A legfontosabb tudnivalók honlapkészítés előtt
Igényes, minőségi weboldal nélkül nem tudsz hosszú távon sikeresen vállalkozni. Egy jó weboldal növeli a célközönséged bizalmát céged iránt, és megsokszorozhatja az eladásokat. Mire figyelj, ha megbízol valakit honlapod elkészítésével? Érdemes esetleg inkább neked hozzákezdeni?
Mire figyelj, ha te készítenéd el a saját honlapod?
Ebben az esetben érdemes átgondolnod ezt a három alapvető dolgot:
- Van rá elég időd?
Teljesen kezdőként egy tartalomkezelő rendszerben (mint például a Wordpress) sablon alapján is minimum több nap egy néhány aloldalas bemutatkozó weboldal elkészítése (és akkor még egyáltalán nem a kész honlapról beszélünk, ahol minden szín, szöveg és kép fel van töltve).
- Megéri a befektetett időd?
Egy kis számolással hamar kiderülhet, hogy a honlapkészítéssel töltött időd kétszer olyan drága, mintha megbíztál volna valakit. (Például ezalatt az idő alatt foglalkozhattál volna az értékesítéssel.)
- Egyedi honlapot szeretnél?
Fontos végiggondolnod, mennyire szeretnéd a saját vállalkozásod képére alakítani a honlapod. Megelégszel-e például egy Wordpress sablonnal, aminél korlátozottak a szerkesztési lehetőségek. Gondold végig, hány aloldalt szeretnél, szükséged van-e speciális funkciókra (például beépített mezők, kártyás fizetés az oldaladon stb.).
Mire figyelj, ha megbízol valakit?
Ha a fentiek alapján úgy érzed, érdemesebb lenne profikra bízni weboldalad elkészítését, próbálj olyan szolgáltatót választani, akinél mindent megtalálsz egy helyen: vagyis segítenek a domain ügyintézésében, a webtárhely kiválasztásában és a weblap elkészítésében is. Érdemes körülnézned például az AB Plusz honlapján, ha teljes körű honlapkészítési szolgáltatást szeretnél.
Mire kell még figyelned ebben az esetben? Nagyon fontos a gördülékeny kommunikáció: milyen gyorsan reagál a szolgáltató a kérdéseidre? Probléma esetén elérhetőek akár hétvégén is? Ez akkor is kiemelten fontos lesz, ha kész a weboldalad: ha péntek este válik elérhetetlenné a honlapod (az egyik fő értékesítési csatornád), elég nagy luxus lenne hétfő reggelig várni a hiba elhárításával. (Egy ilyen helyzetben az idő szó szerint pénz.)
Érdemes utánanézned, van-e a szolgáltatónak referenciája, találsz-e róla értékeléseket. Milyen részletesen írja le, hogyan dolgozik? (Például mikor ad árajánlatot? Ha még azelőtt, hogy elmondtad volna pontosan, hogy mit szeretnél, kezdj el gyanakodni: enélkül honnan tudná, mennyi időt és fejlesztést igényel az elkészítése?)
Nézz utána, hogy reszponzív, keresőbarát oldalt készít-e. Ezenkívül fontos, hogy miután kész a weboldalad, letesztelhesd, hogyan működik, és ha módosításra van szükség, ez ne legyen akadály.
Bárhogy is döntesz, a legfontosabb, hogy olyan honlapod legyen, ami illik hozzád és a vállalkozásodhoz, így segít elérni az üzleti céljaidat.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Új honlapot indított a Raben Group
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Elindult az ország első randihelyszín-ajánlója
- Egyéni ízléshez igazítja a híreket a legújabb hírszerkesztő oldal, a fress.hu
- A hazai weboldalak közel fele nem biztonságos
- Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat
- Budapesttel erősít a leglátogatottabb magyar utazási oldal
- Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja
- Megújult a Safer Internet Program (SIP) honlapja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.
Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban
Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.