Magyar megoldás a sportszponzoráció élvonalában
Az év legjobb sportszponzorációs projektjeit díjazó ESA Awards üzleti versenyén dobogós helyezést ért el a magyar fejlesztésű ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ szurkolói képküldő alkalmazás. A díjnyertes kampányban az angol Wasps rögbicsapat, valamint partnere, a Vodafone vett részt, akik az applikációnak köszönhetően sokkal közvetlenebb módon kapcsolódhattak szurkolóikhoz, és a járványügyi korlátozások ellenére is a helyszínen -virtuálisan- buzdíthatták kedvenceiket.
Európa legjobbjai között
Az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) minden évben egy nagyszabású díjátadó esemény keretein belül hirdeti ki az adott időszakban példamutatónak ítélt szakmai projektjeit. A brit szervezet szerte a kontinensen figyeli az iparág előremutató megoldásait, melyek közül 2020-ban egyértelműen a járványügyi helyzet ellenére is kiválóan teljesítő, kreatív projekteket részesítették előnyben.
A Seyu alkalmazása augusztusban debütált az Egyesült Királyság egyik legnépszerűbb rögbi klubjánál, a coventry-i székhelyű Wasps csapatánál. Az együttműködés során az applikáción keresztül beérkezett fotókat a Wasps óriáskivetítőjén, valamint a közvetítésben is jól látható LED falon jelenítették meg, egy új, virtuális élményt adva ezzel többezer, az otthonába kényszerült elhivatott szurkolónak. A kampány ideje alatt a megosztott szurkolói fotók több mint 1,4 millió megjelenést értek el a közösségi médiában, amivel a klub extra figyelmet és kézzelfogható üzleti értéket generált a projektet szponzoráló telekommunikációs partnerének.
Spanyolországban is felfigyeltek a megoldásra
A Magyarországon már több mint 200 eseményen bizonyított (Telekom Veszprém, MOL Fehérvár FC, Újpest FC, DVSC) cég a nemzetközi piacon is egyre aktívabb tevékenységet folytat. A most díjazott brit projekt mellett olyan partnerekkel működnek együtt, mint a spanyol Leganés, Celta Vigo, Real Valladolid és Real Sociedad csapata, valamint állandó az érdeklődés a többi európai topligában versenyző klubtól is.
Kapcsolódó cikkek
- Fuss, túrázz, evezz és bringázz a GeoGO több mint 600 virtuális útvonalán
- Hamarosan a bankok működését is segítheti az Ecomate app
- A hírközlési hatóság megkezdte az ingyenes adattörlő alkalmazás előkészítését
- Egy éve indult el az ÉletMentő alkalmazás
- Az Óbudai Egyetem kiberbiztonsági képzését támogatja a Vodafone
- Már lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- A Vodafone meghosszabbítja a UPC mail fiókhoz való hozzáférést
- A magyar Viber felhasználók 73 százalékának a digitális adatvédelem a legfontosabb
- A Vodafone 49,1 milliárd forintért vásárolt frekvenciákat
- Három szolgáltató 150,2 milliárd forintért licitált mobilfrekvenciákra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.