Több százan látogattak már el a Hörmann virtuális kiállítótermébe
A Hörmann folyamatosan keresi az új megoldásokat, hogy a koronavírus miatt megváltozott helyzetben is ki tudja szolgálni vásárlóit. A vállalat az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet szentelt a digitális fejlesztéseknek.
A Hörmann központi telephelyén egy jól felszerelt bemutatóterem várja a vásárlókat, hogy személyesen is megtekinthessék a vállalat kínálatát és kipróbálhassák a termékeket. A lehetőség népszerű a vásárlók körében, de a vírushelyzet miatt a személyes látogatások száma korlátozott, ezért döntött úgy a vállalat, hogy digitális térben is létrehozza bemutatótermét, hogy az ország bármelyik pontjáról megnézhessék a vásárlók a garázskapukat, a bejárati- vagy beltéri ajtókat. Az indulás óta több száz látogató kereste fel a virtuális kiállítótermet, ahol a vásárlók részletes információkat kaphatnak a vállalat termékeiről.
,,Számunkra nem újdonság a digitalizáció, mivel az elmúlt években tudatosan fejlesztettük az ilyen jellegű szolgáltatásainkat. Elég csak a Smart Key-re vagy a BiSecur okoszárunkra gondolni. Júniusban bejelentettük az úgynevezett konfigurátort, amely a bizonytalan vásárlóknak segít álomotthonuk kialakításában. A honlapunkon található program segítségével néhány kattintással elérhetőek a termékek, amelyeket az érdeklődők könnyen a saját otthonuk képére formálhatnak, legyen szó új felületről, méretről vagy színről. A legújabb szolgáltatásunkkal, a virtuális kiállítóteremmel azt szeretnénk, ha vásárlóink az otthon kényelméből is megfelelő tájékoztatást kapnának termékeinkről” - mondta el Szujó László, a Hörmann Hungária Kft. cégvezetője.
A német székhelyű vállalat konfigurátora, a bizonytalan vásárlóknak segít álomotthonuk kialakításában. A honlapjukon található program segítségével néhány kattintással elérhetőek a termékek, amelyeket könnyen a saját otthonunk képére formálhatunk, legyen szó új felületről, méretről vagy színről.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új technológiák forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát
Az elmúlt években számos új technológia jelent meg a pénzügyi szektorban, amelyek forradalmasíthatják a fizetési ökoszisztémát. Az AFR 2.0 és a szupertárcák a legújabb innovációknak tekinthetők ezen a területen, amelyek azt ígérik, hogy alapjaiban változtatják meg a fizetés jövőjét. Segítségükkel az ügyfelek egységes és kényelmes fizetési élményben részesülnek, míg a pénzügyi szolgáltatók számára lehetőség nyílik újfajta üzleti modellek kialakítására.
Zöld gasztroreformot hirdet a magyar startup
Mintegy 550 millió forintot fordíthat növekedésére a Greenstic Europe Kft. (Greenstic) az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures befektetésének köszönhetően. A környezetbarát, egyszer használatos éttermi eszközöket forgalmazó vállalkozás regionális szinten bővíti tevékenységét, miközben célul tűzte ki a gasztroszektor környezettudatossá tételét, és a körforgásos gazdasági modell alkalmazását is.
Szerverhardver frissítés vs. váltás a legújabb platformra – melyik éri meg jobban?
Az elmúlt időszak gazdasági kihívásai az adatközponti IT-infrastruktúrákat sem kímélik. Egy korábbi felmérés adatai szerint 2020-ban még a válaszadók 42 százaléka azt vallotta, hogy két-három évente frissíti adatközponti szervereit, míg 26 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy ezt minden évben megteszi.
Ez várható idén az okosotthon eszözök piacán
Az okosotthon-technológia folyamatosan fejlődik, ez 2023-ban sincs másképp. Az okosotthon megoldások az elmúlt néhány évben hosszú utat tettek meg, új trendek és technológiák léptek színre a hatékonyság, a kényelem és a biztonság érdekében. A cseh Tesla okosotthon márka bemutatja az idei év legforróbb okosotthon trendjeit.
Az Influence Media nyerte a Continental Magyarország kommunikációs tenderét
Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental országos vállalati kommunikációs osztályának, illetve a gumiabroncs üzletágának nyújt kommunikációs szolgáltatást.