Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
A Vivre ma este indítja el Black Friday kampányát akár 90%-os kedvezményekkel. A vállalat az előző évhez képest is nagyobb kínálattal készült és megduplázta a termékek mennyiségét, felkészülve a vásárlók igényeire és a rendelések gyors kiszállítására.
Az akció a Vivre működési területének összes országában elérhető lesz. Az online vásárlás iránti növekvő kereslet, valamint a felgyorsult vállalati növekedés miatt a Vivre 80 százalékos növekedésre számít a 2019. év azonos időszakával összevetve.
„Különleges Black Friday akcióra és több mint 10 millió eurónyi bevételre számítunk elemzéseink alapján. Nyár óta dolgozunk a marketingstratégiánkon, készletünkön, az árainkon és a termékeken. Több mint 24 000 m2-rel növeltük raktárainkat és új felszerelést szereztünk be, amikkel automatizáltuk a rendelések csomagolását és kiszállítását”, kezdte Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője és társalapítója. „Mindemellett fejlesztettük az infrastruktúránkat is, hogy a jelenlegi forgalom háromszorosát is bírja a rendszerünk. Úgy vélem, felkészültünk a nagy keresletre és vásárlóink szükségleteire, akik érdeklődéssel várják az akciót.”
A Vivre.hu kedvezményei a webáruházban szereplő összes termékkategóriára érvényesek lesznek november 15-ig. Idén a látogatók konyhai kiegészítőket 890 Ft-tól, dekorációkat 1490 Ft-tól, szőnyegeket 2590 Ft-tól, életmódtermékeket 2290 Ft-tól, világítótesteket 4290 Ft-tól, székeket 6790 Ft-tól és kanapékat 57 990 Ft-tól vásárolhatnak.
A Vivre új applikációja idén ősszel jelent meg, amelyben a legfrissebb funkció, az AR (Augmented Reality) javítja a vásárlás élményét. Ennek segítségével a látogatók képek alapján elhelyezhetik a termékeket otthonaikban, mielőtt megvásárolnák azokat.
Kapcsolódó cikkek
- A járvány nyertesei a webáruházak
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ajándék mobiladatot kapnak a Prime csoportos ügyfelek
A Yettel márka közelgő első születésnapja alkalmából a szolgáltató most induló promóciójában 1 millió GB mobiladatot oszt szét hangalapú tarifával rendelkező Prime csoportos ügyfelei között. A Yettel célja, hogy a megbízható hálózat élményét ügyfelei megoszthassák egymással, ezért az arra jogosult ügyfelek egyszeri extra 100 GB adatot igényelhetnek és oszthatnak meg más Yettel-előfizetőkkel, vagy azt saját maguknak aktiválhatják.
Trendek a logisztikában
A korona-vírus járvány okozta rendelkezések felgyorsították az online vásárlás felé való átállást megváltoztatva ezzel a vásárlási szokásokat. Az online értékesítés növekedése az intralogisztikai és raktári műveletek felfutását eredményezte. Nemzetközi és hazai viszonylatot nézve is egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy sikerének kulcsa a belső termelési és elosztási folyamatok optimalizálásában, vagyis az intralogisztikában, és annak automatizálásában rejlik. De milyen kihívásokkal szembesül a logisztikai iparág, és milyen trendek várhatóak? A QLM piaci körképe.
A Fujitsu folyamatos oktatási programot indít viszonteladó partnerei számára
A Fujitsu SELECT Expert viszonteladó partnerek mostantól könnyebben bővíthetik és frissíthetik versenyelőnyt biztosító, értékes informatikai ismereteiket. A Fujitsu 1 millió euró beruházással elindított folyamatos oktatási programja új szemléletet képvisel a képzés terén, és három fő pilléren nyugszik: oktatás, eszközök és közösség.
Eljöhet az idő, amikor már csak virtuálisan hordjuk a kedvenc zenekari pólónkat
Ki ne örülne egy olyan tárgynak, ami a kedvenc focicsapatára, énekesére vagy humoristájára emlékezteti? Egy magyar startupnak hála eddig soha nem látott formában szerezhetjük be ezeket a relikviákat – ráadásul úgy, hogy közben óvjuk a környezetünket is. A kezdeményezéshez a hazai sztárok közül elsőként Aranyosi Péter csatlakozott, tőle akár ingyenes pólót és bögrét is beszerezhetünk.
Maximális ügyfélelőny a digitális átalakulásban
A több mint két éve alakult Eplan Partnerhálózathoz időközben mintegy hatvan cég csatlakozott. Az olyan stratégiai partnereket, mint a Phoenix Contact, a Siemens és a Rockwell Automation, valamint a technológiai partnereket – köztük az ABB, a Lapp Kabel, a Wago és a Weidmüller – egyetlen vezérelv köti össze: a legmagasabb fokú integrációs képesség biztosítása az Eplan és saját megoldásaik között. A digitális átalakulás korszakában mindenki egyesíti erőit annak érdekében, hogy a különféle szoftveralkalmazások, például a termékkonfigurátorok, a CPQ-k, PLC-k, PLM/ERP-k ideálisan kommunikáljanak egymással.