Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
Az online-ról idén hibrid üzleti modellre váltó eMAG szigorúan évi egy alkalommal tart Black Friday-t, hogy valóban ütős akciókat tudjon kínálni. Idén november 20-án tartja a fekete pénteket a cég: ahogy azt a vásárlók az előző hat évben megszokhatták, jelentős árengedmények és meghökkentő akciós termékek várhatók a kínálatban.
Tavaly mintegy hetvenezren vásároltak az eMAG Black Friday-én, és a vállalat hasonlóan kiemelkedő fekete pénteki forgalmat vár 2020. november 20-án. Régiónkban az eMAG Black Friday akciói kiemelkedően népszerűek, ami nem csoda: a vállalat sosem csábul el, minden évben csak egyszer tart fekete pénteket, azon viszont kiemelkedő, meghökkentő akciókkal szolgál - tavaly például ketten autót vásároltak jócskán leértékelt áron.
Ahogy korábban, az elérhető akciós termékek köre a november 20-i kezdés előtt idén is titkos. Azoknak az érdeklődőknek, akik némi előnyre szeretnének szert tenni a legjobb vásárt nyújtó Black Friday-es akciók terén, az eMAG.hu mobil applikációját érdemes letölteniük iOS-re vagy Androidra, az appon keresztül hamarabb lehet majd megkezdeni a vásárlást.
A lehető leggyorsabb vásárláshoz a fekete pénteki kezdés előtt érdemes regisztrálni az appban, megadni a szállítási címet, hogy ezek bepötyögésével “élesben” ne kelljen majd küszködni. Ha valaki kifejezetten egy bizonyos termékre vadászik leértékelt áron, érdemes azt még a Black Friday indulása előtt a kosárba helyezni az appban. Ha ugyanis a termék valóban akciós, a fekete pénteki árával fog megjelenni a kezdés után a kosárban, így azonnal le lehet csapni rá, percekig tartó keresgélés nélkül feladható a rendelés.
Idén először az eMAG Black Friday-án megrendelt termékeket személyesen is át lehet venni a vállalat két budapesti, illetve pécsi üzletében, amelyekben a járványhelyzet miatt fokozott biztonsági intézkedésekkel óvják mind a vásárlók, mind a személyzet egészségét. A normál méretű (44,5 x 47 x 39 cm-es, legfeljebb 20 kilogramm tömegű) termékek érintésmentes átvétele lehetséges továbbá Easybox csomagautomatákban is, melyből jelenleg 41 működik Budapesten, az év végére számuk 100-ra bővül.
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
- Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
- Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Átfogó körképet készített az okosórák kelet-közép-európai piacáról a Huawei
A kelet-közép-európai vásárlók mintegy 90 százaléka az egészségfigyelést tartja az okosórák legfontosabb funkciójának, az eszközök vásárlásakor pedig az akkumulátor üzemideje, a vízállóság és a meglévő okostelefonjaikkal való kompatibilitás az elsődleges szempontok – derült ki a Huawei első alkalommal közzétett, több európai kutatást összegző okosórapiaci körképéből. A klasszikus, kerek számlappal és fém házzal rendelkező készülékek a legkeresettebbek a megkérdezettek körében, az alapvető egészségkövető funkciók mellett pedig népszerűek a szív egészségével kapcsolatos mérési lehetőségek is.
Fenntartható divat debütált a párizsi Haute Couture divathéten
Az Epson a neves japán divattervezővel, Yuima Nakazatóval és a megegyező nevű YUIMA NAKAZATO márkájával együttműködve a 2023-as tavaszi-nyári párizsi Haute Couture divathéten olyan kreációkat mutat be, amelyek egyszerre lenyűgözőek és fenntarthatóak. Amellett, hogy a YUIMA NAKAZATO az Epson digitális textilnyomtatását használta egyedi és kreatív világképének visszaadásához, néhány alkotását egy új, fenntarthatóbb és az iparágat potenciálisan átalakító textilgyártási folyamat segítségével valósította meg.
Az ABB E-mobility leszállította az egymilliomodik EV-töltőt
Az ABB E-mobility bejelentette, hogy leszállította az egymilliomodik elektromosjármű-töltőjét, ami a legújabb mérföldköve a vállalat azon távlati céljának, hogy az intelligens és megbízható töltési megoldások folyamatos fejlesztésével lehetővé tegye a kibocsátásmentes jövőt.
Dr. Hasznics Milán lett a Qualysoft Csoport globális vezérigazgatója
Dr. Hasznics Milán igazgatósági tag tölti be 2023 januárjától az IT-tanácsadó és szolgáltató Qualysoft Csoport globális vezérigazgatói posztját. A kinevezés a szakember 2022-es magyarországi vezérigazgatói előléptetését követi. A magyarországi feladatkör mellett a cégcsoport német, osztrák, román, szerb és svájci tagvállalataiért is felelős.
Nem tudott pályára állni a NASA szoftvergazdálkodási programja
Nemrég tette közzé a NASA Főfelügyelői Hivatala a szervezet szoftvereszköz-gazdálkodására irányuló felülvizsgálatának eredményét, melyben több tízmillió dollár mértékű bírságot, túlköltekezést és jelentős fejlesztési lehetőséget állapított meg. Az eset jól példázza, hogy mekkora jelentősége is van a proaktív szoftvererőforrás-gazdálkodásnak, ami optimalizálja a szervezetek informatikai költségeit, miközben jelentősen minimalizálja a szerződési feltételek megszegéséből eredő kockázatokat is.