Március 15-én indul a Paramount Network háromhetes kvízjátéka

forrás: Prím Online, 2021. március 13. 11:42

Három hét, 21 filmes este, 105 fogós kérdés. Különleges filmkvízt hirdet nézőinek a Paramount Network! A helyesen válaszolók közül egy szerencsés filmrajongó négy éjszakás utazást nyerhet Los Angelesbe, ahol egy Paramount filmstúdió VIP-belépővel beleshet a színfalak és a leghíresebb alkotások forgatási helyszínének kulisszái mögé.

Minden tudásukra szükségük lesz a filmimádóknak ahhoz, hogy március 15. és április 4. között minél több helyes választ adjanak a Paramount Network kvízjátékán. Három hét leforgása alatt, 21 estén át láthatják a nézők a csatorna legnépszerűbb alkotásait, amelyekkel kapcsolatban naponta 5 kérdésre kell válaszolniuk. Érdemes a 21.00 órakor kezdődő filmeket minden este követni, hiszen ezek ideje alatt a képernyőn megjelenő két kérdésre adott helyes válasszal 2-2 pontot lehet gyűjteni. Ezzel párhuzamosan online is folyik majd a játék, ahol három kvízkérdésre kell jól válaszolni, amivel 1-1-1 pontot tud a játékos bezsebelni. Aki minimum 36 pontot összegyűjt a játék ideje alatt, az bekerül az április 6-ai sorsolásba, így megnyerheti akár a fő- vagy a különdíjat is!

 

 

Megéri játszani, hiszen a csatorna értékes nyereményeket kínál! A győztest – amint azt a járványügyi viszonyok engedik – Los Angelesbe reptetik, és egy speciális VIP-belépővel még a Paramount Pictures filmstúdióba is tehet egy felejthetetlen látogatást. (Amennyiben a nyertes nem élne a lehetőséggel, a legmodernebb televíziók egyikét is megkaphatja az út helyett.) A különdíjas egy Samsung QLED okostévével lesz gazdagabb, de hetente 10 db kanapécsomag is gazdára talál, ami a Paramount Network mozis esték „kötelező kellékeit”; egy kényelmes pulóvert, egy puha takarót és az elengedhetetlen popcornt is tartalmazza.

Kulcsszavak: Paramount Network film

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Friss kutatással jelentkezik a Dell

A Dell Technologies új felmérése szerint, két évnyi gyors digitális átalakulás tapasztalatai alapján, az informatikai vezetők fele úgy gondolja, a cége tisztában van azzal, hogy mire van szükség a munkaerő digitális átalakításához. Azonban sok alkalmazottnak nehezére esik lépést tartani a gyors változással. A kutatás több mint 40 országban zajlott 10 500 válaszadó bevonásával. A megkérdezettek több mint kétharmada úgy gondolja, hogy a cégek az átalakulásra irányuló projektek megtervezésekor nem vonják be kellően az alkalmazottakat. 

2022. november 26. 15:29

Digitalizációból állít követendő példát a hazai cégek elé a Digiméter

Mi a közös a közösségi médiára specializálódott Klausz Social Group ügynökségben, a Hunnia Kristály vendéglátóipari nagykereskedésben és a Lumenet prémium világítással foglalkozó webáruházban? Mind a három cég úgy döntött pár évvel ezelőtt, hogy a digitalizáció segítségével fejlődik tovább, amiben olyan sikeresnek bizonyultak, hogy 2022-ben elnyerték a Digiméter-díjat. 

2022. november 26. 13:25

Kutatás: fontosnak tartjuk az adatbiztonságot, mégsem teszünk eleget a védelem érdekében

Nemcsak a számítógépen, de a mobiltelefonon is szükséges védekeznünk az adatlopás, a hackerek vagy a nemkívánt tartalmak megjelenése ellen. Egy friss kutatás rávilágított, hogy bár a többség fontosnak tartja az adatbiztonságot, a válaszadók jóval kisebb hányada használ bármiféle adatvédelmi megoldást. A Yettel az idei, 10. alkalommal megrendezett Európai Kiberbiztonsági Hónapot követően új, internet-biztonsági szolgáltatást indított.

2022. november 26. 11:40

A Schneider Electric megoldásaival takarékoskodik a CLAAS

A Schneider Electric által szállított hálózatfelügyeleti rendszerrel tette hatékonyabbá energiafelhasználását a CLAAS Hungária Kft. A megoldás a költségek csökkentése mellett a karbantartást is támogatja, és a vártnál jóval gyorsabb megtérülést hozott: egy év, vagy még rövidebb idő alatt visszahozták a befektetett összeget a rendszerek, a fűtésvezérlés például mindössze egy szezon alatt.

2022. november 26. 10:12

Majdnem minden háztartásban van tévé, erre használjuk a legtöbbet

Tízből kilenc háztartásban van tévé, amelyet a magyarok közel fele naponta 1-3 órára kapcsol be – derült ki egy friss kutatásból. A felmérésben részt vevők tévénézésre és streamingre használják leggyakrabban a készülékeket, és az árra a legérzékenyebbek, ha tévévásárlásra kerül a sor. A Hisense kutatásából az is kiderült, hogy sportközvetítéseknél a minél nagyobb képernyőméret és a tévé képfelbontása a legfontosabb, új készüléket pedig mindössze a megkérdezettek 13 százaléka venne az elkövetkezendő egy évben.

2022. november 25. 18:46

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!

2022. november 23. 09:55

Az energiatárolás lehet a válság megoldásának kulcsa

2022. november 18. 09:55

Iskolák is lehetnek a kiberbűnözők célpontjai?

2022. november 7. 15:56

A Green Fox Academy a Sandberg Capitallal folytatja nemzetközi expanzióját

2022. október 26. 11:20