Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
A Vivre, Románia és Közép-Európa fő online lakberendezési áruháza, november 11-én, szerdán indítja el Black Friday kampányát.
A vásárlók akár 90%-os kedvezményeket élvezhetnek több tízezer termékre a Vivre oldalán. Az online vásárlás iránti növekvő kereslet miatt a vállalat rekordszámú látogatóra és több mint 10 millió eurónyi bevételre számít a Black Friday alatt, ami 80 százalékos növekedést jelenthet a 2019. év azonos időszakával összevetve.
A rendelések hatékony feldolgozásáért a vállalat átszervezte belső folyamatait, növelte a raktárak kapacitását, a rakománykezelő berendezések, valamint az alkalmazottak számát is. Az akció a Vivre működési területének összes országában: Romániában, Bulgáriában, Magyarországon, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban és Görögországban is elérhető lesz.
Kapcsolódó cikkek
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
- Online üzleti valóságshow indult webáruház tulajdonosoknak
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- Folyamatos a Vivre növekedése
- A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
SFFA 2024 – bejelentették az International Filmmakers 30 shortlistesét
A Creo örömmel jelenti be a Sony Future Filmmaker Awards 2024 shortlisteseit. A hat kategóriában 30 filmkészítőből álló shortlisten szereplő alkotók egyedülálló élményben részesülnek, és egy héten át különleges eseményeken vehetnek részt a Sony Pictures Studios Los Angeles-i telephelyén, beleértve egy workshopot, amely páratlan hozzáférést biztosít az iparág kulisszái mögé. A 2024. május 30-i díjátadó ünnepségen pedig kihirdetik a hat kategória győztesét, akiket szakértő zsűritagok választanak ki.
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.