Ismét lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra!

forrás: Prím Online, 2020. december 21. 16:58

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Sportmarketing Tagozata immár második alkalommal hirdette meg a magyar Sportmarketing Díjat, amelyre január 31-ig várják a pályázatokat. A pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.

Az MMSZ Sportmarketing Tagozata által tavaly ősszel életre hívott Sportmarketing Díj kiváló lehetőség arra, hogy a kommunikációs szakemberek megmutassák és megismerjék a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb hazai kampányait és az abban rejlő üzleti értéket.

 

A pandémia által alapjaiban érintett sportvilág nehéz éven van túl, az iparág szereplői közül a sportolói és szponzori oldalról is újratervezésre volt szükség. A 2020-as évben elmaradt nagy sportesemények (pl. olimpia, labdarúgó Európa-bajnokság) miatt a marketingaktivitások is átalakultak, ezért a Díj kiírói az előző évhez képest két új kategóriát vezettek be. A legértékesebb sportolói/sportcsapat/esport márka, legjobb sportszponzoráció és a legkreatívabb közösségi média kommunikáció mellett győztest hirdetnek az Etikai díj és a Hűség díj kategóriájában is, amellyel a kifejezetten a pandémiára adott válaszreakciók sikerességét ismerik el.

 

„Habár anyagi értelemben a sportszektor volt az egyik legnagyobb kárvallottja a 2020-as évnek, idén is találkozhattunk olyan előremutató megoldásokkal, amelyek egyedülállónak számítanak a piacon. A pandémia miatt mindenhol az újratervezés volt a cél, és azok kerülhettek ki győztesen a válsághelyzetből, akik gyorsan mertek és tudtak is változtatni.” - emelte ki Dudás Hunor, a Tagozat elnöke. Hozzátette: „A díjjal most elsősorban azokat szeretnénk elismerni, akik a nehéz helyzet ellenére is kitartottak és kiemelkedő munkát végeztek a sportmarketing szakterületén, példát mutatva ezzel iparágunknak.”

 

A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül egy shortlist a legjobb pályamunkákból. A pályaműveket egy 10 fős, nemzetközi és hazai marketingszakemberekből álló zsűri értékeli. Az általuk adott pontszámok alapján alakul ki a végső sorrend, melynek megfelelően bronz, ezüst és aranydíjas nyerteseket hirdetnek majd.

 

A 2020-as MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái:

 

1. Legjobb sportszponzoráció

Egyéni sportoló, sportcsapat, esport, egyesület, szövetség támogatásán keresztül a szponzoráló cég vagy annak márkája és a támogatott sportoló/csapat hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.

 

2. Legértékesebb sportoló /sportcsapat /Esport

Független értékelő cég által végzett online és social media monitoring alapján meghatározott TOP 10-es lista mindhárom kategóriában.

 

3. Legkreatívabb közösségi média kommunikáció

Egyéni sportoló vagy sportcsapat, aki az elmúlt egy évben új eszközökkel, kreatív, újszerű és egyedi megközelítésben használta valamely közösségi csatornáját, példát állítva ezzel a hatékony sportolói márkaépítésre és a fan engagement elősegítésére.

 

4. A sporttársadalom legjobb válasza a Covid-19-re

Kifejezetten a járványhelyzetre reflektáló kampány, marketing célú együttműködés / kommunikáció díjazására életre hívott kategória. Ide tartozik: közösségi média kommunikáció (poszt vagy sorozat), társadalmi felhívás, aktivizáció. Díjazható a szponzoráló cég van annak márkája, ügynökség, sportoló/csapat.

 

5. Hűség-díj (Nem pályázható)

A Tagozat vezetősége által odaítélt díj, a zsűri beleegyezésével és hozzájárulásával. A díj missziója kiemelni azokat a szponzoráló cégeket, akik a váratlanul kialakult helyzetben kiálltak a támogatott sportolóik, csapataik mellett és/vagy új kampánnyal is erősítették összekapcsolódásukat az említett tényezők ellenére is.

 

A kezdeményezésről további információ a www.sportmarketingtagozat.hu-n olvasható.

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra lehet pályázni a HR Best Futureproof Organizations kategóriájában

November 14-ig pályázhatnak a vállalatok a legjobb hazai HR gyakorlatokat díjazó HR Best „Futureproof Organizations” kategóriájában. A Microsoft által harmadszor meghirdetett díj célja, hogy a technológia és az ember kooperációját ötvöző jó gyakorlatokat megmutassák a szakmai nyilvánosságnak. Ez annál is inkább fontos, hiszen – mint az Csanak Gabriella marketing- és operatív igazgató, valamint Szentpétery Boglárka HR igazgató október 21-én a HR Festen tartott előadásából is kiderült – a hibrid munkavégzés paradoxonának megoldása lesz az évtized HR kihívása.

2021. október 24. 17:52

Négy rádiós pályázaton hirdetett nyerteseket a Médiatanács

Többszöröse – bizonyos esetekben több tízszerese – a napi-, heti- és havilapok lapszámának weboldalainak/oldalainak látogatottsága a terjesztett példányok számánál – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának e heti ülésén elfogadott új tanulmányából. A grémium a szerződéses vállalások és a termékmegjelenítésre, támogatásra vonatkozó szabályok megszegése miatt szabott ki bírságot, valamint figyelmeztetett szolgáltatókat, és rádiós frekvenciapályázatokkal kapcsolatos döntéseket is hozott – többek között két vidéki és két fővárosi médiaszolgáltatási lehetőség pályázati eljárásában állapított meg nyerteseket. 

2021. október 18. 11:03

Magyar startupokat is várnak egy kéthetes bécsi tréningre

Az EIT Manufacturing és a Bécsi Gazdasági Ügynökség 2021. novemberében kéthetes programot szervez gyártással foglalkozó közép-kelet-európai startupok számára. A tíz kiválasztott cégnek lehetősége nyílik a bécsi startup-szcéna megismerésére, izgalmas konferenciákon és találkozókon vehetnek részt, valamint intenzív mentorálással is segítik őket. Magyar startupokat is várnak, jelentkezni október 11-ig lehet.

2021. szeptember 30. 14:28

Az ABB várja az egyetemi hallgatókat 2022-es női mentorprogramjára

A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével. 

2021. szeptember 27. 13:56

Széchenyi-egyetemi spinoff vállalkozás nyert támogatást termékfejlesztésre és hasznosításra

A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal pályázatán elnyert támogatásnak köszönhetően üzletileg hasznosítható termék válhat a Széchenyi István Egyetem két kutatója, dr. Kovács Norbert és dr. Fülep Dávid vezetésével fejlesztés alatt lévő projektportfóliómenedzsment-szoftverből. Maga az egyetem, illetve az intézmény Menedzsment Campusa a szellemi termék létrejöttében, a pályázat előkészítésében és beadásában is fontos szerepet játszott.

2021. szeptember 20. 12:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20