bemutatkozott az új LG WING okostelefon
- Új szintre emelik a játékélményt az LG 8K OLED televíziói
- Az LG új Cinebeam projektora új szintre helyezi az otthoni mozizást
- Az LG a 2020-as IFA-n mutatta be legújabb, otthonokba szánt innovációit
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Átfogó körképet készített az okosórák kelet-közép-európai piacáról a Huawei
A kelet-közép-európai vásárlók mintegy 90 százaléka az egészségfigyelést tartja az okosórák legfontosabb funkciójának, az eszközök vásárlásakor pedig az akkumulátor üzemideje, a vízállóság és a meglévő okostelefonjaikkal való kompatibilitás az elsődleges szempontok – derült ki a Huawei első alkalommal közzétett, több európai kutatást összegző okosórapiaci körképéből. A klasszikus, kerek számlappal és fém házzal rendelkező készülékek a legkeresettebbek a megkérdezettek körében, az alapvető egészségkövető funkciók mellett pedig népszerűek a szív egészségével kapcsolatos mérési lehetőségek is.
Fenntartható divat debütált a párizsi Haute Couture divathéten
Az Epson a neves japán divattervezővel, Yuima Nakazatóval és a megegyező nevű YUIMA NAKAZATO márkájával együttműködve a 2023-as tavaszi-nyári párizsi Haute Couture divathéten olyan kreációkat mutat be, amelyek egyszerre lenyűgözőek és fenntarthatóak. Amellett, hogy a YUIMA NAKAZATO az Epson digitális textilnyomtatását használta egyedi és kreatív világképének visszaadásához, néhány alkotását egy új, fenntarthatóbb és az iparágat potenciálisan átalakító textilgyártási folyamat segítségével valósította meg.
Az ABB E-mobility leszállította az egymilliomodik EV-töltőt
Az ABB E-mobility bejelentette, hogy leszállította az egymilliomodik elektromosjármű-töltőjét, ami a legújabb mérföldköve a vállalat azon távlati céljának, hogy az intelligens és megbízható töltési megoldások folyamatos fejlesztésével lehetővé tegye a kibocsátásmentes jövőt.
Dr. Hasznics Milán lett a Qualysoft Csoport globális vezérigazgatója
Dr. Hasznics Milán igazgatósági tag tölti be 2023 januárjától az IT-tanácsadó és szolgáltató Qualysoft Csoport globális vezérigazgatói posztját. A kinevezés a szakember 2022-es magyarországi vezérigazgatói előléptetését követi. A magyarországi feladatkör mellett a cégcsoport német, osztrák, román, szerb és svájci tagvállalataiért is felelős.
Nem tudott pályára állni a NASA szoftvergazdálkodási programja
Nemrég tette közzé a NASA Főfelügyelői Hivatala a szervezet szoftvereszköz-gazdálkodására irányuló felülvizsgálatának eredményét, melyben több tízmillió dollár mértékű bírságot, túlköltekezést és jelentős fejlesztési lehetőséget állapított meg. Az eset jól példázza, hogy mekkora jelentősége is van a proaktív szoftvererőforrás-gazdálkodásnak, ami optimalizálja a szervezetek informatikai költségeit, miközben jelentősen minimalizálja a szerződési feltételek megszegéséből eredő kockázatokat is.