December 25-én kommunikáltak legtöbbet a Telenor ügyfelei

forrás: Prím Online, 2020. december 28. 12:57

Az idei, koronavírus-járvány miatt rendhagyó karácsonyon a személyes találkozások helyett feltehetően többen köszöntötték egymást telefonon és többen töltötték online térben a közös ünnepi időt. Erre utal az előző évek trendjéhez képest nagyobb növekedés az idén karácsonykor mért mobilnet-forgalomban, a hanghívások hosszában, sőt az SMS-forgalomban is a Telenor hálózatán.

Az előző évhez képest idén a december 24, 25, 26-i napokon átlagosan 29%-kal nőtt a mobilnet-forgalom a Telenor hálózatán. A legintenzívebb nap december 25-e volt, és érdekes módon a napon belül a 10, 11, 12 órás időszakban volt legélénkebb a hálózati adatforgalom, amiből feltételezhető az is, hogy az ünnepi ebéd előtti online családi találkozók zajlottak ekkor nagyobb számban.

 

 

A korábbi évek karácsonyaival közel azonos számú telefonhívás mellett megfigyelhető, hogy idén 30%-kal nőtt a beszélgetések átlagos hossza. A legjelentősebb növekmény december 25-én az esti órákban 20 és 23 óra között volt tapasztalható, feltételezhetően az ünnepnap végén telefonon köszöntötték szeretteiket a Telenor ügyfelei.

 

Az ünnepek alatt mért SMS-forgalomból az látható, hogy a karácsonyi napokon egyre növekvő szerepet kapott ez a kommunikációs forma is, a legtöbb üzenetet december 26-án küldték a Telenor ügyfelei, a három napon átlagosan 11%-kal többet, mint az előző év karácsonyán.

Mobilszolgáltatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az MVM NET és a CETIN közösen tesztelte az 5G-t

Az MVM NET Zrt. és a CETIN Hungary Zrt. városi környezetben és agrárgazdaságban tesztelte, hogyan lehet gazdaságosan 5G hálózatot kiépíteni és működtetni olyan helyszíneken, ahol ezt az 5G alapú alkalmazások elterjedése, illetve az adatforgalom növekedése szükségessé teszi. A független, integrált infrastruktúra-szolgáltatók a teszt tapasztalatai alapján megállapították: fenntarthatósági és gazdaságossági szempontok miatt sok esetben a hálózatot célszerű egyetlen szolgáltatónak kiépíteni és üzemeltetni, majd azon több operátor számára szolgáltatást nyújtani.

2023. március 22. 17:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció

2023. március 21. 09:59

Töretlennek tűnik a csaló e-mailek és SMS-ek terjedése – van megoldás

2023. március 14. 20:32

IT Akadémiát indított a BME VIK és a Qualysoft

2023. március 9. 14:08

DEUTSCHE TELEKOM innovációk az idei Mobil Világkiállításon

2023. február 28. 12:48