Digitális kijelzőként is szolgáló automata ajtót fejleszt az LG és az Assa Abloy

forrás: Prím Online, 2020. december 18. 16:05

Szándéknyilatkozatot írt alá az LG Electronics (LG) és az ipari, kereskedelmi létesítményekben, illetve lakóingatlanokban használatos automata tolóajtók piacvezető gyártója, a svéd ASSA ABLOY Entrance Systems. A megállapodás értelmében a felek közösen dolgoznak az átlátszó OLED kijelzővel egybeépített önműködő ajtók fejlesztésén, sőt, az első, kereskedelmi alkalmazásra és fogyasztói élményre koncentráló innovatív megoldást már be is mutatták.

Az új termék az LG átlátszó LG OLED kijelzőjének (55EW5G modell), a SuperSign integrált, szoftveralapú tartalom megoldásnak, valamint az ASSA ABLOY önműködő üveg tolóajtójának kombinációja révén született. Az integrált kijelzőnek köszönhetően eddig nem látott módon juttathatók el reklám- és marketingüzenetek az üzletbe lépő vásárlóknak, irodaházakban alkalmazva pedig a munkavállalók felé történő kommunikáció új eszközeként használható.

 

 

Az LG WRGB technológiájának köszönhetően az OLED kijelző saját fény kibocsátásra képes pixelei pontos színvisszaadásra, kivételes fényerőre és kontrasztarányra képesek. A dél-koreai gyártó átlátszó OLED technológiája ideális megoldás az ASSA ABLOY által gyártott, edzett üvegből készülő, tartós és biztonságos automata tolóajtóihoz, hiszen úgy marad látható az, ami az üvegajtón túl van, hogy közben a kijelző hasznos információkat szolgáltat.

 

„Az LG, mint a legújabb generációs digitális kijelzők piacának vezető gyártója, és az ASSA ABLOY, mint az automata tolóajtók vezető gyártója együtt dolgozik azon, hogy izgalmas és új digitális környezetet alkossanak meg” — mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti kijelzők üzletágának vezetője. „Korábban a világ minden táján használatos nagyméretű és átlátszó OLED kijelzőink igen hatékony médiumnak bizonyultak, most pedig mindezt még magasabb szintre emeljük.”

 

 

„Mindannak, amit teszünk, az innováció áll a középpontjában” — fogalmazott Christopher Norbye, az ASSA ABLOY bejárati rendszerek divíziójának ügyvezető alelnöke. „Igazán büszke vagyok arra, hogy az LG-vel együtt az új átlátszó OLED-es automata tolóajtó révén egy úttörő terméket tudunk ajánlani vásárlóinknak. Ezzel a fantasztikus új megoldással vevőink kiemelkedhetnek a versenytársaik közül, hiszen egyedi márka- és ügyfélélményt kínálhatnak.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A SodaStream újrahasznosított műanyagból készülő szódagépeket fejleszt

A SodaStream hétfőn elindította idei Föld Napja kampányát, amely a „Ne csak megossz, cselekedj” mottóval szólítja meg az embereket. A világ legnagyobb szódagépgyártója humoros és szórakoztató módon arra kívánja felhívni a földlakók figyelmét, hogy ne elégedjenek meg azokkal a lehetőségekkel, amit a közösségi oldalak kínálnak, hanem a való életben is tegyenek lépéseket egy-egy jó ügy, például a Föld védelme érdekében. A SodaStream kampányához Randi Zuckerberg is csatlakozott, aki az ezzel kapcsolatos videóban is feltűnik. 

2021. április 20. 13:55

Univerzális automatizálással léphetnek új szintre a gyártócégek

Sikeresen reagált a COVID-járvány jelentette kihívásokra az Ipar 4.0 megoldásokat már a krízis előtt alkalmazó termelőcégek túlnyomó többsége a McKinsey&Company felmérése szerint. A Schneider Electric az idei Hannover Messe kiállításon alkalmazások, szolgáltatások és termékek sorát mutatta be, amelyek segíthetik a vállalkozásokat abban, hogy az új ipari forradalom éllovasai legyenek, illetve felszólította az iparági szereplőket az univerzális automatizáció támogatására. 

2021. április 20. 12:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05