Megérkezett a Stripe Magyarországra
A mai naptól hivatalosan is elérhetőek Magyarországon a Stripe fizetési szolgáltató megoldásai, amelyek a helyi internetes vállalkozásokat segítik abban, hogy megjelenjenek a világpiacokon és fizetési tranzakciókat fogadjanak a világ bármely pontjáról.
„Magyarország gazdag a vállalkozói és technológiai tehetség tekintetében, és meggyőződésünk, hogy még több magyar online vállalkozásnak lenne lehetősége akár világszerte terjeszkednie", mondta Marcin Misztal, a Stripe kelet és közép-európai régióért felelős vezetője. „A Stripe célja, hogy minél több vállalatnak segítsen, hogy kreativitásuknak és ambícióiknak a földrajzi korlátok ne szabhassanak határt.”
A Stripe infrastruktúra segítségével a vállalkozások pár kattintással elérhetik a világpiacokat
Mostantól kezdve a hazai vállalkozások akár 10 percen belül fogadhatnak fizetési tranzakciókat több mint 130 valutában. A Stripe most először hozzáférést biztosít számukra a Stripe Globális Fizetési és Treasury hálózatához. A fizetési tranzakciók fogadása mellett a vállalatok kezelhetik az előfizetéseket, fizethetnek harmadik feleknek és optimalizálhatják a mobil fizetéseket a Stripe használatával – mindezt egy központi felületről. A Stripe olyan mobil pénztárcákhoz is hozzáférést biztosít a felhasználóinak, mint az Apple Pay és a Google Pay.
A Stripe lendületet ad az új internetes üzleti modellek fejlődésének, és segíti a hagyományos vállalkozásokat az innováció gyorsabb megvalósításában
Ahogy egyre több tevékenység költözik a világhálóra, új online vállalkozás kategóriák jöttek létre az elmúlt években, ideértve a piactereket, a közösségi finanszírozást és az előfizetésen alapuló vállalkozásokat. A Stripe ezen vállalkozások igényeihez szabott megoldásokat kínál, és olyan eszközökkel támogatja a szoftverfejlesztőket és a vállalkozókat Európa-szerte, amelyek segítségével csatlakozhatnak a jövő online óriásainak soraihoz.
A COVID-19 járvány felgyorsította az internetes felületekre való áttérést. Számos kisvállalkozás, amely idén először hozott létre online boltot, a Stripe-ot választotta fizetési partnerének. Csak Európában több mint 100.000 vállalkozás csatlakozott a Stripe-hoz a 2020 márciustól júniusig tartó négy hónap alatt.
A Stripe szolgáltatásai egy ideje a bétatesztelők számára már elérhetőek volt Magyarországon, és az első visszajelzések nagyon biztatóak: „Már régóta vártam, hogy a Stripe szolgáltatásai Magyarországon is elérhetőek legyenek. Több más, helyi szolgáltatóval is próbálkoztam. De egyikük sem rendelkezett olyan adottságokkal, amelyekre a vállalkozásunknak szüksége lenne. Webshopunkon keresztül többek között előfizetéseket is vásárolhatnak az érdeklődők és a Stripe ezt is tökéletesen tudja kezelni. Emellett fontos kiemelni, hogy a Stripe valamennyi szolgáltatása kimagasló a piacon, az onboardingtól és a rendszer felállításától kezdve a riportáláson és a biztonságon át egészen a visszatérítések kezeléséig.” – Bánfalvi Carolyn, társalapító, Taste Hungary.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb fontos weboldalakat tesz elérhetővé adatforgalom használata nélkül a Vodafone
- A UPC Direct kihagyhatatlan ajánlattal készül az ünnepekre
- EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan
- Hatékony termékkeresés a GLAMI szolgáltatásával
- Digitális oktatást támogatja a Vodafone és a Mozaik Kiadó közös szolgáltatása
- EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól
- A HMD Global jelentős bejelentéseket tett, és megkezdte a Nokia 8.3 5G értékesítését
- Kedvezményekkel indul az ősz a Telenornál
- Szeged a DIGI új zászlóshajója
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bízzuk a robotolást a robotokra!
Időről időre visszatérő aggály, hogy a robotok elveszik az emberek munkáját. Valójában azonban leginkább azokat az egyszerű és gyakran ismétlődő feladatokat lehet rájuk bízni, amelyek összességében sok időt vehetnek el az értékesebb, üzleti szempontból hasznosabb munkáktól. A Micro Focus szakértői arra hívják fel a figyelmet, hogy manapság már nagyon könnyű a robotoknak és a szoftvereknek átadni ezeket a teendőket. Így hatékonyabbá válik a szervezet működése, és az alkalmazottak fontosabb tevékenységekre koncentrálhatnak.
Intelligens navigáció és vezeték nélküli töltés mini-holdrobotok számára
A robotoknak energiára van szükségük, még a Holdon is. Az elektromos áramot általában fedélzeti napelemekből nyerik, ám a kisebb méretű robotoknak kiegészítő áramforrásra is szükségük van. Ehhez két új technológiát – a vezeték nélküli töltést és az intelligens önálló navigációt – kombinálják a kutatók. A kisméretű robotokat úgy szerelik fel és tanítják be, hogy kiszámíthatatlan körülmények között is eljussanak a vezeték nélküli dokkolóállomásukhoz. Mindezt olyan környezetben, ahol a GPS technológia nem alkalmazható.